[SGW] [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

andrea16

Re: [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 07:17

Succes Vief!!

Ik moet vanavond weer werken, moest gisteren ook nog onverwachts omdat er iemand ziek was en ik had in de planning om 's avonds te rijden. Dus dat is er niet meer van gekomen helaas, ik ga zometeen even het bos in denk ik (als het daar uit te houden is met die dazen Nagelbijten / Gniffelen )

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 08:43

Wat een k*t streek RK, ik vind het ook echt niet kunnen. Wel super van de hengst!

BT, binnenkort staan Zoer en Sjef allebei naast je om te vragen wat de schimmel kost! Haha!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 09:07

haha Haha! zou wat zijn he! Tong uitsteken
het komt hier alleen met bakken uit de hemel en we hebben nog 3 concoursdagen te gaan Bloos!

ik ga straks de Indoctro halen,vanmiddag komt de tandarts en daarna naar het concours fotograferen...tenminste als het droog is

ben nog helemaal een beetje van mijn apropos door die punten Knipoog

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 09:58

Bit pagina 39: Leuke foto Gomir Haha!

dat sluiten tussen de cavaletti, kun je dat keertje voor me uitschrijven? Clown

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 10:31

Ik heb vandaag weer wedstrijd met Ukkie Lachen
B springen en L1 dressuur, heb er zin in!
Alleen wil ik graag droog blijven Bloos

MissM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 10:43

Droog blijven? Kom naar Noord-Holland! Zit hier weer weg te smelten achter mijn bureau. Vanmorgen voelde het best lekker aan, maar nu komt de zon weer door Clown

En het duin kan wel wat regen hebben. Na een rit komen de witte pony's die achteraan rijden zwart weer thuis Tong uitsteken

BT: Wat een super dressuurmuisje heb jij Haha!

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 10:45

Brabant is ook leuk, als je tenminste van droogte houd!

Het is hier ook om te puffen.....

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 10:59

Droog? Het regent hier al bijna de hele ochtend.. Tong uitsteken

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 11:02

Stuur maar deze kant op die regen! We kunnen wel wat gebruiken.....

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 11:08

Ik ga zo toch naar buiten, zal het wel even wegsturen. Lachen
moet Uk toch nog uit de wei halen, en wassen.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 11:11

Het regent bij ons niet heel hard gelukkig Lachen heb vanochtend nog wel gereden dus dan viel het mee Knipoog

Ik zal zo emiel ook even uit de wei vissen om hem te wassen. Het mag om mij vanaf nu heel de dag wel weer droog blijven.

Vief: succes Haha! was je gister nog laat thuis, en gedraagt guido zich een beetje Extreme duivel

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 11:15

Doen jullie paarden dat ook trouwens, als het gaat regenen als ze in de wei staan meteen geen rollen?? Ollie doet dat vaak al voor dat ik de druppels heb gezien! Valt natuurlijk ook wel erg op, zo'n wit geval wat dan ineens een zwart geval is geworden..... Bloos

De andere paarden doen hem daarna na, maarja, die zijn niet wit...

Iemand nog een goed choreografie voor een regendansje?????

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 11:17

Vief: wie is Guido?? (Hoezo nieuwsgierig???)

Talida: Was nog vergeten om te zeggen dat ik je kaart helemaal geweldig vind! De meeste trouwkaarten vind ik niets aan maar deze! Echt stoer! Cool

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 11:25

BT: Super zeg!
RK: Dat is wel heel zuur, zijn jullie geen verhaal gaan halen bij de jury? Ik zou toch iig mijn frustraties kwijt moeten en hem even melden dat ik de manier van handelen zeker niet netjes vind.

SGWOllie: Bij ons doen ze dat idd ook! En het stomme toeval is dat de schimmels idd altijd als eerste liggen. Gisteren vielen er bij ons ook 3 druppels (wanneer komt de rest nou???) en als of het op commando was lag het merendeel in het zand.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 11:35

Vief heeft haar eerste werkuurtjes erop zitten. Waren gewoon mensen die al vier jaar achter de lopende band werkte Nagelbijten / Gniffelen Goh, weet opeens weer waarom ik ook al weer naar school ga Knipoog

Maar Vief is weer helemaal op de hoogte van het feit dat:
- Biem als enigste eilander is wezen duorijden! Ging het goed?
- Renske + mams de halve Divoza mee naar huis hebben genomen.
- JJ’s Blow een hele leuke papa heeft Haha! Plaatje zeg, jammer dat hij naar de USA is gegaan..
- Talida’s trouwkaarten klaar zijn, zijn echt leuk geworden Ja
- PC en hond heerlijk in de hangmat hebben gesoest Dromen
- MM: Zich alleen met een panische merrie + veulen moest redden Ach gut Is het allemaal nog gelukt?
- Andrea: Leuke foto’s had, waarbij er op eentje een koe voor de camera liep..
- M_J: Weer terug van vakantie is! Haha!
- CD: Zich ontpopte tot een ware dressuurmuts en er met een winstpunt en een tweede prijs vandoor ging; gefeliciteerd!!
- TD vanavond wedstrijd heeft, veel succes alvast Lachen
- BT en Muis gewoon 198 punten in de dressuur haalden Wow!
- Kees niet zo’n zin in dressuren had Ach gut Het op de CK ook niet zo leuk was voor RK Verdrietig
Gelukkig maakt de Friese hengst het allemaal weer een beetje goed:)

@ Giloni: Succes op je wedstrijd!
@ Kimdepim: Jij ook! Jouw broertje is nog wel lief (ruilen?!), hopelijk pikt MIJN broertje daar nog wat van op Knipoog
@ SGWollie: Guido is het broertje van Kim Knipoog (is bij mijn broertje aan het logeren)

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 12:04

Hoi hoi! Ben weer terug van vakantie en heb ff bijgelezen. Knipoog

Het eerste wat me opviel waren de Google Ads. Gaan die nog weg? Niet echt geslaagd.... Boos!

JJ; gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Ik hoop dat alles nu goed is met de merrie.
Lielle; wat een naar nieuws van je kat en dat je geen afscheid hebt kunnen nemen. Ach gut
Talida; aparte trouwkaart! Wanneer was het ook weer zover?
BT; op naar het L1. En naar de eerste cross...............

Hier heeft het nog steeds niet geregend (al weken niet). Ik ga zometeen voor het eerst sinds weeeeeken weer op Online rijden. De staleigenaar zei dat het wel leek alsof hij heimwee had toen wij op vakantie waren. Ienie was ook al erg druk toen we terugkwamen.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 12:21

Welkom terug scum Haha!

Vief je hebt het dus overleefd Knipoog

Emiel ging idd ook meteen rollen toen die buiten kwam, heb hem net lekker gewassen voor de wedstrijd Ja

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 12:35

Het regent hier ook best wel. Tussendoor is het af en toe droog... Maar ik zat natuurlijk net weer in die buien op de fiets Clown

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 12:47

haha arme jij Knipoog

Hier is het nu droog, het heeft ook niet heel hard geregent. als ik in de bak loop dan is alleen het bovenlaagje nat, maar waar je gelopen hebt al niet meer..

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 12:58

Dat valt nog wel mee! Onderweg stonden wel wat plassen.

Ik heb even buitengereden met Madine, net over de grens stond een circus. En er liepen kamelen buiten, nou dat was blijkbaar ongelofelijk eng!! Ze begon helemaal te stuiteren en vond het echt doodeng. Ben er maar afgestapt want er kwamen auto's langs en heb haar gerustgesteld. Maar ik ben er maar niet meer langsgereden, had geen zin in ongelukken...
Daarna was ze overigens wel weer lekker te rijden Lachen

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 13:00

Hier regent het niet en is het nog steeds warm... Ga vanavond maar rijden Knipoog

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 13:01

Vanochtend regende het hier ook een beetje Ja
En het onweerde ook wat. Gelukkig is het nu droog en onweert het ook niet meer, zonnetje breekt zelfs al een klein beetje door.
Ga vanavond maar even rijden Lachen

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 13:02

Hoe was het werken Vief?
Ik mag vanavond weer, ben eigenlijk dan wel weer blij met dit weer, wordt het niet zo druk als gisteren hopelijk Lachen

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 13:08

M_J: Welkom terug!
CD: gefeliciteerd!!
Gomir: Ja klopt. Maar we willen wel het liefts alleen maar sterren voor de fokkerij. Ze is trouwens toch al drachtig! Lachen
RK: Jammer van je punten en wat raar van de CK! Wel gefeli met de fries!
BT: Super! Gefeliciteerd! Jij zat bij een vriendin van me in de ring. Zij had de 1e proef 202 punten en 1e en 2e proef 189 en 7e!
Vief: Ja is gelukt! Na dat Wonderland tegenover haar kwam te staan kon ik haar mooi vlechten! En het veulen en wassen hebben we savonds gedaan!

Ik had gister ook wedstrijd. Ze liep heel sloom en was totaal niet aan het been. Heel irritant! Dus had 173 en 171. Wat terecht was! Dus morgen scherpere spoortjes aan!

Het veulen had trouwens een 1e premie! Go jij! Go jij! Ze vonden het een heel modern, charmant veulen. Mocht wat sterker zijn in de verbinding en meer in balans zijn in de beweging. Ook was hij voldoende ontwikkeld! Lachen

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 13:16

Goed zeg MM!!

Was niet echt wat voor mij Andrea Knipoog
Maar ik werk hierna nog vijf daagjes en dan lekker op vakantie dus ik houd het wel vol Ja

Ik stond achter de lopende band, bij de toetjes + groentebakjes Clown
Jeetje wat een gestress zeg, komen der in een flink tempo dienbladen voorbij, waar kaartjes opliggen met welk toetje (stond een letter op, mooi makkelijk maar had je een letter B voor de toetjes en een letter B voor de groentes Rolleyes fruitcocktail was A maar soms ook weer J Verward lekker vaag dus Knipoog) Die mensjes konden echt uit flink wat kiezen (dieet, diabetes, gewoon en groentes moest ik ook doen) Sommige mensen werkten daar gewoon al vier jaar Nagelbijten / Gniffelen Het is natuurlijk wel een heel verantwoordelijk baantje, stel je voor dat je perongeluk een dieetmens een gewoon bakje zou geeft Nagelbijten / Gniffelen Knipoog
Jeetje toen we "eindelijk" pauze hadden bleek het pas 9.00 uur te zijn en had ik nog maar 1 uurtje gewerkt...................
Kreeg wel een zere rug van al dat gesta achter die band, en het getil en gepak van al die dingen. Ben gelukkig(!) nog niet in het spoelhok geweest, daar ga ik maandag mee kennismaken..