[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lielle

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 10:25

Ik heb ooit 12 uur reizen (incl vliegreis) uit elkaar gewoond, het went vanzelf ;) Vief, hoe lang moet je nog?

Evony, fijn dat het er wat beter begint uit te zien.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 10:29

Ik weet wel dat een relatie bij mij dan niet stand gehouden had. Maar waarsch was ik er dan niet eens aan begonnen. Moet wel zeggen dat Bas een half jaar op Curacao heeft gewoond.... echt niet grappig :n

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 10:30

kon je toen niet mee Mandy? Lekker half jaartje zonnnn!!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 10:36

Ik ben er een maand geweest.. langer kon niet ivm mijn eigen opleiding. :+ Achteraf zeiden de leraren: oh was jij diegene die een maand niet op school is geweest :D :))

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 10:42

Lielle, Waar woonde hij en waar woonde jij dan? Lijkt mij best lastig!
Rowo, Dat lijkt mij ook niets... Maar een half jaartje curacao is nooit weg ;)
Vief, Jeetje.. Je moet er iets voor over hebben :oo Ik had een heel ander soort vriendje bij jou in gedachten := Hoe lang zijn jullie nu samen?

Ik heb net een reisje naar Barcalona geboekt... Nu nog een hotelletje :D

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 10:52

Rem en ik woonden 1,5 uur met de auto van elkaar vandaan, bijna 8 jaar elk weekend heen en weer gereden :D

Leuk Mootje!!! Met vriendje?? :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-11 10:56

rowo schreef:
Ik ben er een maand geweest.. langer kon niet ivm mijn eigen opleiding. :+ Achteraf zeiden de leraren: oh was jij diegene die een maand niet op school is geweest :D :))

Kwestie van prioriteiten stellen toch! :D

@ Mootje: Ooooooooooooh Barcelona!! Ik ben jaloers, ben helemaal weg van die stad! Wanneer ga je? Met vriendje? Wij zaten in het H10 Marina Hotel. In de buurt van de haven en er zit ook een metrostation op 5 minuutjes lopen :)
@ Sim: veel plezier in het bos!
@ Evony: fijn dat je vaders bloeddruk naar beneden gaat.
@ Karen: Benningbroek organiseert eindelijk weer een wedstrijdje!

Mijn vader heeft nog steeds last van zijn buik. Hoogstwaarschijnlijk gevolg van het onderzoek in het VU van woensdag en pure stress. Laten we dat hopen, anders groeit de boel wel heel snel daar binnen. Als hij vanmiddag een beetje fit is, gaat hij even mee Nudines buik bewonderen!! :) Verder ga ik met mijn schoonzus onze familiefoto ophalen vanmiddag, hopelijk is ie mooi geworden. Ik wil er zelf ook graag 1 voor straks in huis!

Ik ga nu maar beginnen aan een opdracht, die moet ik maandag weer inleveren.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 10:57

Hij in Ghana, ik tijdelijk weer in Nederland. Ik had hem daar leren kennen (we werkten er allebei), en ik ben terug gegaan om nog een studie te doen. Heeft ons veel telefoonkosten en vliegtickets gekost :D

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 10:58

Mootje: wat tof ik ga ook naar barcelona van de herfst waarschijnlijk :D
Vief: phoee behoorlijk eindje idd!

pfff door dit mooie weer kriebelt het helemaal om te gaan crossen :oo
naja vanmiddag maar lekker buiten rijden :)

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 10:58

Barcelona is wel heel erg gaaf :j
Noor, :(:) voor je vader

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 10:59

Noor jij ook sterkte met je vader :(:)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 10:59

@ Noor: balen van je vader zeg. Hopelijk kan ie jullie Mama in Spé ff bewonderen vanmiddag :D En succes met je opdracht.

@ Lielle: en hoe lang heb je dat gereis volgehouden? En was het de man met wie je nog steeds samen bent?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 11:01

nee, andere hubby. Ik heb het anderhalf jaar volgehouden en ben daarna weer naar Ghana gegaan, dat was vooraf al zo gepland. En in die anderhalf jaar ben ik geloof ik vier keer in Ghana geweest voor steeds een aantal weken.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 11:05

Thanx voor de tips over het cross horloge! Denk dat het wel gaat lukken. :) Ga de 1e keren het gewoon uit proberen, tijd maakt me dan nog niets uit. Pas voor later, maar wel fijn om er langzaam mee te oefenen. Probeer dan ook op en aftellen even.
Idd lekker om even je hoofd fris te krijgen Evony, hoe gaat het nu met je vader? En met jullie?
Bij mij ging het uit toen ik uit Groningen weg ging, zou dan kleine 2 uur reizen zijn ( met de trein). Ik kon kiezen, letterlijk zijn woorden: het paardrijden en van uni naar HBO (dus verhuizen uit Groningen en ik was dom dat ik van uni naar HBO ging) of op uni blijven en mijn vriend houden, nu ex dus. Ben er ook geen moment rouwig om geweest. Mij lukte lange afstand relatie ook niet dus. :D
Bij jou is het echt ver Vief. Jij gaat ook vaker naar hem toe of niet? Voor hem is het zeker nog lastiger?
Lekker naar Barcelona Mootje, voor je werk of met vriendje?
Hopelijk knapt je vader op Noor en kan die mee vanmiddag. :(:)

Moet eigenlijk aan de studie, maar heb zo'n lol om Vero. Heb de paarden nu in 1 land samen staan, maar wel met draadje er tussen. Vero is constant aan het showen terwijl What gewoon rustig staat gras te eten. Toen ze in 2 weilanden stonden was het andersom. :+
Ga vanmiddag lekker het bos in met Sim! Dus moet nu toch maar aan de gang wil ik het morgen halen.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 11:16

Sann: kiezen tussen paardrijden en vriend? zouden ze bij mij niet moeten zeggen want ik doe heel droog de deur voor ze open :wave: mijn ex had echt niks met paarden vond ze heel eng, kwam er liever niet te dicht bij in de buurt al betrapte ik hem steeds vaker dat hij stiekem toc aaide :)) . Toen moest ik ze een keer alleen binnen zetten Sabine en Toc dus ik pak Sabine loopt hij zo met toc achter mij aan, ik stond perplex *D Op zitten durfde hij niet, hoeft ook niet van mij maar vond dat al zo lief :D maar goed dat is uit hahah :+
Met mijn vader gaat het weer wat beter, moet nog wel echt een aantal dagen in het ziekenhuis blijven, mag daarna 4 weken bijna niks doen en dan heel lichtjes aan wat weer. Moet dus ook alles weer op nieuw gaan in plannen voor aankomend jaar maar goed we hebben de tijd :) Het scheelt ook dat hij er zelf heel rustig onder blijft en niet in paniek raakt en wij wonen ook echt in een hechte buurt dus iedereen staat klaar om van alles voor je te komen doen ook erg fijn als je op stel en sprong weg moet terwijl je thuis wel met beesten zit :)

succes met je studie :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 11:17

Barca is met vriendje... Hotel moet vriendje nog even naar kijken: Ik heb hem een paar keuzes gegeven, maar hij moet ook nog werken :D

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 11:17

Lielle schreef:
Ik heb ooit 12 uur reizen (incl vliegreis) uit elkaar gewoond, het went vanzelf ;) Vief, hoe lang moet je nog?

Dat is helemaal lang Lielle! Als het lukt mijn bij bacheloropdracht en mijn 2 laatste vakken heb ik dit jaar mijn bachelor en dan nog 1 jaar een master hier in Enschede :)

Mootje: hebben nu 2 jaar wat :) Vriendje was ook niet het type waar ik normaal op viel, maar het maakt het er niet minder leuk om :D
Sann: Dat is ook wel erg zeg := Doordeweeks lukt het vriendje niet. Alleen een keer eten zou kunnen als hij vroeg klaar is, want hier blijven slapen lukt niet want dan redt hij het niet om op tijd in Erp te zijn 's ochtends.

Ik moet even mijn frustraties kwijt 8)7

BakkerBart-frustraties: Ik zou graag 3 broden willen reserveren voor morgen, ongesneden, maar wel in 2en. BB-mens: De actie geldt alleen voor hele broden. "Maar ik wil 3 hele broden alleen niet in 30 sneetjes, maar graag in 2" Dat kan echt niet mevr, ze ratelt verder. Wat is uw naam. 'Koetsier. Na 2x spel ik het voor haar, want ze kwam er echt niet uit. Zelfs toen lukte het nog niet, dus papiertje werd mijn kant opgeschoven en kon ik zelf mijn naam gaan opschrijven.. Vraag er morgen wel even 3 extra zakjes zij, snij ik ze zelf wel doormidden :(
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 11-03-11 11:26, in het totaal 3 keer bewerkt

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 11:18

Haha, leuke keuze Sann :D
Mijn ex was ook altijd helemaal verontwaardigd, omdat hij het gevoel kreeg dat de paarden belangrijker waren dan hij. Toen hij door kreeg dat hij niet alleen dat gevoel had, maar het nog zo was ook nog, liep de relatie spaak. Achteraf vind ik het nog steeds knap dat we het zolang met elkaar vol gehouden hebben. Het liep echt voor geen meter en we hadden constant onenigheid.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 11:25

Gelukkig dat het nog maar 1 jaartje is Vief! Daar in die buurt moet je best baan kunnen vinden.
Het was idd hij of het paardrijden Evony. De deur stond ook gelijk open, vooral omdat ik 5 jaar niet heb kunnen rijden i.v.m. ongeluk en ik juist net weer eindelijk kon beginnen. Ben er dus ook absoluut niet rouwig om. Das wel aardig/ leuk van je ex!
Gelukkig dat jullie zoveel hulp krijgen en het met je vader ook beter gaat. :)
Haha, die is ook mooi Annetje. :D

Pfft, das wat van de Bakkerbart. Alsof dat zo moeilijk is..

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 11:28

Lijkt me echt verschrikkelijk vermoeiend zo'n zeur-relatie :o Vriendje heeft van huis uit wel meegekregen dat paarden altijd op nummer 1 staan. Heeft ook echt nog nooit wat lelijks erover gezegd en kijkt nergens raar van op :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 11:30

Ar is goed opgevoed :o Ik heb hem niet eens hoeven zeggen dat paard eerst komt... Daar kwam hij zelf al mee aan _O-

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 11:31

Zo 1 moet ik er ook even zien te vinden Mootje. :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 11:35

Hihi, En hij heeft zelf ook een tijdrovende hobby. Echt ideaal :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 11:40

Mijn vriendje krijgt het ook steeds beter door gelukkig en gaat het ook steeds meer waarderen. Eerst vond hij het echt niks, maar nu begint hij er al zelf over dat paarden aan huis later wel leuk is :P

Maar Vief, hoe heb jij je vriendje ooit leren kennen als jullie zo ver uitelkaar wonen?

Evony: Gelukkig gaat het al wat beter met je vader en krijgen jullie veel hulp. Wel heel erg schrikken zeg.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 11:58

Hier weet vriendlief ook donders goed dat paarden heel belangrijk zijn. Gelukkig is hij zelf fanatiek voetballer dus dat scheelt ;). Hij zijn sport en ik de mijne. Al kom ik geregeld bij zijn wedstrijden kijken en hij zo af en toe ook bij de mijne :). Verder wil hij me best helpen enzo met de paarden maar het is niet z'n favoriete hobby :P.

Ik heb vanmorgen heerlijk uitgeslapen. Gister avond feestje gehad van een vriendin in Leeuwarden. 'Snachts toch maar naar huis gereden (zou eerst blijven slapen). Moet straks even goed bekijken wat voor stage ik wil. Zo lastig!
Vanmiddag nog even paarden trainen en vanavond op verjaardagsvisite van schoonouders.