BT: Ik zou het echt niet weten, geen ervaringen mee

Shantjuh: fijn dat het zo lekker ging!!
Talida: mooie kaart zeg
MM: ik ben wel vrij vanmiddag maar je woont een beetje te ver weg
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Jammer dat je niet meer op tijd was om afscheid te nemen, maar iig wel fijn voor je kat dat het niet lang heeft geduurd.
Ik ken haar niet persoonlijk, maar weet wie ze is. Vorig jaar had ze zelf al pech met het breken van haar been, maar dit is wel heel erg sneu.
Gelukkig heeft ze hier nog een aantal fijne jaren gehad.miss_jumpy schreef:En GvdT en Talida, wat een nare verhalen over neeltje d'r paardIk ken haar niet persoonlijk, maar weet wie ze is. Vorig jaar had ze zelf al pech met het breken van haar been, maar dit is wel heel erg sneu.
)!
Maargoed, ging op zich wel aardig. Binnen een half uur waren we allebei behoorlijk bezweet, hij had het schuim onder z'n hoofdstel staan notabene! Ff lekker afgespoten, vondt hij bepaald niet erg! En morgen avondwedstrijd, hoewel ik al redelijk optijd moet starten... We zullen wel zien!
??
(hij is niet bang voor balken
)

Keurig gedaan!!
maar m laten lijden is ook niet wat.
dus zat er ook niet meer in dan 171 pnt. Weet nu gelijk ook weer waarom ik dressuur toch niet zo leuk vond.
Wij naar de ringmeester en vragen hoe of wat. Moest ie ff op zn briefje kijken en zei dat de keurmeester/inspecteurs het paard onregelmatig vonden lopen