Springen wel foutloos!
Super allemaal!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

xxsifra schreef:Wat was het leuk! Ik heb een foutloze cross en springen gereden, alleen onder de tijd gezeten die ontzettend ruim stond dus die hebben me genekt haha!
Toch 4e geworden! Heeft er iemand toevallig al foto's? Ik was nummer 109, rood dekje en oornetje,
en ik rijd op een vos!
edit:
dit vosje!
[ Afbeelding ]
xxsifra schreef:Wat was het leuk! Ik heb een foutloze cross en springen gereden, alleen onder de tijd gezeten die ontzettend ruim stond dus die hebben me genekt haha!
Toch 4e geworden! Heeft er iemand toevallig al foto's? Ik was nummer 109, rood dekje en oornetje,
en ik rijd op een vos!
edit:
dit vosje!
[ Afbeelding ]

bij de cross 1 hindernis van dichtbij bekeken :p voor de rest ging het best goed
het springen in de binnenbak ging super goed!....hoop dat er toevallig nog iemand fotos heeft gemaakt van startnr 64 en 66???? (Zwart paard en tinker)
_sioux_ schreef:Super leuke dag gehad vandaag in holten!..ik heb samen met een vriendin de lange cross gereden en 50 cm gesprongenbij de cross 1 hindernis van dichtbij bekeken :p voor de rest ging het best goed
het springen in de binnenbak ging super goed!....hoop dat er toevallig nog iemand fotos heeft gemaakt van startnr 64 en 66???? (Zwart paard en tinker)