Moet zo weg, maar BT wbt mn kin, het valt hartstikke mee, moest die dubbel van richting C over de diagonaal springen en net na de korte zijde meteen die tonnen, het stond best een beetje krap en ik kwam niet lekker uit, ik dacht beter iets tever eronder springen dan zo'n vette joekelsprong of een weigering.. Nouja toen moest ie er even aan trekken en steeg hij op.. dus ik met mn kin tegen zn hals.. dat was het
Ik heb vandaag wedstrijd gehad, verlsag komt morgen ben kapot moe
Ik had 1 balkje ( dus 1 winstpunt) en 49 stijlpunten, ik draaide bnij hindernis 8 niet te scherp door dus verloor het evenwicht want hij wou de andere hindernis nemen, snel even naar rechts terug gestuurd en daar had ik dus een balk Maarja voor de 1e keer ging het super
Balen zeg dat ze ook niet naar buiten mag Moet ze echt 2 maanden op stal blijven of alleen in het begin?
Je moet er wat voor over hebben
Nee, 1 maand zeker op stal blijven. Alleen stappen, dat mag wel. Ze mag wel in de wei, maar kans dat ze zich weer verdraaid en dus het herstel nog langer duurt is groot. Daarom laten we het maar zo. Na 1 maand moeten we weer contact opnemen en kijken of ze beter loopt.
edit: @ vieva: super toch zo'n eerste keer? Kan me van mezelf wel slechtere eerste keren herinneren (2 keer eraf vallen bij hindernis 1 bijv )
Moet zometeen gaan schrijven bij de wedstrijd van onze ponyclub Ben gisteren trouwens gevallen met m'n springwedstrijd Baalde echt flink, het ging heel fijn, ze sprong echt lekker, was al foutloos t'm 7AB (hoefde alleen nog 2 steilsprongen en een oxer) en Britt sprong nogal onverwacht ineens naar rechts, boem daar lag ik Maarja, wel tevreden, alleen die -2 is jammer.
Ik heb vandaag ook wedstrijd. De eerste selectie van het springen! Vorige week sprong ie super onbenulllig, was zo heet als ik weet niet wat. Had er 2 af, hopelijk vandaag beter! Wel rustig trouwens maar 1 paard uitbrengen, echt wennen!
Balen zeg Jitske, maar ze sprong verder lekker dus dan gewoon daar aan denken
Alle wedstrijdgangers nog succes!!
Ik zou vandaag met een vriendin het bos in maar het weer werkt niet echt mee helaas Wel erg jammer want dit is een van de weinige zondagen dat ik niet hoef te hockeyen, maarja, nu maar wachten tot de winterstop!
Goedemorgen!! Veel succes op wedstrijd allemaal, ga naar mn opa en oma, maar ik kan wel even melden dat ik zojuist ben overgehaald om toch maar naar het vlvfeest te gaan Dus kom ook maar allemaal! Is gezellig!
ook goedemorgen! ik heb gister een familie etentje gehad, dus ik heb de familie al bezocht dit weekend... heb net een presentatie in elkaar gezet dus ben al weer produtief voor school bezig geweest. Ice zn verband is er ook af, en heb al lekker met hem gegraast in de wei. (hij grazen, ik vasthouden...) anne goed dat je zaterdag ook komt! haha
Sam was weer erg braaf met het sunil-badje! Heb nu een rond opberg/ophang zakje gevonden waar ik zijn hoef in doe. Het zakje houd ik dan gewoon vast en alleen de voorkant van zijn hoef gaat er in. Maar was wel blij dat ie rustig bleef. Gisteren ging trouwens ook goed