[SGW] Regiotraingen regio West 2009

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-09 21:26

Lielle schreef:
paul, hoewel ik niets tegen jou heb, hoop ik toch wel dat Simmie het ook samen met iemand anders zegt ;)

maar ik ga gauw weer on topic, voordat de mods me spotten ;) Komt West nog een keer naar hernen in het naseizoen?

Dat zou ik iig geweldig vinden :D
En Baarle-Nassau, daar valt ook altijd heel wat te leren!
Jammer eigenlijk dat er geen serie trainingen in het naseizoen is, voor het naseizoen moeten we toch ook trainen?

Paul_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 21:37

Snoekiej schreef:
Lielle schreef:
paul, hoewel ik niets tegen jou heb, hoop ik toch wel dat Simmie het ook samen met iemand anders zegt ;)

maar ik ga gauw weer on topic, voordat de mods me spotten ;) Komt West nog een keer naar hernen in het naseizoen?

Dat zou ik iig geweldig vinden :D
En Baarle-Nassau, daar valt ook altijd heel wat te leren!
Jammer eigenlijk dat er geen serie trainingen in het naseizoen is, voor het naseizoen moeten we toch ook trainen?

Nog heel even off topic voortdat de mods terug zijn. 't Wordt na vandaag wat lastiger voor Simone om "gewoon" ja tegen de juiste Y;( man te zeggen, maar ik hoop dat ze toch een leuke dag heeft.

Trainingen bij (en met?) Rob zijn ook anders te regelen: aansluitend bij wat Lielle organiseert, "wilde" trainingen, enzovoort. Ik wil wel kijken of er meer belangstelling is.

_Noor

Re: Regiotraingen regio West 2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 10:33

Ik heb Hernen gemist, dus daar sta ik ook wel open voor...

Hoe staat het trouwens met de ziekenboeg? Jer is weer fit, was inderdaad een beurse hoef. Gister dressuur gestart in Heiloo en 2 wp behaald, dus hijs weer fit! :)

psst

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 10:45

Gister in Rotterdam met paard van vriendin wezen trainen, ging echt super fijn! Hopenlijk kan de schimmel over 2 weekjes weer mee!

Hernen vind ik ook een heel mooi terrein. Zit er dit jaar helaas niet bij op de maandagavond. Vorig jaar met Max nog wel getraind, was denk toch wel een van de fijnste training die ik toen heb gereden :)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-09 14:16

Hernen zat vorig jaar toch ook alleen op zondag? Dat was wel een super terrein :) Zondag Renswoude, en dan heb ik alleen Baarle-Nassau nog een keer! Moest 3x inhalen, maar ik kan er maar 2 :\

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 14:18

Ik ben er zondag niet bij! Dan lig ik spijtig genoeg op het Bulgaarse strand :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-09 14:25

Vreselijk Annemiek :D
Veel plezier alvast!

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 14:29

Dankje! Zal voor jullie duimen dat er niet weer zo veel regen valt als vorige keer :(

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 14:31

Veel plezier Annemiek :-)

Wij zijn er nog niet bij, volgende keer Renswoude waarschijnlijk wel en de inhaalles Baarle Nassau ook.

psst

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 15:20

Annemiek wat rot :D

Kev nog niet ok Apple?

Schimmel loopt weer goed dus heb goede hoop dat hij over 2 weken weer mee kan naar Lelystad :)
Moet ook nog even kijken waar en wanneer ik mijn 2 gemiste trainingen kan inhalen.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 15:23

Kev is wel ok, maar Kev mag pas 4 weken na het laatste Bodegraven bezoek weer springen :-). We zitten dan komende zondag op 2.5 week.

De volgende Renswoudetraining is op 4.5 week, dus wellicht dat ik dan met Kev de training wat aangepast mee rij.

Ik zou dan uiteindelijk 3 trainingen gemist hebben. Of ik ze ga inhalen weet ik nog niet.

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 17:33

na ons debacle op het NK zijn wij er zondag om 09.00 ook weer bij :P

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 19:21

Mijn man rijdt nog niet mee zondag, zijn paard is weer aan het opbouwen na zijn blessure, dus de volgende keer haalt hij wel. Maar nu komt nog te vroeg.
Het is nog twijfelachtig of ik wel kom. Olivier moet donderdag naar de smid, ik ben bang dat er weer wat te veel moet weggesneden worden vanwege een losse hoefwand. Dan loopt hij toch een paar dagen gevoelig. Dus dat is nog even afwachten.

Alvast fijne vakantie, Annemieke!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 08:21

Ik heb er weer heel veel zin in hoop alleen dat het niet zo warm is als vorig jaar en niet zo nat nat als Baarle Nassau natuurlijk :D
Ook weer een goed terrein om het wegrijden bij andere paarden te oefenen.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 15:58

Ik heb er ook wel weer zin in. Hoop op een goede waterbak-dag want tijdens de oefencross in Maarsbergen ging meneer er mooi niet in ... :(
Hopen op mooi weer trouwens...

Luuxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 19:27

sas1965 schreef:
Ik heb er weer heel veel zin in hoop alleen dat het niet zo warm is als vorig jaar en niet zo nat nat als Baarle Nassau natuurlijk :D

Pppfff vorig jaar was echt zweten met z'n tweeen in de les.....
Heb er wel weer zin in :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 00:31

Als het goed is hebben we dit jaar in ieder geval gezelschap van Jurgen en Floortje, kunnen wij het ffe rustiger aan doen op de greppels en trakehners! Ik hoop in ieder geval dat we dit jaar wel de waterbak kunnen doen want ik ben al 2 crossen er achteruit in gegaan en in Maarsbergen er met moeite weer uit!

Hozie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 17:10

Luuxje schreef:
sas1965 schreef:

Pppfff vorig jaar was echt zweten met z'n tweeen in de les.....
Heb er wel weer zin in :D

Voor de hitte hoeven we nu niet bang te zijn ... de weersvoorspellingen zijn niet echt goed |(

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-09 17:28

Ben benieuwd of het uberhaupt wel doorgaat. Volgens mij regent het daar meer en harder dan hier.

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 18:41

Ik heb niet zo'n zin in weer een modderbad zoals in Baarle-Nassau. Dan maar liever niet.

Luuxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 23:34

Ik heb me helaas net af moeten melden. :(
Kon net van stal (en de dierenarts ook...). Lux had te gulzig gegeten en had last van een slokdarmverstopping. De da heeft het met een slang via z'n neus eruit moeten "blazen". Ging gelukkig redelijk goed. Moet nu 5 dagen ab geven en kan er wel even flink last van hebben -O- Arm paard, hij staat nu op de zandpaddock te lonken naar z'n vriendjes op de wei....
Jullie heel veel plezier daar, als het door gaat

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 23:39

He wat vervelend Luuxje. Gaat het nu weer goed met hem?

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 23:47

Ach jeetje Luux :(:)

Wens hem maar veel beterschap en geef hem maar een extra wortel namens mij (als hij dat tenminste mag hebben).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 23:47

Voor mij is het ook nog even twijfelachtig aangezien Star probeerde een vlieg van haar been af te slaan en daarbij haar spronggewricht aan het andere achterbeen stevig raakte, er zat een wondje die is gaan ontsteken dus been dik, vanavond DA geweest en onstekingsremmers en antibiotica gekregen dus nu even afwachten hoe het morgen gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 23:48

Sterkte voor Luxor!