Ik zou ook door zijn gereden. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om vol op de rem te gaan met een trailer erachter
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar dan alleen in het springen en niet in de dressuur. Ook nog nooit opmerkingen over gehad eigenlijk.
Hoop dat het dus nog wel even droog blijft. 
! 

En ik snoep normaal zelden.

Die krijgt over een tijdje een nieuwe en als die van haar dan goed op Beat ligt mag ik die overnemen!
Ik vind zo een simpel wedstrijdshirt als ik heb (1 kleur geen reclame) ook net zo netjes staan als een blouse
had een klein extraatje financieel en dit wil ik al zo lang zo graag, dus kan nu eindelijk fatsoenlijk filmen ipv met het fototoestel die niet kan inzoomen. Zo duur zijn die dingen niet meer tegenwoordig...
kan ik hem gelijk op het NK uit laten proberen.
Fijn dat Uk ze lekker sprong
. Ik moet zaterdag op cc en op dit moment ben ik al blij als ik met minder dan 16 fout uit de ring kom. Volgens mij heeft zij een cursus houtbewerking gevolgd waar ik niks vanaf weet
Mootje schreef:Zo jammer dat Bokt geen *vind ik leuk* knop heeft (de laatste opmerking) [STW] ontslag vraag

. Hij was lekker door zijn lijf en ontspannen, dat resulteert dan wel in mega galopsprongen (héérlijk zo onder je door), maar ik kon hem ook wel terugzetten. In elk parcours 1 balkje (2 x dezelfde trouwens, wat is ook alweer het spreekwoord met die ezel?
). Maar was echt happy. Hij kreeg de tweede keer de balk alleen wel recht op de knie en hij was daarna wel wat stijf. Nou is het wel een ontzettend kleinzerig ding, maar morgen wel even goed kijken.