[SGW] [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

gr_roos

Re: [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 22:13

Lielle echt super gereden. Wat zal jij lekker slapen vanacht

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 22:16

Woh, goed gedaan Lielle! Op naar de Z

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 22:17

zie net dat SGWukkie ook weer rond was, 1 weigering maar

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 22:19

grrr mijn hele tekst kwijt!!
super Lielle!!

MissM, Miss Muts en Simmie...balen zeg!!
toevallig allemaal een pechdag vandaag! heeft iedereen last van! volgende keer beter!!

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 22:20

Wow Lielle, wat ontzettend goed van je! Op naar de Z!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 22:22

Ja RT, ik had dat vandaag ook... Eerst vanmorgen nog 2 mensen uit bed gebeld voor de hockey. Ze dachten dat we 2 uur later moesten vertrekken
Nouja, we kwamen dus te laat aan, toen was de helm uit de keeperstas verdwenen, maar we wonnen gelukkig wel!
En toen de terugweg nog eens verkeerd gereden...

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 22:31

Ik ga ook douchen en naar bed

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 22:32

truste!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 22:34

Lielle, ik vind het een geweldige prestatie!!!! Gefeliciteerd.

Bij deze ook SGWukkie vast gefeliciteerd, ze hadden hier vast geen gaten met prut eronder

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 22:53

ik ga ook maar eens slapen
dagje cross is leuk , maar ook vermoeiend!
truste!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 22:55

Ben ik ook nog even. Veel bokkers gezien vandaag.
Alleereerst BL bij de waterbak

Daarna Lielle, die ik ook nog in het M heb zien crossen en met een superenthousiaste Pablo in het springparcours zag.

Sim, echt heel vervelend van die 2 springparcoursen. Goeie instelling dat je je er niet onder laat krijgen.

Marieke ook nog even gesproken. Verder niet zien rijden.

SGWUkkie was ook helemaal happy. Ik denk dat wij als Online weer mag springen die gaffel toch ook maar eens gaan oefenen.

Missmuts ook gezien. Ik hoorde nog omroepen dat je foutloos was op 12 dus dat water was wel een verrassing. Als er UIT staat denk ik dat je idd 2 minpunten gaat krijgen. Kun je het beste de organisatie toch even over bellen dan.

MissM heb ik zien losrijden voor de cross. Toch vind ik het zoals het in je verslag staat nog niet zo slecht klinken. Het is toch pas je 2e L cross? Ik denk dat het best wel goed gaat komen met jullie.

Margo zag ik als een speer vertrekken en toen hoorde ik dat ze een weigering had op 12 en later was uitgebeld. Daar stond ik best wel van te kijken.

Verder nog heel veel meer mensen en bokkers gezien, maar ik weet het allemaal niet meer precies.l

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 22:57

ghihi Scum, ik wist eerst ook niet meer precies wie ik nou wel en niet had gezien, dat bedacht ik me later pas weer

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 00:15

Zo zenuwachtig Lielle Gelukkig maar dat het alles meeviel! Ik doe het je niet na

Iedereen die zijn dag niet had volgende keer weer beter!

Simmie; wat rot zeg. Twee paarden mee en dan nog niet aan crossen toekomen
Kun je volgende week niet gaan springen in Ouderkerk? Ben ik eigenlijk ook van plan(wel ver voor een springwedstrijd ), weet alleen niet of ze 20x60 bak hebben daar. weet jij dat?

Otje ging super vandaag!
Dressuurproef was erg spannend met de M-cross die er precies tijdens mijn proef langs kwam schuren over het maisveld Heb volgens mij nog nooit zo'n leuke proef gereden. Stukjes ertussen waren wel heel fijn trouwens, maar kwam op 154 punten uit. Geloof iets van 11de van onder, nog niet eens zo slecht als normaal
Springen ging foutloos. Moest nog vreselijk lachen met losspringen. Ik rij voor ik de ring in ga nog een keer naar het steilsprongetje. Had nauwelijks gesprongen, want de bodem was zo zwaar. Mijn moeder vraagt of het wel genoeg was, ik zeg dat hij het hier toch neit meer hoeft te leren. Ik rij een wending richting de steil en ineens begint Ot om zijn as te draaien Kon tussen het lachen door nog net uitbrengen dat hij het misschien toch nog moest leren Gert boonzaaijer stond erbij en die moest ook al zo lachen
Ik moest ontzettend lang wachten op de cross. Zag nergens echt tegenop en zou overal rechtdoor gaan. Hij ging echt super! Kreeg een stopje op de eerste boom van de coffin(vorig jaar ook al ), hij wilde echt eerst even kijken
Later nog een stop op de hindernis voor het water. Even rustig achterlangs gestapt en toen opnieuw aangereden. Toen hij een keer over de hindernis was liep hij ook zo rechtdoor de afsprong af! Daar was ik wel heel trots op (ik heb een week vol met pennymomenten )

Vond het trouwens wel heel irritant dat er nergens aangegeven stond wat er met de hindernissen zou gebeuren. Was net de surpriseshow onderweg. Wel verlaagd, niet verlaagd(en juist die hindernis was voor het L al pittig...Ging wel simpel, maar kijkt wel gek als je er naartoe rijd). Strobalendoorsprong was juist idioot verlaagd, halve hindernis was weg
Dikke trakehner(stond er van het M) zou ik overslaan en het alternatief pakken, zie je tijdens het insturen naar het alternatief dat de boom boven de greppel weg is....Echt heel irritant rijden :s
Heb er maar weer melding van gemaakt bij het secretariaat, misschien doen ze er dit jaar wel wat mee (vorig jaar dus niet). Ben ik nou de enige miep die dat irritant vind

En nu ga ik slapen

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 00:59

was dat vorig ook niet zo dat er niks bijstond?! irri zeg!

wel super gereden zeg!!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-05 06:30

super gomir! Dat vind ik trouwens ook bar irritant, als er niets bij staat. Volgens mij mag dat ook niet volgens het reglement. En idd, zo zenuwachtig dus

Iedereen bedankt voor de felicitaties, ik ben nog steeds helemaal blij en trouwens inmiddels ook echt ziek. Het begon gisterenavond op stal met opruimen en na mijn verslagje hier heb ik al mijn eten weer aan de WC pot terug gegeven en ben ik rillend mijn bed ingedoken. Inmiddels heb ik totaal geen stem en blijf maar een dagje thuis. Scum, geen ST dus

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 07:32

Een dagje thuis en dan om half 7 achter de pc?!

Super hoor Lielle, echt een top prestatie! Je mag trots op jezelf en op Pablo zijn!!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 08:11

Fijn dat het lekker ging in Vasse Gomir. Zo krijg je de smaak vast wel weer te pakken. In ouderkerk is de binnenbak idd 20x60, da's wel fijn met springen. Ik zal eens kijken of ik daar heen kan gaan.

Lielle, beterschap ermee.

pietpiraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 08:12

Lielle beterschap.

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 08:32

Klinkt als een geslaagde cross Gomir!

MissM: ik heb jou niet gezien, hoorde wel dat je werd omgeroepen in de cross....jammer dat het niet zo lekker ging, dat hek was voor meer combinaties erg lastig!
Miss_muts: balen hoor, heb je enig idee waar die angst voor het water vandaan komt? Je kunt daar vrij gaan oefenen in Ysselsteyn, maar dat is voor jou natuurlijk best ver weg..
Simmie: wat moet jij gebaald hebben gister!! Wij stonden langs de kant al te balen, met 2 paarden van zo ver komen en dan nog niet kunnen crossen. Weet je zeker dat Killea zich goed voelt? Bij Rex bleek het dus in z'n rug te zitten en daar gaan ze ook niet fijn van springen

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 08:44

Marieke: zeker weten doe ik het niet, maar met inspringen en de 1e 5 hindernissen gingen zo fijn met Killea, dat ik niet geloof dat het in de rug zit. (Weet niet of je me hebt zien springen??) Dan had ze daar toch ook niet fijn gesprongen. Het parcours stond best aardig aan de maat voor het L, maar het was natuurlijk een kampioenschap dus dat is wel logisch. En de stop op 6 was gemeen, want de afstand was goed en ik wachtte zelf ook netjes.

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 09:00

Ja, ik heb je inderdaad zien springen en het begin zag er goed uit. Snapte er ook niks van dat ze stopte, lag iig niet aan jou nee....je bleef zelf trouwens wel mooi rustig, zou ik erg moeilijk gevonden hebben

Vraag me dan echt af waarom ze het doet.....maar ja, Rex sprong die dikke steeplehaag op dat aarbeienveldje in Minderhout ook met gemak, maar toch trok hij over het algemeen niet aan en achteraf dus ook wel begrijpelijk.....blijft moeilijk he..

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 09:23

Ik zit nu op school en dit mag dus niet..

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 10:00

stout horo Kim

ik ga zo in de auto richting ehhh utrecht ofzo...

paardjes kijken...zucht!

SGWukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 10:02

Nou, ik heb alles weer even bijgelezen van de crossresultaten.
Iedereen die goed heeft gereden. Hartstikke gefeliciteerd.
Onderstaand mijn verslagje:

Begon niet zo goed gisteren. Was een weg afgesloten door een verzakking en miste een afslag waardoor we veel te laat waren.
Mochten er gelukkig nog tussen maar heb niet lang los kunnen rijden. Hij was dan ook erg gespannen in zijn proef. Desondanks toch nog 169 punten gereden.

Daarna cross gelopen waarbij de zenuwen aanzienlijk sterker werden. Wat stond die massief gebouwd. Dat was wel even slikken.
Daarna gesprongen. Had 1 weigering op hindernis 3. Kwam er compleet verkeerd voor en ging veel te vroeg naar voren zitten. Echt mijn fout. Kan mijn beessie niets aan doen. Verder foutloos uitgesprongen.

En toen de cross. Super zenuwachtig bij de start, maar het begon al hartstikke goed. Zat overal lekker voor. Zaten goed in het ritme dus we waren er eindelijk weer! Na een enorme spronge op de dikke picknicktafel kwam ik perfect voor de gaffel en vol in de rem met zijn neus ertussen. Had ik totaal niet verwacht. Tweede keer aanrijden deed hij het gewoon. Heb op alle moeilijke hindernissen voor het alternatief gekozen en ging goed. En toen kwam ik bij de coffin en ik reed dus lekker verkeerd! Whaaah, echt iets voor mij. Ik nam het linker paadje en zag toen de hindernis rechts van mij. Omgedraaid, teruggereden en alsnog aangereden. Hij deed hem helemaal perfect, maar heeft me wel heel veel tijd gekost. Eigen schuld!
Ik was ook erg bang voor het water met die enorme eend ervoor! Maar niet nodig. Hij nam hem zonder enige twijfel en sprong zo het water in! Super gevoel gaf dat.
De rest van het parcours ging daarna ook lekker en ik kwam dus met een big smile over de finish!
Heerlijk. Eindelijk een M cross uitgereden. En dan nog zo'n pittige ook!
Dit geeft mij weer heel wat vertrouwen

SGWukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 10:25

Weet iemand trouwens of er ook nog foto's gemaakt zijn op Ysselsteyn?