Ik heb nog een splinternieuwe 500gr, maar 3 keer gedragen ofzo. 
Maarja 'k ga 't ooit wel kunnen gebruiken zeker?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb nog een splinternieuwe 500gr, maar 3 keer gedragen ofzo. 
Geen geklooi daar mee :p
In de zomer krijgen ze hier wel allemaal een vliegendeken om. Vorig jaar niet gedaan, wat een ellende. Icaro heeft eentje met zebrastrepen, voor Tibor en de kleintjes moet ik nog wat rondkijken. Ik denk er ook aan om vanaf deze zomer zo'n vliegendeken aan te schaffen waarmee je op buitenrit kan. Icaro doet niets liever dan dat, maar die wordt constant overal gewoon opgevreten door vliegen en dazen. Gewoon zielig.
. Tis nu al genoeg dat ik haar benen en staart elke keer moeten wassen voor het rijden als ze zich gerold heeft
) gekregen, Icaro's geelbruine stalvoeten ook weer netjes wit en een hoop aangekoekte mest uit de dikke wintervacht van 1 van de shetjes. Om te ontklitten en te laten glanzen gebruik ik dan weer baby-olie van zwitsal. Werkt veel beter dan de spullen uit de ruitershops bij mijn kerels, en scheelt aardig in de portemonnee. Ik haal het vaak als het 3 kopen + 1 gratis is bij de Kruidvat.
.
. En inderdaad anders zou ik ook afspreken van als het verkocht wordt dat een bepaald percentage voor jou is van de verkoopprijs.