rowo schreef:@ anthea: fijn dat je paardje lekker ging. Had je al met haar gestart in het springen?
Ja
Vorige week. Dat was alleen niet zo'n succes. Ik had verwacht dat ze na Vries (stond best kijkerig en ze sprong daar echt super) in Onstwedde niet meer zo idioot hoefde te doen. Onstwedde is namelijk heel makkelijk en BB staat maar op 70cm. Losrijden sprong ze wel heel erg goed. Eerste rondje BB, dat was een drama! Ik kreeg haar niet eens richting hindernis 2. Uiteindelijk een parcoursbouwer achter haar aan
Toen ging ze verder wel weer. Tweede rondje gewoon B gedaan, ze kon echt de boom in op dat moment (
) Daar nog wel een stop op 2, maar ze had door dat ik behoorlijk boos op haar was en verder sprong ze wel. Had alleen nog 2 balkjes onderweg.
Yvet: Welkom!
Mistid: Leuke cap, ik stond er ook al bij te kijken 
Epona: Gefeliciteerd met de pup!!!
Hier ligt nu een klein laagje sneeuw van ong. 1 cm, mag van mij wel weer weg. Heb maandag met onze 4jarige in het weiland gereden, die was goed te rijden. Helaas is nu alles alweer bevroren. Vanavond heb ik springles op de club. Ik kan ook bijna altijd wel op pad met onze auto. Wij hebben een Frontera met 4wielaandrijving