Geweldig he Noor in wat er allemaal gemaakt kan worden. Wil je voor vanavond nog maals heel veel sterkte wensen. Mirthe moet aan het werk !!! Anders mag er niet meer gecrosst worden Lijkt me vreselijk om vanavond binnen te moeten rijden. Ik mag me vanavond vermaken met nog iemand van de vereniging om de startlijst in elkaar te draaien voor de onderlinge maandag. En ik heb maar eens een paar coupons opgestuurd voor concoursen waar ik nog graag heen wil. Heb voor Zigo het 1e dressuur concour geplant. Duurt nog effe maar der moet ook nog genoeg geoefend worden En Zeus heeft zn 1e spring parcour in de B weer op de kalender staan. Wel pas met hemelvaart maar ben blij dat ik weer vooruit mag plannen Oh ja en Geert mag M starten in Castenray... ik ben zeer benieuwd. Geloof dat ik mijn ogen dicht hou met het spring parcours
Wat creatief Noor, Dat is wel weer leuk. Succes en sterkte vanavond
Mendy wat een leuke foto's, ze staan er netjes bij!
Mijn moeder is vandaag naar de da geweest met de 3jarige. Hij had nog geen 3 passen gelopen of de da wist de diagnose al, wobbles syndroom oftewel kruisverlamming. Hij heeft in hele erge mate, een beter voorbeeld kan je eigenlijk niet krijgen. Betekend dus einde verhaal voor de 3jarige Hij is eerst wel weer mee terug gegaan naar huis, de eigenaresse moet er over nadenken/verwerken, maar hij heeft geen pijn dus dat scheelt
bvw wat naar van de 3jarige noor wat een creatief bloemstuk mistid werken is niet zo erg, maar zorg dan wel dat je iets hebt waar je wel in het weekend vrij kan zijn anders worden wedstrijden wel lastiger Heleen en Scum sterkte vanavond in de binnenbak
Mirthe: moet gaan werken, ook ooit zo'n preek gehad van mijn vader Shanouk: had problemen met de auto die gelukkig optijd aan het ligt zijn gekomen! Vief haar woll heet voortaan boll en heeft weer een super mooi jasje gescoord! Noor heeft een mooi bloemstuk mogen ontvangen in de vorm van een ajax shirt (wat ontzettend leuk!) Bianca moest naar de dierenarts met een 3 jarige, wat een ontzettende vervelende diagnose zeg! En had ook erg charmante foto's gepost! Lau: Rieks heeft wel meer paarden waarmee het niet ''klikt'' is verder wel een aardige man maar soms wat druk/lomp en dus niet voor alle paarden geschikt. Eef: ik heb ook tretorns, gewoon in het bruin. Grip is vele malen beter dan met leren laarzen! Ze zitten echt heerlijk, vind ze in het bruin/zwart het leukst in andere kleuren wat minder! JN heeft een hartverzakking gekregen door haar oude pony hahah! TG heeft een cross paard aan schimpie Annetje haar viesje staat weer mooi op zijn nieuwe schoeisel! Sann heeft haar cross set compleet. Tientje was erg creatief bezig, (wil resultaat zien )
@ bvw heeft mijn 1e eigen pony ook gehad. Die kreeg verlammingsverschijnselen. Heel zielig om te zien @ Mootje je bent in elk geval niet alleen in de file. Ik sta zelden in de file maar als ik er een keer in sta dan ga ik lekker mensen kijken @ itsme leuke foto's
Ik heb de ruin weer gereden. Zo opgestapt. Liep de 1e 10 minuten als een krant. Leek wel een manegepaard. Lekker stijf en ongecontroleerd over de benen. Was super braaf en liep uiteindelijk weer beter.
Sarah, wat leuk! Waar is dat? Wat is het filelied Caro, fijn dat de ruim uiteindelijk toch fijn liep! Zaterdag ga ik naar iemand met mijn zadel. Nu hopen dat het zadel past
Eef_Bam
Geplaatst: 21-04-11 19:32
Goedenavond. Noor: Creatief bloemstuk . xitsme: leuke paarden. Bvw: Wat erg van die driejarige , hij liep inderdaad ook echt niet goed. Mo: hoe voelt het nu DE datum dichterbij komt? Evony: He die hindernis ken ik ! Ziet er netjes uit! Caro: Fijn dat je de ruin uiteindelijk fijn aan het lopen kreeg.
Ik ben vandaag op Bam over de A12 geweest .
Evony
Geplaatst: 21-04-11 19:32
Mootje: dat is in westerbork! 2 dagen na de cross. ken je het filelied niet http://www.youtube.com/watch?v=ysgHQ7XAjB0 hopelijk verkoop je je zadel, echt een gedoe dat de laatste tijd! Caro: fijn dat de ruin op het einde nog lekker liep. eef: nee echt? pfff ik dacht nog wel stiekem een onbekende hindernis te springen Bij jullie ging die ook erg goed zondag!
Laatst bijgewerkt door Evony op 21-04-11 19:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Dat is in Westerbork Mootje - dat weet ik sinds dit weekend Het file lied ken ik ook niet?! Fijn dat je ruin toch fijner werd Caro Hahaha dat filmpje Evony, geweldig. Je vader is iig enthausiast. Netjes dat ie zo het water in sprong.
Leuk filmpje Sarah! Je vader is idd lekker enthousiast! Noor en Margreet sterkte vanavond. Hoop dat het zadel dan past Mootje, ben je dan na het zadel alles kwijt?
Hihi zo zit mijn vader altijd! Komt ook omdat als beat weigert het 99% mijn schuld is, dan geef ik niet voldoende been want anders zou ze niet weigeren. Dus nu moedigt vaders mij maar aan
Marijke, ik had gehoord over jullie onderlinge maandag! Zusje had nog iemand gesproken van jullie vereniging die mij wilde vragen voor het jureren. Maar in Geesteren ( gld) hadden ze ook onderlinge en daar was ik al voor gevraagd. Jammer... ( mochten jullie nog een keer een jury nodig hebben, bel mij dan!)
aaah wat jammer Jantine! Had me hartstikke leuk geleken!!! Ik moest inderdaad met nog een vrouw jury's bedenken maar nooit aan jou gedacht Sorry!!! Voor volgend jaar maar vast rekening houden, is altijd 2e paasdag