ik heb Maarsbergen alleen vorig jaar in de L meegemaakt, maar persoonlijk vind het het een hele mooie en uitdagende cross en het prachtige landgoed geeft het net dat beetje extra.
Vorig jaar was alles goed te lopen in Maarsbergen maar neem dit jaar toch een fiets mee, gaat net wat sneller. Ben erg benieuwd hoe de cross is, het is in ieder geval een prachtig terrein.
Ik had pas redelijk laat ingeschreven voor Maarsbergen, maar sta nu al als nummer 5 op de wachtlijst, dus dat klinkt goed!
Sannnn
Geplaatst: 16-05-11 19:40
Er zijn er al redelijk wat van de wachtlijst af in Maarsbergen, clubgenootje van mij stond als 10e dacht ik en staat nu ook al op de startlijst. Dus dat moet vast goedkomen idd Arielle.
Ik sta echt behoorlijk bovenaan op de L lijst van maarsbergen, blijkbaar was ik 1 van de eersten met inschrijven, geinig
En die afstand vanaf het parkeerterrein is vast ECHT niet te doen lopend. (Heb ik dan nu EINDELIJK een excuus om toch echt een fatsoenlijke fiets aan te schaffen????)
Dit weekend ook weer eens netjes mijn administratie bijgewerkt. Oenkerk en Ermelo zijn op de post en ook nog een "gewone" spring en dressuurwedstrijd. Ook wel eens goed om dat weer te doen.
Ik bezit geen fiets die bestand is tegen zandkorrels en heb geen plek om er 1 mee te nemen. Heb me ook in maarsbergen aanrdig gered. Enige wat tegen viel was het zadel terug sjouwen na afloop van de cross.
Vorig jaar was mn moeder erg blij dat we de fiets hadden meegenomen, zowel naar de dressuur als naar het springen heeft zij toen op de fiets gedaan, ik vond het een behoorlijk eindje iig!
_Noor
Geplaatst: 17-05-11 15:56
_Sim_ schreef:
Vorig jaar waren er idd geen golfkarretjes.
Zonder is het inderdaad wel een stukje lopen!
Carmen85
Geplaatst: 17-05-11 16:14
bvw schreef:
die afstand is inderdaad onmogelijk lopend af te leggen en met een onfatsoenlijke fiets red je het ook niet