Soms klopt het allemaal en soms klopt er helemaal niets

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MissM schreef:Mijn wedstrijd is er eentje geweest om maar weer snel te vergeten.
Bento1988 schreef:Jammer MissM![]()
Soms klopt het allemaal en soms klopt er helemaal niets
Simmie schreef:Nou Franka, je bent de enige niet die haar dag niet had.
Bento1988 schreef:ZItten er negatieve aardstralen in de Limburgse bodem ofzo
GvdT schreef:Ben ik ook weer eens.
Vief gave pony.
MJ ( afkorting van chantal hou ik er in) en Bento, Geweldig he zo'n strand om te rijden.
Ik was van plan om ook te gaan, maar de merrie heeft een geirriteerde spier in de achterbeen dus dat is een weekje mak aan doen.
Ik hoop dat ze op tijd goed is voor de 15de, fysio zei van wel.
Chantal, ik vind het ook altijd leuk om koeien te melken, doe het helaas veel te weinig.
Marieke en PP gefeliciteerd met de punten.
BL, een kennis van mij heeft Kwis gekocht. Die moet je dan zeker kennen.
Super aardige familie ook trouwens. Ik heb Rik idd een tijd niet zien rijden. Zijn vader nog wel in Gorssel gezien ( zonder hoedwist ook niet dat dat mogelijk was
)
MissM, zonde van je cross. Als het eenmaal niet loopt dan is het lastig om het eind te halen. Dat is het enige nadeel van het crossen, je bent zo'n tijd op pad en als het dan niet gaat is het extra zuur.
Simmie, dat is echt kl* te, je was zo positief na je springles.
Als Killea er maar geen spelletje van gaat maken. Mijn pony was een staker bij de uitgang, die had heel rap door dat ie zo het snelst weer klaar was.
Vooral met een sgw is het balen, je komt toch voor de cross.
Ik heb daar wel een beetje " angst voor teveel strafpunten" aan over gehouden.
Lielle super dat je M mocht starten, ben nu wel een beetje laat met succes wensen
BrittJl0ver schreef:[ja, Kwisje ken ik wel!
die kan crossen dat beest zeg!
heeft ook een keer Varsseveld foutloos gelopen
Rik vertelde nog dat zn nieuwe eigenaar laast nog Belgisch kampioen was geworden,
leuk dat je hem kent!
Arnold zonder hoed komt idd niet vaak voor
[/quote]
GvdT schreef:BrittJl0ver schreef:[ja, Kwisje ken ik wel!
die kan crossen dat beest zeg!
heeft ook een keer Varsseveld foutloos gelopen
Rik vertelde nog dat zn nieuwe eigenaar laast nog Belgisch kampioen was geworden,
leuk dat je hem kent!
Arnold zonder hoed komt idd niet vaak voor
[/quote]
Je kan beter zeggen dat Kwis Belgisch kampioen is geworden![]()
Die man heeft er echt een super paard aan, op zijn leeftijd ( 65+) moet je ook gewoon een heel braaf paard hebben wat je helpt.