Ga morgen met iemand mee die 3 paarden in het L rijd. Rijden om half 6 hier weg, mooie tijd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ga morgen met iemand mee die 3 paarden in het L rijd. Rijden om half 6 hier weg, mooie tijd
Simmie schreef:Oh Mel, wat zonde! Heb je niet meegekregen dat je in de BB hindernissen eventueel mocht overslaan? Hebben ze op het laatst nog aangepast. Ook mocht je na 3 weigeringen gewoon je cross uitrijden.

martinev schreef:Aaargh!! Ik zou meegaan met het parcourslopen met Tim Lips, had er erg veel zin in. Ik was er ook bijna, nog een paar honderd meter, maar toen gingen de spoorbomen bij Maarsbergen niet meer open!!! Beetje oververhit denk ik. Na een half uur wachten en hopen in de moordende warmte ben ik toch maar omgekeerd. Ik zou toch ook niet meer op tijd gekomen zijn. Ik baal echt heel erg!!! Heb net maar een groot excuus naar het secretariaat gestuurd, niet op komen dagen is absoluut niks voor mij, maar kon hier echt niks aan doen, was er bijna!
MelanieB schreef:Oja en zag me toch een geweldig mooi paard , ben nog steeds in de wolken, stippen op de kont, sprong bij hindernis 3over M hindernis helaas...
reed idd ook ff over 5 en in de cross. En zalig dat dat was...
had toch droge kleren bij me...dus ach...wat maakt het uit dacht ik....twas heerlijk..