Nou bij het officele crossen is de MC toch wel nodig? ik ga er vanmiddag 1 halen
Het is (nog) niet verplicht, maar het dragen van een MC wordt sterk aanbevolen.
CoriienRN
Geplaatst: 18-06-09 08:41
Ja idd vind hem ook niet zo
Oh oke dacht het gelezen te hebben op een site waar ze hem verkochten
FuegoJoy
Geplaatst: 18-06-09 08:42
Heb ook een mailtje gehad dat wij mee kunnen doen met BB, had ik helemaal niet op gerekend en mijn bus met moes meegegeven die aan het verhuizen is , moet dus even snel een auto vinden die mijn trailer kan trekken
ps. ik wist niet dat je geen hindernissen mag overslaan , mmmmm dat maakt het extra spannend of we het einde wel halen. Is zijn eerste oefencross en we hebben pas een x een oefencross onder begeleiding gedaan , wat hij wel top deed , alleen soms vind hij het spannend en dan wil hij eerst kijken voordat hij springt ... helaas is dat meteen een weigering
In de cross mag je wel het älternatief" nemen maar in het spring parcour moet je dus alles springen
Ingridje16
Geplaatst: 18-06-09 09:23
Vrijdag staat toch gewoon hetzelfde parcour als wat er zondag staat voor de B? Alleen de hindernissen zijn hoger. Moet zaterdag tot 10 uur werken, dus om daar nu om half 11 nog heen te fietsen.
Zijn toch 2 puntjes als ik me niet vergis? Zal idd wel voor het M/Z zijn. Misschien dat je in de L ook een puntje mag springen? Zou wel leuk zijn!
renskek
Geplaatst: 18-06-09 09:38
gaaf
Ja, ik denk het wel TG. en de M vast ook.
De trakehner ziet er goed uit Ik heb met Sunny heel veel trakehners getraind afgelopen weken. De buurman heeft een mooie brede sloot waar ik overheen mocht springen. We hebben daar allemaal verschillende hindernissen in gemaakt en Sunny vindt het nu allemaal prachtig, in plaats van dat ze er krampachtig overheen springt. Ze leert het wel Ik ben er ook 1 keer met Violin overheen gesprongen. Dat ging zo makkelijk dat ik het daar maar bij heb gelaten
Fijn Renske! Jij bent er dus wel zo goed als klaar voor.
renskek
Geplaatst: 18-06-09 09:46
ja volgens mij wel. Maar je weet het natuurlijk nooit Ik ben er eerlijk gezegd nog steeds niet heel erg mee bezig. In HM was ik met Sunny eruit op de trakehner en toen heb ik heel goed nagedacht. Sunny is een super crosspaard, maar gaten vindt ze eng. Ik heb zelfs overwogen om er een fokmerrie van te maken Gelukkig kon ik diezelfde avond alweer de motivatie opbrengen om het toch te proberen... Nu blijkt dat het dmv training al zoveel beter gaat! Ik heb Sunny en Violin nooit iets te hoeven leren wat betreft de cross. Ze deden het altijd vanzelf. Nu moet ik hier wat extra energie in stoppen en eigenlijk is het wel heel leuk. Ik ben dus super tevreden als Sunny de trakehner gewoon fijn aanpakt en verder laat ik het lekker wezen
nelis
Geplaatst: 18-06-09 09:46
we hebben er zin in!
heb reactie gehad :
Er zit nog een jury bij... niemand kan daar iets aan doen toch? Het is niet altijd gezegd dat je daar voordeel aan hebt hoor..
dus ik neem aan dat als de organisatie er van op de hoogte is dat het geen probleem is ..
Marije112
Geplaatst: 18-06-09 10:05
Ik had die MC besteld, omdat ik niet precies wist wat er allemaal op stond en het geen rib uit je lijf is (bij canter kreeg ik nog 2 euro korting!). Dan zal ik nummers en auto etc. er op schrijve, en hem toch gebruiken . Ohja, ik hoop toch niet verpletterd te worden tegen een boom...
Haha, zou de strobank zo blijven staan ? Gave hindernissen hoor, een hoop nieuwe ook! Bij die haag had ik het gat nog niet gezien! Maar zo te zien wordt voor de lage klassen die boom erop gelegd Misschien kom ik vrijdag nog even kijken, maar zowiezo zaterdag. Moet alleen nog ff kijken wanneer ik naar Vorstin ga, die moet natuurlijk ook gereden en verzorgd worden
Ik wil ook iedereen succes wensen! En over een modderig Vlietlanden, daar kan ik over meepraten... Met Hercules heb ik daar een aantal jaar terug in het modderparadijs gereden .