ik ga schrijven

en week eerder moet ik idd zelfrijden viefje

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Scum schreef:*is blij dat ze niet meer op school zit*
Bento1988 schreef:Meiden die de ZuidWest trainingen volgen: gaan jullie ook de valtraining doen?
jollyjoker schreef:Dat is leuk zo'n valtraining!![]()
Wat een lekker koppie heeft Tal zo! echt lief!!!!![]()
MM: ik zou het wel even ontsmetten, zielig he als ze wat aan hun oor hebben. Wij hadden er laatst 1 die in zijn oor gehapt was door een ander. Was ook zo pijnlijk!
minnie_muis schreef:ja die van mij heeft nu een oorgaatje!Maar ja zal er wel acederm opspuiten ofzo. Als ik het halster om krijg!
Bento1988 schreef:
GvdT schreef:Ja er waren een aantal mensen niet zo blij met haar![]()
De enige die reden tot zeuren had was Tjerk en die zei niks. Degene waarvan de paarden "wild"werden gingen in een iets hoger tempo de bak door.
Biem schreef:Oh Oh
Ik kan me wel een paard met knotjes herinneren.. Toen dacht ik nog HE die heeft knotjes!!!!!
jollyjoker schreef:
Ik waag me dit seizoen nog niet aan het crossen, dus kan nog wel een jaartje zonder
TypicalDutch schreef:Andrea16: inderdaad, dat moet ik geweest zijn... Hij had de cross al helemaal in z'n bolletje en kon met inspringen geen pas meer normaal zetten... Volgens mij heb ik jou ook nog gesproken bij de trailer, ik sprak je aan vanwege het SGW of Life logo op je shabrak... Wel heel apart dat we én allebei veelste vroeg binnen waren én allebei hoge stijlpunten hadden!
gomir schreef:jollyjoker schreef:
Ik waag me dit seizoen nog niet aan het crossen, dus kan nog wel een jaartje zonder
Ik wilde net een carpoolactie opzetten![]()
Het lijkt mij wel grappig(maar heb ook geen sportieve kleding meer en chronisch tijdgebrek dus het zal wel weer net op een dag zijn wat niet uitkomt
)