Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik heb ze nu wel nog niet gebruikt want heb ze pas in december gekocht. Maar uit ervaring van het andere paard zijn ze wel super
), die zaten niet goed voor mijn ponypaard met volbloedpootjes... Vooraan cv, maar achteraan echt vanalles geprobeerd maar met hare zomervacht keer op keer wondjes op de kogels
. De styles zitten veel beter rond haar benen, scheelt misschien wel dat ik een set heb van een vriendin die veel gebruikt is geweest en dus heel soepel.
.
ben van club veranderd (gaver b eek was gewoon te ver helaas) en had t allemaal weer wat op de lange baan geschoven... Maar idd, prijzen omhoog, extra kosten voor verzekering, djeez, ni te hard nadenken en rap betalen was t... Heb nationale licentie gepakt en ga dus proberen de B te starten
, ben benieuwd!
Dus zal hem een beetje verwennen.
Papa zegt dat hij een gepersonaliseerde taart zal meebrengen, hem kennende kan ik echt álles verwachten.
Gelukkige verjaardag nog trouwens, voor de 2e keer

enkele zo zelfde grams maarja er moet maar ene kapot gaan hé.
haha maar ja dat doe ik niet altijd natuurlijk:) vroeger was ik nogal fan van setjes(zadeldek, beenbeschermers en mutsje) maar die heb ik allemaal weggedaan. enkel nog de neutrale dingen gehouden. Dekens hebben we ook wel voldoende maar als ze geschoren zijn lopen die dekens wel op.