viefdepief schreef:Uhhmm moet ik even heel diep nadenken hoor..
Heino of Hattem ofzo?
Zou dat kunnen?
--> Anja, wat hip dat je een echte staljas hebt! Leuke foto's
Ja, die heb ik beide gereden dus dat kan heel goed

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
viefdepief schreef:Uhhmm moet ik even heel diep nadenken hoor..
Heino of Hattem ofzo?
Zou dat kunnen?
--> Anja, wat hip dat je een echte staljas hebt! Leuke foto's
Lielle schreef:Lieve HM,
volgens mij heb ik de dader gesignaleerd afgelopen zaterdag. Dat was wel ver van je woonplaats, en hij opereert zelfs internationaal. Hij was in gezelschap van een platinablonde dame die vandalistische trekjes vertoonde. Mogelijk heb je iets aan deze informatie. Ze wist zelfs het huis van de lokale kleine bevolking te beschadigen. Ik zou hem niet vertrouwen, heb je al aangifte gedaan bij de politie? Bovendien zou ik die bewakingsdienst voor je deur laten slapen voorlopig.
groetjes en sterkte,
Mona
Scum schreef:Jeetje, dat is l*llig Marieke. Ik ben blij dat ik gewoon in december al heb opgestuurd. 19e is wel laag op de wachtlijst. Hadden ze in het M dan nog wel plaats?
TypicalDutch schreef:minnie_muis schreef:Hey TypicalDutch!! Dus jij rijd met een Krack cross en springen?? Misschien is er dna toch nog hoop voor die van mij!
Ach wat zullen we zeggen? We doen in ieder geval een poging, het ziet er alleen nogal eens uhm, chaotisch uit! Hij vind het in ieder geval prachtig en is meestal zelfs wat over-enthousiast. Zo waren we in Nijeberkoop een minuut te vroeg binnen tijdens onze 2e cross en ik vond het wel een lekker tempo.Nu toch maar een cross-horloge aanschaffen, want het kostte ons wel de tweede plaats!
Hij heeft twee weken geleden nog 1.50m vrij gesprongen, dus springen kan hij wel. En ik vind het prachtig!
marieketencate schreef:Scum schreef:Jeetje, dat is l*llig Marieke. Ik ben blij dat ik gewoon in december al heb opgestuurd. 19e is wel laag op de wachtlijst. Hadden ze in het M dan nog wel plaats?
19de van de 35.....
in het M was ook een wachtlijst, maar daar stonden er pas 2 op. M kan ik dus zeker starten, maar ja....aan de andere kant moet 1 wedstrijd meer of minder ook niet het verschil maken. Hoewel ik over castenray ook nog niet zeker was..
gomir schreef:Ze was op het voorterrein aardig wakker jaMijn paard had super veel zin om weer te crossen. Na 5 stappassen zag ze de inspringboom en ging ze met de staart in de lucht aan de ren![]()
_Jitske_ schreef:Ik ga denk ik Ede ook maar eens op de bus doen deze week
viefdepief schreef:Maike leuke site heb je
Scum schreef:Bento, ik weet niet op welke dag dat jij moet rijden in Castenray, maar misschien kan ik je wel helpen. Wij moeten op zaterdag rijden (dat is de enige dag voor B paarden). Als je tijden een beetje logisch zijn....
Zondag ben ik er ws ook, maar dan moet ik daar helpen.
CarpeDiem schreef:Luek paardje.. wat is dat voor afstamming?
viefdepief schreef:Het is de vader van Kimdepim die moet jureren in Wanroij
Kim doet zelf ook nog mee in het Z1 bij de pony's dus dat wordt een leuk weekendje
Ga zo even naar je andere foto's kijken, deze is erg lief