Aan mijn spiksplinternieuwe Dubarry's en Nudine's dikke pens te zien, is dit een foto van half januari.... Ze is nu alweer bijna een jaar dus tijd voor een nieuwe fotoshoot!
viefdepief
Geplaatst: 17-08-10 20:47
Prachtige hond heb je!
Mootje: Goed bezig Woll kan ik heel af en toe een plukje bijknippen met een schaar. Maar die wil er echt niks van weten, dus loopt met pluisoren rond Zou ook eens moeten gaan oefenen eigenlijk...
mooie hond Noor! Fijn dat het ook een lieve hond is, daar heb je ze immers mede voor.
WolinLotte
Geplaatst: 17-08-10 21:01
Berend alstie slaapt.. (Met z'n HEMA dino )
We hebben net weer het traphekje tevoorschijn gehaald.. Beer heeft het traplopen helemaal ontdekt, niet echt lekker voor zo'n jonge hond. En aangezien een van onze katten alleen op de trap eet, is die daar ook niet meer veilig .. Beer weet er wel raad mee . Hij stond dus net heel beledigd voor het traphekje te blaffen..
Hij ligt hier anders wel heel onschuldig te slapen hoor Lotte ...
WolinLotte
Geplaatst: 17-08-10 21:09
Hahah nou he!! Snode plannen uitvoeren is best vermoeiend . Het is ook wel echt een boef.. op het moment heeft hij verzamelzucht .. en vind je alles terug in zijn mand.. een linkerschoen.. een kattenbakje... zijn riem.. nog een kattenbakje... Hij zit ook midden in zijn wisselperiode.. dus hij mist her en der een tand, wat best een aandoenlijk gezicht is
Oh die hondjes Die koppies, geweldig!! Vooral die van jou Lotte, dies uber CUTE!
@ vief: gebruik je nooit een praam dan? Avi wil het ook niet hebben, maar draai de praam gewoon goed strak en dan is het een peace of cake en zo gebeurd.
Hier een beetje gesputter dat ik morgen naar Biddinghuizen wil: of ik wel helemaal goed ben? Nou zeg! Enige alternatief voor een watertraining is bij Rom of Chantal, maar dat is wel intensiever dan een oefencrossje bij Alice (plus veel duurder..). Ik denk er nog even over na, wil toch graag nog even natte voetjes halen met Jer.
Ik zeg altijd gewoon tegen hubbie dat ik wat ga doen. Eigenlijk nooit geen probleem.
WolinLotte
Geplaatst: 17-08-10 22:59
Oh jee Noor.. .. En nu? Taaitje is ook lief hoor ... Ben erg benieuwd naar een foto van nu!!
Ik moet wel zeggen, op elk terras of overal waar we lopen wordt Beer geknuffeld, aangehaald of gaan er kinderen naast hem zitten en delen hun liga met hem ... Hij heeft een mega hoog aaibaarheidsgehalte en een enorme aantrekkingskracht, want je bent dat ene koppel nog niet voorbij of je staat alweer bij dat kleine meisje .. Maar goed ook, want dat is wat ik graag wil , een ware knuffel die blij is om iedereen te zien .
Hij kreeg net nog even een race momentje, dus even 'HEMA-dino' apport en touwtrekken gedaan, nu ligt hij lekker knock-out.
WolinLotte
Geplaatst: 17-08-10 23:00
Simmie schreef:
Ik zeg altijd gewoon tegen hubbie dat ik wat ga doen. Eigenlijk nooit geen probleem.
Heerlijk
Ik kan niet waaachteeennn tot ik mijn B en E heb, mijn eigen dikke vette 4WD ( ) en trailer heb ... Ik moet wel een grote auto, want mijn hond wordt huge .
Sim
Geplaatst: 17-08-10 23:03
WolinLotte schreef:
Heerlijk
Ik kan niet waaachteeennn tot ik mijn B en E heb, mijn eigen dikke vette 4WD ( ) en trailer heb ...
Ik heb hubbies Volvo XC maar ingepikt. Mijn mini cooper kan onze trailer niet trekken.....