Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
danielleu schreef:Hee dan was jij voor me! Ik was diegene met het voskleurige arabiertje, heb dan toch met jouw uitgestapt in die bak waar water in stond?
@ RM_ ik was nummer 39 bij de 30-40, voskleurig paardje met een dekje met groen geel en blauw!
danielleu schreef:Hee dan was jij voor me! Ik was diegene met het voskleurige arabiertje, heb dan toch met jouw uitgestapt in die bak waar water in stond?
@ RM_ ik was nummer 39 bij de 30-40, voskleurig paardje met een dekje met groen geel en blauw!
nummer 40! Shaar schreef:danielleu schreef:Hee dan was jij voor me! Ik was diegene met het voskleurige arabiertje, heb dan toch met jouw uitgestapt in die bak waar water in stond?
Hey ja dat klopt hoor!! dat was ik haha leuk hé nog ff zo nakletsen op bokt
[/quote]
haha
danielleu schreef:ja klopt!!! Jij ging ook goed hé.....
maar maakt niet uit! Pony ben ik pas 3/4 maanden serieus mee aan t trainen gegaan na t inrijden, dus ben allang trots dat we alle hindernissen toch gedaan hebben, inc. de joker sprong helemaal netjes! Alleen was de slalom vergeten
haha[/quote]
RM_ schreef:Misschien kunnen de mensen die hier in dit topic zitten even zeggen welk paard ze reden? Dan kan ik die foto's eruit zoeken.
. casperzazoe schreef:jasmijnz schreef:je hebt straks weer tentenkamp bij hypo is wel ergens in rotterdam maar dan heb je wel een leuk anky dekje maar voor 30,- euries wel dat ze normaal veeel duurder zijn
Ja ik zat er al aan te denken om er heen te gaan, super veel korting enzo
maar mn ouders krijg ik niet overgehaald xD
jasmijnz schreef:casperzazoe schreef:Ja ik zat er al aan te denken om er heen te gaan, super veel korting enzo
maar mn ouders krijg ik niet overgehaald xD
ik moet het ook nog even proberen
en anders zeg ik gewoon dat ik me eigen protemonee mee neem ben heel gierig en dan doen ze het wel