Ik moet toegeven dat ik er vandaag wel een beetje tegenop zag. De SGW in Chaam is niet bepaald vlekkeloos verlopen. Na ca 1 jaar herstel nemen we Online voor het eerst mee op wedstrijd, halen we hem kreupel van de trailer. Wat het is geweest weten we nog steeds niet maar hij heeft zich gelukkig wel volledig hersteld. Ienie werd een beetje heet tijdens het springen en we zijn gestrand op de een na laatste hindernis. Zeer frustrerend op zijn zachts gezegd.
Vandaag alleen Ienie mee. Tijdens de dressuur was ze zeer opgewekt en wilde bij het doorzitten zo snel mogelijk in galop. Verder wel een nette proef maar slechts 175 punten.
Springen vroeg opgezadeld. Losspringen ging super. Na hindernis 4 waren al 3 balken gevallen. Als ik zo door zou gaan zou ik weer niet crossen. Begint het plots nog verschrikkelijk te hagelen. Blijkbaar maakte dat Ienie alerter want vervolgens sprint ze foutloos. Ik mocht door naar de cross!

De cros vertrok goed al moest ik aan de hindernis controleur bij hindernis 1 vragen welk gedeelte ik moet springen.

Even gecontroleerd of ze zich niet geblesseerd had en snel omgedraaid en opnieuw gesprongen. De rest maar in iets rustiger tempo gedaan. De overige hindernissen vormde ook geen probleem.
Ik ben zeer tevreden over Ienie. Dis is haar eerste officiele cross!!!!
Na afloop nog uitgebreid gemeet met Jitske. Die ging ook super. Jammer dat je buiten de prijzen bent gevallen.
//** edit tipo **//