Welkom Crosskip!
Ilse: da's minder!
Ben alleen gisteren gaan carnavallen. Zaterdag waren we niet zo in de stemming maar gisteren was het wel heel gezelig. Iets minder was dat ik de Bobine was, maar heb het toch goed naar mijn zin gehad. Vanavond weer niet weg, Frank moet moregn weer werken...
Net Ultra gereden en die was voor het eerst eens stout. Niet aan willen draven vanuit stap en daarna zelfs even bijna niet meer willen blijven stappen. En als ik ergens niet tegen kan zijn het wel stakers...
Zweepje erbij daar wordt ie helemaal maf van dus uiteindelijk maar een niet helemaal rijkunstig verantwoorde rotschop (met mijn handjes netjes naar voren uiteraard
). Dit een paar keer herhaald en toen was het gelukkig weer over. Verder flink geoefend op de linkergalop aanspringen. Hij springt wel in de goede galop aan, maar heeft nogal een aaloop nodig vandaar... Uiteindelijk toch wel tevreden.
Verder de hele dag geprobeerd de hoefsmid te pakken te krijgen maar die is ook aan het carnavallen ben ik bang. Ik moet nog wel even geregeld zien te krijgen dat Ollie ook achter ijzers krijgt voor de training van aankomend weekend.
Verder wilde ik nog even vermelden dat ik heel trots ben op TeZzje omdat ze zaterdag vanwegen een dipje van mij helemaal in d'r uppie Ollie heeft gereden!