Ik had gisteren een wijnproeverij en was de BOB Vriendje bleef lekker hier slapen en mocht vanmorgen vroeg met z'n dochter naar zwemles. Ik ga zo naar de verjaardag van m'n nichtje en dan door naar vriendje en mij optutten.
Ka, je had de tijd goed ingeschat dus fijn dat hij weer op stal staat! Renske, succes op cc! Lau, veel plezier op de verjaardag! Succes met de pinata Eef, al leeg voordat je er op ging? Paard is dus aardig aan de prijs voor zijn kunnen op dit moment...
Alle cc-gangers succes gewenst. En iedereen die naar het eventingfeest gaat veel plezier TG Fijn dat T er weer is Lau BOB op een wijnproeverij dat heb je niet handig geloot Evelien succes met bedenken of je nog een keer gaat
Heb gewoon mee geproefd hoor. Alleen ienieminie slokjes. In totaal 1,5 glas gehad over 2,5 uur.
Geluk gehad dus Shanouk!
muts_marijke
Geplaatst: 19-11-11 11:16
Goeiemorgen!
Bedankt voor alle felicitaties! Mijn tuin hangt helemaal vol, de weg naar ons huis is versierd en de hele beneden verdieping ook! Super leuk! Ik ben net pas uit bed, zo boodschappen doen met Geert daarna taarten bakken en ik wil nog effe lekker met Zeusieweus rijden. Heeeeeeerlijk daggie!
@ Karen wat super super fijn dat TG weer thuis is! En je ontving ( is dat een woord ??? )met een hinnik! @ Renske succes op concours! @ Shanoek geluk dus dat je door mocht rijden! Hier was gister ook alcohol controle, maar ik mocht door rijden zonder te blazen.. @ Eef wel een leuk paard dus, jij kunt zo'n grote wel hebben.
Ik schrijf hem straks, als ik aangekleed ben wel effe op nu te koud in mn pyama!
Annetje
Geplaatst: 19-11-11 11:25
MM gefeliciteerd! En Karen, fijn dat T weer thuis is!
muts_marijke
Geplaatst: 19-11-11 11:25
Die wat voor aan de rond weg hangt weet ik wel, die is niet zo lang : Marijke 25 jaar, zet de tena lady maar klaar. De andere is leuker, maar zo lang dat ik hem niet uit mn hoofd ken.... mn hele huis hangt wel vol met schuursponsjes en schoonmaak doekjes.... komt vast omdat ik zo goed ben in schoonmaken
Sim
Geplaatst: 19-11-11 11:26
Van harte gefeliciteerd Marijke! Maak er een leuke dag van. Karen, wat heerlijk dat Tje weer thuis staat. Wat mag/moet je nu gaan doen met hem? Eef, zo groot leek hij niet op de foto. Wat is de stokmaat dan? Succes met Zavira Renske. 1e keer L springen toch? Of ben ik abuis?
Leliaardje
Geplaatst: 19-11-11 11:27
Marijke, gefeliciteerd!!!! (oh, ik lees dat je een gezellig huis & tuin hebt gekregen ) Shanouk: goed dat je niet gedronken had! (sowieso goed om dat niet te doen als je moet autorijden ) en fijn dat ze niet moeilijk deden over het te hard rijden! Is vast net als die kopieermachine-monteurs: als ze geen opdracht hebben, kijken ze ook niet verder dan de alcoholcontrole . Super dat TG weer thuis is!!! Veel succes en plezier met opbouwen!
Allemaal veel plezier bij het feest (of andere feesten) en veel succes op concours!
Ik ga nu brokken halen .
Sim
Geplaatst: 19-11-11 11:39
Lau, gaan jullie vandaag de pinata vermoorden?
muts_marijke
Geplaatst: 19-11-11 11:39
Ik zie nu mijn facebook pas! En wat leuk dat jullie daar allemaal wat op hebben gezet!
hihi het verbaasd me want ik ben vaak niet zo attent... en dat mensen dan toch de moeite nemen om er toch wat op te zetten... maar ik vind het zo leuk dat ik bij deze ga proberen om het ook terug te doen voor anderen. En jij ook bedankt voor je lieve reactie!!!!!!
Marijke gefeliciteeeeerd! iedereen die op cc gaat succes voor de rest wel snel bijgelezen maar niet veel onthouden
bleeh hele week toets week gehad... ging mwoaaah... gelukkig het weekeind geen cc want ik moet zo echt ff mijn kamer op gaan ruimen... this net of er een orkaan lanks gekomen is
oohjaa vanaf nu zal ik weer braaf bij lezen er reageren
Sim
Geplaatst: 19-11-11 11:50
muts_marijke schreef:
hihi het verbaasd me want ik ben vaak niet zo attent...
Bij mij had je wel een felicitatie op mijn prikbord gezet.
viefdepief
Geplaatst: 19-11-11 11:51
Morgen
Marijke: Gefeliciteerd Maak er een leuke dag van! Shanouk: Veel plezier en mazzel gehad dus gister Eef: Jammer dat het paard nog weinig conditie had.. Renske: Fijn dat je bacheloropdracht de goeie kant op gaat en succes op concours! Mootje: Dat lijkt me dus echt 3x niks..... Dapper van je!
Ik lig nog in bed en vriendje is croissantjes halen Gister met allemaal studentenruiters gaan Bingoën. Hilarisch!! 3/4 in het permanent en het Was allemaal heel strak georganiseerd en wij snapten er in het begin geen bal van, ging ook super snel! Daarna door naar de buren voor de walk-in fridge en de kegelbaan En nog even kort in de stad geweest, Was wel een hele leuke avond
Marijke nogmaals gefeliciteerd! Benieuwd naar de tekst die er hangt. Hele fijne dag vandaag! Suces op cc Renske en de rest. Jammer dat hij weinig conditie had Eef. Top dat TG weer lekker thuis staat Karen, moet super gevoel zijn!! Mazzeltje Shanouk, mag ook wel eens! Lekker croissantjes Vief!
Lieve Marijke 25 jaar geleden ben je geboren, En dat heeft de hele buurt goed kunnen horen.
Je mond was gelijk wijd open, Wij hoefden geen babyfoon te kopen.
Aan schoonmaken heb je een broertje dood, Liever zit je met Quinto en Shiva op je schoot.
Sex met Geert schiet er wel eens bij in, Dan heb je in paardrijden met Zeus meer zin.
Wij wensen je een fijne verjaardag, en hopen dat je nog lang leven mag.
Daarom deze halve saar, Op naar de volgende 25 jaar.
(quinto en Shiva zijn mijn hondjes) ( en daar moet je je voorstellen dat er 4 waslijnen door mn tuin hangen vol met balonnen en schoonmaakdoekjes en mn hele huis hangt vol met schuursponsjes. Vooraan bij de tekst staat een halve Saar met een kapotte enkel en schoonmaak handschoenen aan, wasknijpers in het haar en een hele sexie BH.