Vief, hoe lang moet je nog? Evony, fijn dat het er wat beter begint uit te zien.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vief, hoe lang moet je nog? 

Ik had een heel ander soort vriendje bij jou in gedachten
Hoe lang zijn jullie nu samen?

rowo schreef:Ik ben er een maand geweest.. langer kon niet ivm mijn eigen opleiding.Achteraf zeiden de leraren: oh was jij diegene die een maand niet op school is geweest
![]()

Verder ga ik met mijn schoonzus onze familiefoto ophalen vanmiddag, hopelijk is ie mooi geworden. Ik wil er zelf ook graag 1 voor straks in huis!

voor je vader

En succes met je opdracht.
Ga de 1e keren het gewoon uit proberen, tijd maakt me dan nog niets uit. Pas voor later, maar wel fijn om er langzaam mee te oefenen. Probeer dan ook op en aftellen even.
mijn ex had echt niks met paarden vond ze heel eng, kwam er liever niet te dicht bij in de buurt al betrapte ik hem steeds vaker dat hij stiekem toc aaide
. Toen moest ik ze een keer alleen binnen zetten Sabine en Toc dus ik pak Sabine loopt hij zo met toc achter mij aan, ik stond perplex
Op zitten durfde hij niet, hoeft ook niet van mij maar vond dat al zo lief
maar goed dat is uit hahah
Het scheelt ook dat hij er zelf heel rustig onder blijft en niet in paniek raakt en wij wonen ook echt in een hechte buurt dus iedereen staat klaar om van alles voor je te komen doen ook erg fijn als je op stel en sprong weg moet terwijl je thuis wel met beesten zit 
Lielle schreef:Ik heb ooit 12 uur reizen (incl vliegreis) uit elkaar gewoond, het went vanzelfVief, hoe lang moet je nog?

Vriendje was ook niet het type waar ik normaal op viel, maar het maakt het er niet minder leuk om
Doordeweeks lukt het vriendje niet. Alleen een keer eten zou kunnen als hij vroeg klaar is, want hier blijven slapen lukt niet want dan redt hij het niet om op tijd in Erp te zijn 's ochtends.

Ik heb hem niet eens hoeven zeggen dat paard eerst komt... Daar kwam hij zelf al mee aan

. Hij zijn sport en ik de mijne. Al kom ik geregeld bij zijn wedstrijden kijken en hij zo af en toe ook bij de mijne
. Verder wil hij me best helpen enzo met de paarden maar het is niet z'n favoriete hobby
.