Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

MargreetW schreef:Volgens mij ken je bijna alle bokkers die zondag meedoen hoor, de meesten heb je toen bij Laura gezien. Moet lukken.
, heb nu wel 235 / 207 / 218 / 252 / 257 / 269 / 270 / 277. Ik onthoud de mensen teveel bij hun boktnaam en dan weet ik de startlijst namen niet, ook omdat mensen hun paard in kooswoorden op bokt noemen...
.
Nu is ie nog mooi schoon maar hij gaat zich altijd zenuwachtig maken op de trailer. De veearts in Markelo heeft daar ook kennis mee gemaakt, want die ging heel uitgebreid o.a. de staart optillen: "Nou die staart had je ook wel even mogen schoonmaken." "Ja vanochtend thuis was ie nog schoon maar toen ik hem hier van de trailer haalde niet meer."
riannhuh schreef:Ik ben morgen te herkennen aan een vrij donkere schimmel met zeer waarschijnlijk de meest vieze staart die je ooit gezien hebtNu is ie nog mooi schoon maar hij gaat zich altijd zenuwachtig maken op de trailer. De veearts in Markelo heeft daar ook kennis mee gemaakt, want die ging heel uitgebreid o.a. de staart optillen: "Nou die staart had je ook wel even mogen schoonmaken." "Ja vanochtend thuis was ie nog schoon maar toen ik hem hier van de trailer haalde niet meer."
. Beau heeft een geweldig mooie, dikke staart, maar hij is haast niet te tillen. Ik vrees dus ook dat ik de zijkanten van de staartwortel op moet gaan scheren
muts_marijke schreef:Super gaaf dat jij trouwens al met je nieuwe topper mee doet Bianca! Had ik echt niet aangedurft dus heb zeker respect voor je!
Ze heeft 1 week terug nog bij Alice gelopen ik heb er zelf ook mee gesprongen en gecrosst bij Lozeman, als alles uitstekend aanvoelt ach.....waarom dan niet......ik ga morgen al gelijk weg en haak aan bij vrienden, dus maak er gelijk een heel weekend van..dat vind ik het leukste, het is idd vrij snel, maar het scheelt wel dat zowel paard als ik zelfde niveau hebben en met springen zij eigenlijk meer kan dan ik ooit heb gesprongen, dat dressuren is allemaal niet zo'n drama, is voor iedereen basis dus daar loods IK haar dan weer doorheen...
daarin heb ik weer meer ervaring dan zij ooit gelopen heeft....
muts_marijke schreef:Dat gaat dus gewoon helemaal goed komen! Lekker genieten. Wat ga je starten dan? B of L?
!! Dat betekent zometeen de wekker om 4.45, volgens mij kunnen we beter op blijven vannacht
. Iedereen slaap lekker en succes morgen en overmorgen!
!
Schimmel heeft zich alleen toch nog weten vies te maken en daar was helaas niet echt tijd meer voor, maar goed... Zijn ergere dingen