[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

rowo

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 16:32

Stond er een flitspaal ofzo?
Ik zou ook door zijn gereden. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om vol op de rem te gaan met een trailer erachter :n

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 16:33

Wat goed van Loes! Die is inderdaad erg snel gegaan!
Snoekiej hoeft haar bekeuring niet te betalen :)

Ik heb verschillende wedstrijdshirtjes en start er ook mee in zomertenue inderdaad :o Maar dan alleen in het springen en niet in de dressuur. Ook nog nooit opmerkingen over gehad eigenlijk.
Dag zit er bijna op, dan even springles geven aan een ponymeisje wat van het weekend naar de kampioenschappen mag en daarna zelf naar oefenparcours met Noes :) Hoop dat het dus nog wel even droog blijft.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 16:34

Op die weg staan heel veel flitspalen. Was niks aan te doen, maar heb dus wel bezwaar ingediend, en gewonnen :D
Ga nu gauw weg, zo naar strand :D!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 16:46

Jee Snoek, dat is mazzel. Ons overkwam het zelfde op de ring van Alkmaar. Ook bezwaar gemaakt, maar zo de prullenbak in geveegd. En op die weg barst het van de stoplichten en flitspalen. Ik ben zelfs een periode dwars de stad door gereden omdat ik het idee had dat alle stoplichten en flitspalen accuut op tilt sprongen als ze mij zagen komen.....

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 16:48

super shanouk, gewoon lekker van je af bijten ;)

en als ik dit zo lees zijn er op dit moment meerdere versies in de omloop over wat er wel en niet mag als zomer tenue. Ik weet dat die van mij niet mag omdat er kingsland achter op de rug staat :+

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 16:56

Ik heb net heerlijk rijsttafel gehaald bij de toko :9
Twee van de drie vaccinaties zijn binnen. Derde kan pas een week voor vertrek geleverd worden, maar de apotheek is druk rond aan 't bellen, want dat vinden ze wel erg krap!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 17:11

Wat fijn Shanouk!!

Mootje, lekker! Ik heb nu al trek!
Wij hebben sindskort ook een toko in het dorp, echt heerlijke dingen maken ze.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 17:13

Komt er ineens lekker voedsel voorbij hier... en dat nu ik net streng op dieet ben.
Snoek, fijn dat je bekeuring is kwijtgescholden!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 17:24

Toko is iig gezonder dan ander fastfood ;)
Wat voor dieet volg je?

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 17:26

Sonja Bakker. Daar ben ik vorige keer ook 13 kilo mee kwijtgeraakt in 9 weken. Dus ik wil nu 15 kilo kwijt

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 17:26

Streng op dieet Jantine?

Ik heb vandaag zwaar gezondigd. Collega was jarig en ik zat vandaag zowel op kantoor H'bergen als Enschede. K moest dus eerst taart eten in Haaksbergen en vanmiddag in E'de een appelflap :+ En ik snoep normaal zelden.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 17:27

Dat moet wel lukken toch, Jantine!
Roep, volgens mij kun jij dat wel hebben :)

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 17:28

Je moet toch wat als je een wandelend worstje op poten word. :+

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 17:37

Top Snoek. Scheelt weer een hoop centen.
Wat gaaf van Loes! Deelname heeft ze ook wel verdiend gezien haar prestaties!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 17:40

Als de knop maar om is Jantien, dan lukt het wel, maar dat is hier altijd het probleem......

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 18:00

Hello lady's :D

Ben weer zu hause, beat weer lekker met haar maatjes in de wei ;)
Meteen met z'n alle in optocht achter beat aan hahah!
Heb echt een super tijd gehad, met ups en downs (blessure van vadje) maar het was echt heel leuk en gezellig en super leerzaam!
Kreeg nog van verschillende ruiters die kwamen trainen complimenten over beat dat het zo'n leukerd is! Altijd leuk om te horen van oa wendela ;)

Tevens heb ik een optie op een devoucoux zadel van een kennis van mij :D Die krijgt over een tijdje een nieuwe en als die van haar dan goed op Beat ligt mag ik die overnemen!

edit: iemand trouwens ervaring met de NEW Cross Country Airoflow? Moet nieuwe achter beschermers voor Beat omdat de plekken krijgt van die ze nu heeft, en het systeem klinkt wel mooi!
Laatst bijgewerkt door Evony op 03-08-11 18:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 18:01

San netjes van je parcours. Wel ontzettend vervelend van je knie
Noor ieuw een beest in je pumps
Fijn dat je springles lekker ging Hilde
JN niet kunnen slapen is zo irritant
Rowo super dat je springles zo hielp. Foto's zien er netjes uit
Jammer dat je werk niks werd San. Mooie foto's
Kim ik vind je ook zielig ;)
Sterkte mootje met de naalden
Ik start ook in wedstrijdshirt als ik zomertenue rijdt maar controleer dan wel even of de jury niet moeilijk doet :Y) Ik vind zo een simpel wedstrijdshirt als ik heb (1 kleur geen reclame) ook net zo netjes staan als een blouse
Fijn dat je de boete niet hoeft te betalen Snoekiej

Ik heb vanmorgen de DA maar voor Ferrose gebeld. Ze had al wat mok maar dat been was nu na het straten stappen opgelopen. DA vanmiddag geweest geen Einschuss en waarschijnlijk gewoon een gal, maar er is een kleine kans dat ze een blessure aan haar banden heeft. Dus morgen mag ze naar de kliniek voor een echo.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 19:07

Ai Joki,hopelijk valt het mee met Ferrose
Kim, spuiten zijn zooooo naar... Sterkte.
Mootje doet ook al mee met dat spuitwerk, en dat is nog vrijwillig ook toch??

Wij hebben morgen een dag met een dubbel gevoel. Het paard van jongste is begin juni al verkocht, maar stond ivm vakanties nog steeds hier thuis. En morgen is de dag dat we haar weg gaan brengen.... Heel blij dat we zo'n super plekje voor haar gevonden hebben, maar vervelend blijft het. Ook al staat de opvolger hier al op stal.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 19:28

SANN @ lekker zeg zonder jasje springen, mooie foto's
KIM @ bbrrr...heb zelf ook altijd een hekel aan de TA
TG @ heerlijk zo'n kist, kan je nu alles inruimen
SNOEK @ een boete niet betalen en in je gelijk gesteld zijn, maar goed dat je het hebt aangevochten :D
EVONY @ welkom thuis... :P
JOKI @ oei...als het maar meevalt.

Ik even gedressuurd vanmorgen, alleen maar basis voor het NK, maandag nog dressuurles. En vanmiddag een filmcamera gekocht... *\o/* had een klein extraatje financieel en dit wil ik al zo lang zo graag, dus kan nu eindelijk fatsoenlijk filmen ipv met het fototoestel die niet kan inzoomen. Zo duur zijn die dingen niet meer tegenwoordig... :D kan ik hem gelijk op het NK uit laten proberen. ;)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 19:29

Hoi allemaal

@ Sim ja eigenlijk heb ik het al wel besloten maar ik heb nog niet de stap genomen om de crossen daadwerkelijk af te melden.
@ Noor oooh bah.... zoiets kan mij totaal overstuur maken. Ben zooo bang voor beestjes. :o
Ik check alles van onderbroek tot schoenen en jas voor ik iets aantrek op beestjes :7
@ Hilde ik hoef niet rustig aan te doen, waarschijnlijk zegt de DA maandag ook dat alles oke is maar ik wil niet door blijven kwakkelen. :) Fijn dat Uk ze lekker sprong
@ Benthe wat balen dat je zo slecht hebt geslapen. Hopelijk lukt het vanacht wel..
@ Mandy ja dat is inderdaad positief, het is niets ernstigs en je kunt er niets aan doen... Beweging geven dat het goed door bloed... Maar dit heeft de DA gezegd naar aanleiding van mijn verhaal he :)
Maandag ga ik terug voor een scan en foto's. Wauw Mandy wat een gave foto's!!!
@ Karen lekker toch die airco, op het werk heeft iedereen het koud maar ik vind het dan pas lekker. Hopelijk gaan we volgend jaar gewoon knallen inderdaad.
@ Sannn wat balen dat je baantje toch niet wat is. Mooie foto's zeg.
jeeetje het is ook slecht weer vandaag... moet gewoon nog 2 pagina's bijlezen :+
@ Mootje is het gelukt met de naaldjes? *D
@ Texelse zoals het bij jou bekend is over het zomerteneu is het mij ook bekend.
@ Sannn die blouse is inderdaad prachtig, maar ik vind het meiske met der hele kleding en der paard helemaal prachtig
@ Joki wat balen van Ferrose, hopelijk valt het mee.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 19:34

@ evony Leuk dat het zo bevallen is.

Ik zit heerlijke Quesadilla te eten met feta, rucola, mozzerella courgette enz...is mijn 1e keer en I love it :D
Ik heb vanavond met de merrie gesprongen en ze was weer lekker bezig. het hekje wat al 3 weken in de bak staat bijt opeens en daar wilde La diva niet langs :+ . Ik moet zaterdag op cc en op dit moment ben ik al blij als ik met minder dan 16 fout uit de ring kom. Volgens mij heeft zij een cursus houtbewerking gevolgd waar ik niks vanaf weet :(

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 19:54

Caro :')
Marijke, de vaccinaties liggen veilig in de koelkast :+
Dus toch maar nog een keer naar de DA?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 21:10

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 21:14

Mootje schreef:
Zo jammer dat Bokt geen *vind ik leuk* knop heeft (de laatste opmerking) [STW] ontslag vraag

Vind ik leuk :D

Ja idd, hahaha

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 21:28

Hoi! :wave:
Ik heb fijn gesprongen met Jer *\o/* . Hij was lekker door zijn lijf en ontspannen, dat resulteert dan wel in mega galopsprongen (héérlijk zo onder je door), maar ik kon hem ook wel terugzetten. In elk parcours 1 balkje (2 x dezelfde trouwens, wat is ook alweer het spreekwoord met die ezel? :+ ). Maar was echt happy. Hij kreeg de tweede keer de balk alleen wel recht op de knie en hij was daarna wel wat stijf. Nou is het wel een ontzettend kleinzerig ding, maar morgen wel even goed kijken.

@ Snoek, lekker gereden op het strand?
@ Evony, fijn dat je het zo leuk hebt gehad!
@ Jantine, succes met je dieet ;)
@ Rowo, hier ook een zondaar. Had vanmiddag een krentenbol met suiker&kaneel én 2 stukjes bonbon bloc van een collega :9 :9
@ Caro, klinkt lekker zeg! Receptje?
@ Mootje, wat had je allemaal gehaald bij de Toko?

We gaan Nudine en KJ a.s. zaterdag al verhuizen. Zie eigenlijk het nut er niet van in om nog langer te wachten. Sannnn, ik laat nog even weten of ik zondag kom. Even kijken hoe het daar dan gaat :)

Net nog even met moeders en de hondjes bij het meer gelopen. Hebben een leuk filmpje van Kato. Zet moeders er straks wel even op :D