Jammer van jouw amazone Lotte! En leuke foto's! Fijn dat het aardig gaat met Frits Bvw
Vorstin vond het wel weer leuk vandaag
WolinLotte
Geplaatst: 11-04-10 19:38
Leuke foto's hoor Shanouk !! Fijn dat ze het naar haar zin had . Moordrecht heeft een make-over gehad, ben benieuwd... ik heb me voor de crosstrainingen van Michiel opgegeven in juni en in juli .
Shanouk, Vorstin had er zin in! Echt goed om te horen dat jullie weer zo fijn bezig zijn!
Corien, top hoor! ik kan je gevoel helemaal indenken! Doorgaan zo!
Uk was vandaag ook in topvorm. Had op concours dubbel foutloos en een 4e prijs in het springen. Ben trots op mijn Uk, die zo fijn rond ging. 2 parcoursen met beide perfecte afstanden en fijn ritme. Heb nog nooit zo lekker gesprongen.
Snoekiej
Geplaatst: 11-04-10 19:43
Ja, het terrein is echt ontzettend mooi geworden! Nu ook voor de gevorderde ruiter meer aanbod! Gefeliciteerd Tientjeh! Wat goed
Kom nog een grappige foto tegen van een andere fotograaf: Volgens mij vond Vorstin het vreselijk vandaag
Lotte, na mijn pruts parcours vorige week in Markelo tijdens de SGW, dacht ik zelf dat Uk zn vertrouwen wat kwijt was geraakt. Maar nergens last van dus! Uk staat normaal niet bekend als het meest voorzichtige paard, dus ben hier heel blij mee. Ook al had ik wel een balk gehad, had ik een goed gevoel gehad. Alles klopte gewoon..
Jah, echt super!! Fijn dat het dan gewoon klopt, lekker gevoel is dat dan .. geeft weer moed voor de volgende keer!!
viefdepief
Geplaatst: 11-04-10 19:52
Lotte: Haha dat kleine mijtertje Tientje: Wat super dat je zo lekker gesprongen hebt Shanouk: Die laatste foto is echt heel erg leuk! Staat trouwens wel erg chique dat setje in bontjeskleur
Snoek tanx! Mooi setje en ze ziet er goed uit! Wl was gezellig jammer dat ik je niet meer tegen gekomen ben! Jantien lekker gefeliciteerd!!!
Zo ik ga douce en op bed
_lautje_
Geplaatst: 11-04-10 22:03
Trakkie krijgt lol erin
_Noor
Geplaatst: 11-04-10 22:22
PB: Trakkie had het gas erop zo te zien! Shanoek: fijn dat het goed ging en mooie foto's! Tientjeh: gefeliciteerd met je mooie parcoursen. Corien: Gefeliciteerd met je prestatie in EL, dit was jullie eerste cross van het jaar toch? @ Bianca: mooi dat het goed gaat met Frits!
Zo, ik heb weer fantastisch voorgelezen vandaag. Beide combinaties (M1-debuut en Z2) gingen met een wp naar huis . Wel koud trouwens brrrrrrr. Jer heeft lekker buiten gestaan, zou hem eigenlijk nog longeren maar ben de hele dag aan het rennen en vliegen geweest. Dus dat wordt morgen. Hij stond er wel lekker fit bij, dus vond ie vast niet erg.
Bianca: Echt net Bert en Ernie . Corien: Je hebt het hier nog niet gezegd dus ik zal het maar even mede-delen: Corien is in Etten-leur derde geworden! WL: Balen zeg voor die combinatie . Leuke foto's van Wolin, vooral die laatste . bvw: Fijn dat het zo goed gaat met Frits. Snoekiej: Ziet er super uit zeg, zo te zien hebben jullie allebei genoten. Tientjeh: Fijn dat je zo goed gesprongen hebt met Uk. PB: Trakkie doet het goed! balen van die brug ! Noor: Leuk dat ze allebei wp hadden. Wat minder leuk voor jou dat het zo koud was
Ik ben ook alweer een tijdje terug uit Etten-leur. Dresuur ging redelijk: 197 punten. Springen ging wel goed:alleen een heel dom pechbalkje op de oxer . Cross foutloos, ging helemaal super, ben ook over de boom het water ingesprongen en de steeplehaag gingen we over ipv doorheen maar dat mag natuurlijk ook. Stijl was netjes: 6,75. We hebben heel constant in een mooi ritme gereden en ik kwam 16 seconden onder de optimale tijd binnen !
Wat een geweldig gevoel had ik de hele cross zeg . Ik bleek uiteindelijk zelfs eerste te zijn!
Nog een hele ruige foto van Bandido op de een na laatste hindernis :
wow super goed Gefeliciteerd! En echt een gave foto, alleen jammer van de belichting...
Eef_Bam
Geplaatst: 11-04-10 23:37
Bedankt . De belichting is inderdaad slecht, ik heb een foto gemaakt van een foto die ik daar ter plekke heb gekocht, op het origineel zit gelukkig geen vlek en is de kwaliteit beter.
Jup, ik zat trouwens wel te balen, ik had die foto gezien bij die man, en vond hem echt heel leuk, maar moeders en ik hadden al ons geld al uitgegeven dus ik kon hem niet kopen en ze kwamen niet op internet .
Toen ik ineens de eerste prijs in ontvangst mocht nemen ben ik direct met mijn prijzengeld doorgegaan naar die man .
Idd Evie heeft mijn 3de prijs opgehaalt!!! echt super stoer
Heb ook nog wel wat foto's maar daar ga ik een topic van maken
Pb mooie foto's!! Evie jij ook stoere foto hoor!
Ik had er 1 die niet echt heel mooi was dus die heb ik maar niet genomen..
Mootje
Geplaatst: 12-04-10 08:14
Hoi meiden!
Het hele weekend niet online geweest, dus ik heb (vanavond) flink wat te lezen! Gisteren voor het eerst op vreemd terrein gereden. Het ging een stuk beter dan verwacht!
leuke foto's! Misschien verbetert zijn voorbeengebruik als hij straks wat meer ervaring heeft Hij ziet er trouwens wel super uit
_lautje_
Geplaatst: 12-04-10 08:42
Doet hij het met vrijspringen ook? Als hij wat meer routine krijgt wordt het waarschijnlijk wel beter. Hij lijkt nu boven de sprong ook nog wel wat afgeleid. Daarnaast zo hoog is de sprong ook niet. Als Hetje over een laag hindernisje gaat vraag je, je ook af wat voor geval dat is, maar als het hoger staat wordt hij een stukkie ruiger.
Mootje
Geplaatst: 12-04-10 08:45
PB, met vrijspringen doet hij dit niet:
Het klopt wel dat hij nogal afgeleid was. Een hoop mensen, parasols, paarden in de wei.... Ik moest ook alle zeilen bijzetten om hem de goede kant op te sturen!