ja ik mag crosshindernissen plaatsen maar alles moet weggehaald kunnen worden dus mag geen slootjes/wal ofzo maarja dit is ook al leuk. op de paddestoel komen nog vlaggetjes zodat ik er geen staanders bij hoeft te zetten. dit had ik nu gedaan voor bay want dat is toch wel smal om hem daar op aan te rijden. in de wei komen ook nog inuitjes (die moeten we nog verplaatsen) en zobiezo een oxertje en wil graag een puntje maken en een V breedste kant hoog en puntje op de grond (weet niet hoe zo'n hindernis heet)
hyppolyte
Geplaatst: 04-03-12 17:35
Gaaf die hindernisjes zo! Lijkt me heerlijk om dat lekker thuis te kunnen oefenen ! Misschien de stalhouder maar eens lief aankijken
_Noor
Geplaatst: 04-03-12 17:38
LT of zzlicht muti? Crossen is leuker! Roos, daar wordt hij inderdaad lekker fanatiek van
Mendy, wat een leuke sprongen!!
MargreetW
Geplaatst: 04-03-12 17:41
LT, maar dat lukt alleen maar als je alleen maar gaat prikken.
xxitsmexx
Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-12 17:42
haha noor lekker blijven doen waar jullie het meest plezier in hebben al lijkt het me ook wel stoer als je het qua dressuur heel hoog zou kunnen redden.
Freggle_Edge
Geplaatst: 04-03-12 17:43
Gaaf noor! Als je dat soort dingen kan dan lijkt mij dressuur zelfs leuk!
Caro, ik heb Brittenkittens. En vd zomer hopelijk Ragdolletjes.
Texelse, toen ik er was om het kitten te brengen, toen hadden ze die andere er nog niet bij, dus toen ging het nog super. Maar savonds belde ze in paniek op dat het niet ging. Lekker lomp, ik had nog zo gezegt die kleine even de tijd te geven om te wennen.
gr_roos
Geplaatst: 04-03-12 17:44
Mendy, ziet er goed uit. Je kan zo lekker wat trainen en verplaatsbaar is op zich ook wel logisch.
Sannn, merrie gaat nog goed. Ik heb nu wel iets over me als het mis gaat dan is het jammer en gaan we ons eerst weer concentreren op het crossen Ik heb haar van de week alleen 2 keer merriebrok gegeven en nu wil ze der muesli niet meer. Dat wordt dus 's avonds muesli en 's morgens merriebrok. Ik heb 's ochtends echt geen tijd om te wachten tot ze der bak leeg heeft. Ik moet mijn paarden namelijk zelf buiten zetten voor mijn werk.
Margreet, pony sleep ik alleen mee naar Texel, voor de rest niet. Ik heb niet echt iemand die hem 3 dagen kan doen als ik weg ben. Hij gaat trouwens wel weer fijn lopen, alleen hij blijft zijn streken houden, ik heb echt mazzel dat hij met al zijn acties de kop erop houdt, anders ben je echt nergens. Hij is al 8 jaar niet meer mee geweest op springwedstrijden en nog steeds vragen juryleden naar hem, of zoals J.B. altijd zegt. Heb je die malloot ook weer mee genomen
Noor gaaf Mo is bezig met herindelen TG heeft lekker gesprongen Mendy super om dat bij huis te hebben
Ik heb met Ferrose echt lekker gesprongen. We zijn begonnen met lage in-uitjes maar dat vond Ferrose te simpel dus 2 lage in-uitjes gehouden en de laatste dan een stukje hoger gezet, dat vond ze een stuk leuker. Daarna de boel even verbouwd naar een dubbel op 1 galopsprong (stijl- oxer) en dan de stijl op 80cm laten staan en de oxer steeds wat hoger en breder gezet, zodat ik Ferrose niet verkeerd bij de hindernis kan zetten en we toch een keer hoog konden oefenen. Bij 1.20m ben ik maar gestopt, maar Ferrose vond het nog steeds erg simpel. Ze begon wel lekker mee te denken om ook precies goed over het stijltje te komen.
Ook moet ik onthouden dat ik niet te hard wil aanrijden. Ferrose wil nu zelf meer terugspringen en dan ben ik als de dood dat ze stopt terwijl ze eigenlijk alleen maar beter gaat springen erdoor dus nu gewoon vertrouwen dat ze het ook dan doet.
Leliaardje
Geplaatst: 04-03-12 18:38
Klinkt gaaf Noor!!! Dressuurwatje . Joki: ook dat klinkt gaaf! Lekker dat Ferrose beter aan het lopen is! Maar het zijn wel steilsprongen .
@ Joki dat harder aanrijden is vaak een valkuil bij ruiters als het hoger wordt. Regelmatig blijven springen daar wordt je zelf beter van en krijg je meer vertrouwen
Eindelijk kunnen kiezen wat ik aan doe naar de verjaardag, daarna even eten.... Ja hoor, ik geloof dat iedereen nu wel kan invullen wat er is gebeurt. Op zoek naar de volgende outfit dan maar.
IK heb fijn in de buitenbak gereden vandaag, mogen het erf niet meer af dus dan maar in de buitenbak. Heerlijk genieten in het zonnetje Vosje was braaf, was de 2e keer in de buitenbak en Krimpie deed t ook goed
BuenaVista
Geplaatst: 04-03-12 19:04
caro29 schreef:
Zal vast over voetbal gaan
Idd . PSV tegen FC Twente.
caro29
Geplaatst: 04-03-12 19:10
Pff blij dat ik geen voetbal hoef te kijken.
Als ik op buienradar voor de komende 24 uur kijk, krijg ik spontaan last van een depressie
Leliaardje je hebt helemaal gelijk en normaal doe ik het altijd goed en nu typ ik het verkeerd. Ik wijt het vandaag maar aan een vlaag van woordblindheid van blijdschap
leli: bij jou zagen die hindernissen er ook leuk uit. Ik wil ook nogsteeds een picknicktafel maarja mama wil ons bankje ook nog niet inleveren als hindernis
joki, fijn dat je wat vertrouwen krijgt en dat het goed ging!
Nou ik wilde Dakar laten vrijspringen in de bak, dus kruisje neergezet springt die sukkel over het hek heen en liep bij mijn pa voor het kantoor op het grind. Niks aan over gehouden kwam er ook niet echt tegen aan. Maar schrok wel erg
Leliaardje
Geplaatst: 04-03-12 19:27
Danielle is een knoeipot . Jeroen zit in de voetbalstress . Bonny heeft ook al huisarrest , maar wel lekker gereden. Joki
Hier regent het ook. Voor de bak is het nog niet zo beroerd, daar was echt niet meer in te rijden. Ben vanmiddag lekker onder de douche gegaan, nerofennetje op, even lekker spiertjes ontspannen.