Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

! Niet een hele dikke laag hoor
. Maar als je erover loopt is het niet zo dat je meteen het gras ziet. Dus wel echt wit.
.
.
. 
rowo schreef:@ anthea: fijn dat je paardje lekker ging. Had je al met haar gestart in het springen?
Vorige week. Dat was alleen niet zo'n succes. Ik had verwacht dat ze na Vries (stond best kijkerig en ze sprong daar echt super) in Onstwedde niet meer zo idioot hoefde te doen. Onstwedde is namelijk heel makkelijk en BB staat maar op 70cm. Losrijden sprong ze wel heel erg goed. Eerste rondje BB, dat was een drama! Ik kreeg haar niet eens richting hindernis 2. Uiteindelijk een parcoursbouwer achter haar aan
Toen ging ze verder wel weer. Tweede rondje gewoon B gedaan, ze kon echt de boom in op dat moment (
) Daar nog wel een stop op 2, maar ze had door dat ik behoorlijk boos op haar was en verder sprong ze wel. Had alleen nog 2 balkjes onderweg.
..
, alleen bij nood.
.. Dus daar ga ik eerst de bezem doorheen halen
.. En dan gelijk even bij de bouwmarkt een speciekuip halen, voor als de boel weer dichtvriest.. Dan heeft Wo in ieder geval heel de dag te drinken in de box
.
kunnen nog niets vanaf gisteren 2 uur niet meer gestopt met regenen
hier is het nu +2 maar wel echt heel erg waterkoud.
We hebben er zelfs onze ouwe een keer er mee uit de sloot getrokken, omdat de brandweer vast zat!! Helaas is hij na 33 jaar wel op
, was echt het parade-paardje van mijn moeder, zal eens even kijken of ik er een foto van heb..