[SGW] [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

andrea16

Re: [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 12:22

Lielle: sterkte ermee Ach gut

BT: Ik zou het echt niet weten, geen ervaringen mee Tong uitsteken

Shantjuh: fijn dat het zo lekker ging!!

Talida: mooie kaart zeg OK dan!

MM: ik ben wel vrij vanmiddag maar je woont een beetje te ver weg Tong uitsteken

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 12:27

Heb je filmpje ook even gekeken Kim, ziet er goed uit!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 12:41

Vond nog 2 foto's van zaterdag:

Sja, anders ga je er even voor lopen:
Afbeelding

Blijkbaar vond ze deze hindernis een beetje lief Clown
Afbeelding

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 13:07

Leuke foto's!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 15:57

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 18:06

Hallo Doei!
Ben net terug van vakantie en heb maar een klein stukje teruggelezen.

Lielle, veel sterkte Ach gut Jammer dat je niet meer op tijd was om afscheid te nemen, maar iig wel fijn voor je kat dat het niet lang heeft geduurd.

En GvdT en Talida, wat een nare verhalen over neeltje d'r paard Huilen Ik ken haar niet persoonlijk, maar weet wie ze is. Vorig jaar had ze zelf al pech met het breken van haar been, maar dit is wel heel erg sneu.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 18:11

Lielle, wat een beroerd eind van je vakantie Ach gut Gelukkig heeft ze hier nog een aantal fijne jaren gehad.

MJ welkom terug, lekkere vakantie gehad?
miss_jumpy schreef:
En GvdT en Talida, wat een nare verhalen over neeltje d'r paard Huilen Ik ken haar niet persoonlijk, maar weet wie ze is. Vorig jaar had ze zelf al pech met het breken van haar been, maar dit is wel heel erg sneu.

Was ook het eerste wat ik zei dat het gebeurde.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 18:13

we zijn naar de ardennen geweest, met het idee lekker te gaan wandelen/fietsen/kanoen enz. maar met 32 graden had ik toch niet veel puf, dus naast wat korte activiteiten heb ik vooral veel boeken gelezen! Maar de volgende keer mag het van mij tenminste 8 graden koeler zijn! Maar ja, wel lekker even weggeweest.

Heb jij nog vakantie?

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 18:18

Als je het tegen mij hebt Clown

Ik heb de week voor Dijkgatsbos vrij en dan tot na Gorssel. Geloof van 19 augustus tot 11 september.
Moet nu heel veel extra werken, wat niet allemaal uitbetaald kan worden dus als het mogelijk is neem ik de 17de ( middag) en de 18de ook al vrij Haha!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 18:19

Het is mij nu ook te warm hoor, je bent iig wel lekker uitgerust.

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 19:28

Lielle: sterkte. Verder niet bijgelezen.

Heb wel vandaag mn wp in de dressuur gereden, dus ik mag lekker naar de oefencross in huissen!!!!!! ik was zelfs 2e in de 2e proef Knipoog

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 19:41

Gefeli CD. Op naar de oefencross!

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 20:49

CD: Gefeliciteerd met je WP Lachen

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 20:51

Gefeliciteerd! Succes op de oefencross!

TypicalDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 21:09

CD: gefeliciteerd met je winstpunt en prijs! Super hoor, nu eindelijk crossen (daar doe je het immers allemaal voor toch? Haha! )!

Lielle: vervelend om zo je vakantie af te moeten breken en dan ook nog te laat komen. Gelukkig heeft de kat niet lang hoeven lijden en heeft ie nog een mooie tijd bij je gehad. Ach gut

MJ: weer lekker uitgerust? voor de zon had je niet naar de Ardennen hoeven gaan hoor, die hadden we hier ook gewoon! Cool

Andrea: leuke foto's, maar wat een Annie die net even besloot door het beeld te moeten lopen! Clown

Talida: een erg mooie en originele kaart! Nu maar hopen dat de trouwerij net zo mooi wordt, maar dat zal vast wel lukken!

En verders weet ik het even niet meer.
Vanochtend meteen maar ff gereden, iets later als gepland, ben bokt verslaafd nml. Bloos Maargoed, ging op zich wel aardig. Binnen een half uur waren we allebei behoorlijk bezweet, hij had het schuim onder z'n hoofdstel staan notabene! Ff lekker afgespoten, vondt hij bepaald niet erg! En morgen avondwedstrijd, hoewel ik al redelijk optijd moet starten... We zullen wel zien!
Vanmiddag nog even naar de landbouwdag geweest, even naar Biem gekeken, was wel leuk allemaal. Schapenhond van m'n vader meegenomen, nou die vondt het ook hartstikke leuk, al die aandacht! Haha, ze is inmiddels 2 jaar maar komt nooit verder als het erf en de weilanden zo'n beetje, dus er ging een wereld voor der open! Wel lief. Nou en verders heb ik weinig te melden eigenlijk.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 22:05

Willen jullie mijn topic bekijken Lachen ??

CD: gefeliciteerd Ja
Andrea: leuke foto's Haha! (hij is niet bang voor balken Knipoog )
TD: alvast succes met je wedstrijd Haha!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 22:27

BT: zoveel vragen dat je er tevreden mee bent, als ze het doen doen ze het als ze het niet doen heb je wat meer vrije tijd Haha!
Iig zorgen dat je uit de kosten bent Ja

MM: jullie zijn zelf zo realistisch, maar er zijn zat mensen die zo'n merrie uit de fok houden omdat ze geen keur wordt Clown Gestoord

Verder weinig te melden
Beetje gereden vandaag, Otje sprong super. Ben nu moe en ga zo slapen, bokken kan morgen wel weer Haha!

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 22:37

Niet een beetje vroeg voor jou Gomir? Straks krijg je nog meer als 5 uur slaap, is je lichaam niet aan gewend!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 22:44

Is idd een beetje riskant, maar ik kan mijn ogen amper openhouden vandaag. Zal wel van de warmte zijn, want verder ben ik niet moe Clown

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 22:56

Tuurlijk! Haha!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 23:00

Voorlopig ben ik nog online en alweer aardig wakker Tong uitsteken
Ga zo de paarden maar voeren, daarna douchen en langzaam richting bed Haha!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 23:35

wat heb ik daar nu aan Gomir? Tong uitsteken

vanavond wedstrijd gehad...ja DRESSUUR ja...Muisje was braaf, 2 gelijke proeven, 1e proef 181 en 2e proef 2e met 198 Bloos!
oh echt dit heb ik nog nooit gehad... met mijn springoutfit!! Tong uitsteken

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 00:08

@BT, dressuurmuts!! Tong uitsteken Keurig gedaan!!
@CD, gefeliciteerd met je winstpunten en prijzen.
@JJ, gefeliciteerd met je veulentje. Leuke naam.
@Lielle. jammer van je kat, Ach gut maar m laten lijden is ook niet wat.

Ben ook net terug van wedstrijd. Eerste proefje was Kees behoorlijk gespannen en loperig. We kregen 166 pnt. Tweede proef liep Kees best wel braaf en netjes. Ik was zelf iig heel tevreden, maar laten we nou net een hele strenge jury treffen Sigaar dus zat er ook niet meer in dan 171 pnt. Weet nu gelijk ook weer waarom ik dressuur toch niet zo leuk vond. Bloos

Gister met Pim en Wim naar ce CK geweest. Pim (Indoctro) vonden ze in het exterieur toch iets te kort komen en werd helaas niet keur. Net wat MM al zei, we fokken ze voor de sport en het mooie plaatje met een predikaat is een prettige bijkomstigheid. Later op de dag mocht Wim (Cantos x Indoctro) Ze liet zich goed zien in de ring. Voorbrenger van VDL was ook erg tevreden. dus weer ff rondstappen in de voorring en even later worden alle paarden op plaatsingsvolgorde weer binnen geroepen. Echter onze niet Verward Wij naar de ringmeester en vragen hoe of wat. Moest ie ff op zn briefje kijken en zei dat de keurmeester/inspecteurs het paard onregelmatig vonden lopen Verward
Maar zoiets behoren de inspecteurs gelijk aan de voorbrenger en/of eigenaar te vertellen en niet dat je zoiets later hoort van een ringmeester. We voelden ons dus toen ook erg @##$&!!
Vooral als er later allemaal mensen komen vragen hoe die cantos was geindigd, omdat ie zich best wel goed liet zien in de ring. Niemand kon erbij dat de jury haar onregelmatig vond...
Dat de merrie niet voorlopig keur werd, hebben we wel vrede mee. En zou ze zelfs onregelmatig zijn en de jury kon ons dat uitleggen, dan hadden we daar ook vrede mee.
Maar juist op de manier vanhandelen door de jury, een voorbeeld van hoe het absoluut niet hoort, daar hielden we een rare nasmaak van over. Met name vanhet feit dat deze hoofdjury ook heel veel bijscholingen geeft en er op hamert dat wanneer een paard in de ring niet OK is, dit direct aan de betrokkenen gemeld dient det worden.

Maar gelukkig die dag ook iets positiefs: onze 3 jr friese hengst heeft het sterpredikaat ontvangen en was in positieve zin het gesprek van de dag op die keuring (was op een andere plaats dan de KWPN CK) Dus dat maakte weer veel goed. De krant schreef vandaag: "Een hele spectaculaire hengst was Kjeld fan Great Beckum... "

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 07:00

RK: wat balen zeg van die jury, zoiets lijkt me inderdaad ook niet volgens de regels. Wel gefeliciteerd met de Fries!

BT: Woooh, wat een punten, je blijft toch nog wel springen? Tong uitsteken

CD: gefeliciteerd met je winstpunt en 2e prijs!!! OK dan!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 07:16

Goeiemorgen Doei!
Vanmiddag even wat bijlezen, moet zo van 8.00-10.00 uur inwerken Nagelbijten / Gniffelen
Getsiej.. Scheve mond