Zo zenuwachtig Lielle
Gelukkig maar dat het alles meeviel! Ik doe het je niet na 
Iedereen die zijn dag niet had volgende keer weer beter!
Simmie; wat rot zeg. Twee paarden mee en dan nog niet aan crossen toekomen 
Kun je volgende week niet gaan springen in Ouderkerk? Ben ik eigenlijk ook van plan(wel ver voor een springwedstrijd
), weet alleen niet of ze 20x60 bak hebben daar. weet jij dat?
Otje ging super vandaag!
Dressuurproef was erg spannend met de M-cross die er precies tijdens mijn proef langs kwam schuren over het maisveld
Heb volgens mij nog nooit zo'n leuke proef gereden. Stukjes ertussen waren wel heel fijn trouwens, maar kwam op 154 punten uit. Geloof iets van 11de van onder, nog niet eens zo slecht als normaal 
Springen ging foutloos. Moest nog vreselijk lachen met losspringen. Ik rij voor ik de ring in ga nog een keer naar het steilsprongetje. Had nauwelijks gesprongen, want de bodem was zo zwaar. Mijn moeder vraagt of het wel genoeg was, ik zeg dat hij het hier toch neit meer hoeft te leren. Ik rij een wending richting de steil en ineens begint Ot om zijn as te draaien
Kon tussen het lachen door nog net uitbrengen dat hij het misschien toch nog moest leren
Gert boonzaaijer stond erbij en die moest ook al zo lachen 
Ik moest ontzettend lang wachten op de cross. Zag nergens echt tegenop en zou overal rechtdoor gaan. Hij ging echt super! Kreeg een stopje op de eerste boom van de coffin(vorig jaar ook al
), hij wilde echt eerst even kijken
Later nog een stop op de hindernis voor het water. Even rustig achterlangs gestapt en toen opnieuw aangereden. Toen hij een keer over de hindernis was liep hij ook zo rechtdoor de afsprong af! Daar was ik wel heel trots op
(ik heb een week vol met pennymomenten
)
Vond het trouwens wel heel irritant dat er nergens aangegeven stond wat er met de hindernissen zou gebeuren. Was net de surpriseshow onderweg. Wel verlaagd, niet verlaagd(en juist die hindernis was voor het L al pittig...Ging wel simpel, maar kijkt wel gek als je er naartoe rijd). Strobalendoorsprong was juist idioot verlaagd, halve hindernis was weg
Dikke trakehner(stond er van het M) zou ik overslaan en het alternatief pakken, zie je tijdens het insturen naar het alternatief dat de boom boven de greppel weg is....Echt heel irritant rijden :s
Heb er maar weer melding van gemaakt bij het secretariaat, misschien doen ze er dit jaar wel wat mee
(vorig jaar dus niet). Ben ik nou de enige miep die dat irritant vind 
En nu ga ik slapen