Kwam dit tegen op fb: 1: Ga naar maps.google.nl (routebeschrijving) 2: Type China als je startpunt 3: Type Taiwan als je eindpunt. 4: Lees stap 48 van de routebeschrijvng 5: Als je uitgelachen bent verspreid dit dan zodat andere ook kunnen lachen ...
Ja, echt lekker dat het zoveel beter ging dan in Hippo, toen was er echt totale paniek!
Die tweede foto is gaaf Noor, die is inderdaad leuk! Ken hem al.
Ik had nasi, gestoofd rundvlees, taugeegroenten, kool in kokosmelk, heet ei, kroepoek en gebakken banaan. Morgen eet ik zoet-zure kip met sambalboontjes. Ik kan het nooit in één keer op!
Joki
Geplaatst: 03-08-11 21:42
caro29 schreef:
Volgens mij heeft zij een cursus houtbewerking gevolgd waar ik niks vanaf weet
geniale opmerking caro
Super dat je fijn gesprongen hebt Noor. Mooie foto's ook van Lelystad.
Ik hoop ook echt dat er morgen niks (ersntigs) uitkomt. DA verwachtte dat er niks was maar dat kon hij niet met 100% zekerheid zeggen omdat er wel te veel vocht in het been zit. Daarom dus echo en misschien ook foto's van de kogel. Bedacht daar straks al dat ik ook nog maar even moet vertellen (soms ben ik zo dement als een deur nu al dus schoot me pas net te binnen) dat ze een paar weken terug na de oefencross links voor (nu gaat het om rechtsachter) een opgelopen pees had. Misschien dus ook iets met compensatie. Maar ze was in elk geval loepzuiver op het harde, heb ik niet voor niks het draven aan de hand geoefend
Ik trek altijd gewoon mijn broek naar beneden (of rok omhoog)
viefdepief
Geplaatst: 03-08-11 21:56
Avond
Noor: Mooie foto's van jou en Jer! Evelien heeft een keer wat anders, echte dressuurfoto's Joki: Sterkte morgen Caro: Vervelend dat het springen niet wil...
Wat een regen zeg.. Net wel lekker droog met de paardjes in de weer geweest Zo maar eens vroeg slapen want dat komt er telkens niet zo van en ben al een paar dagen niet helemaal fit.. Op stal nog wel iemand blij gemaakt met een heel mooi rijjasje En ik ga binnenkort model staan voor hele hippe rijlaarzen van Petrie (webshop heeft nog foto's nodig)
Super leuk Vief! Ik ben ook erg benieuwd naar de nieuwe lading jasjes. Joki, voor Capri is dit redelijk klein galoperen. Hij galopeert echt enorm groot. Caro, ziet er heerlijk uit. Ik ga het zeker een keer proberen.
Ik zou afgelopen weekend gaan crossen in Vechta maar omdat het over 2 dagen was ben ik niet gegaan. Ik heb nu foto's van de cross gevonden. Dat was een serieuze cross met hele leuke uitdagingen als ik de foto's zie. Ook dingen die ik nog nooit heb gedaan. http://www.psvwe-news.de/galerie/ Wit is VA (L/M in NL) Blauw is L (Z/1*)
Nadeel is dat je er door de 2 baans weg vanaf hier er al 2 uur over doet terwijl het maar 105 km is. Op vp stond op vrijdag dressuur en zaterdag de rest. Nu was het over zaterdag en zondag. Baal wel dat ik niet heen ben gegaan was een mooie cross geweest en een uitdaging. Volgend jaar ga ik zeker heen!
AntheaV
Geplaatst: 03-08-11 22:40
Avond! Ik ben net helemaal natgeregend met les. Had Roman mee en die heeft weer veel geleerd
Mootje: die prikken vallen wel mee. Ik moest voor China ook allerlei prikken en had nergens last van Caro: haha cursus houtbewerking Evony: Leuk dat iedereen zo positief was over Beat Noor: Die kende ik al, erg grappig Joki: Balen zeg. Hopelijk valt het mee
Cross ziet er inderdaad goed uit Caro! Anthea heeft lekker gelest.
Mo, die prikken vallen inderdaad mee. Vriendlief is wel bijna flauwgevallen toen we prikken moesten halen voor Bali.
muts_marijke
Geplaatst: 03-08-11 23:06
Vriendinnetje is net weg en heeft echt een geweldig leuke rijbroek voor mij achtergelaten, was haar te groot en past mij perfect. Hele mooie Anky met leren zitvlak in het camel- beige achtig. met hoge band. Echt heeeeeel blij mee.
@ Mootje ja denk ik wel. Vriendin heeft net gekeken en ze was er ook van overtuigd dat het warm en de kogel wat dik bleef van de mok. Ze vond zn been heel erg mee vallen maar schrok van de mok. En dat is nu al zooooveel beter geworden. @ Noor wat een gave foto's!!! @ Margreet wat een geweldig lieve filmpjes! Lekkere babybillen @ Evelien nette foto's hoor. Ziet er netjes uit.