Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Bedankt alvast! 

Hij had het meelopen ook wel heel snel door en ging zelfs al voorop!
Hij denkt dat hij de voeten toch nog helemaal kan gaan corrigeren. Hij zag het een jaar geleden niet echt gebeuren dat daar 'ruimte' voor zou zijn. Omdat hij dacht dat hij ze niet kon laten zakken, maar ze zijn nu in zoverre gelijk en goed dat hij het toch wil doen. Over 8 weken moest hij weer komen om de correctie voort te zetten. (Is voor mijn doen snel, want ik vijl zelf bij en daarom hoeft hij bijna nooit naar de smid) Hij zegt ook dat Vies dan waarschijnlijk een stuk ruimer zal gaan lopen.
Haha Ik heb het rondje maar twee keer gereden en nu staat hij weer op de wei. Morgen weer in de bak aan het werk. 

en dat heb ik weer hoor, eerst spel, door me enkel, best last van vooral met veel kracht/druk er op! maar toch was alles voldoende dus was door naar de gesprekken, nu tot woensdag/donderdag wachten tot ik weet of ik echt ben toegelaten. Ik hoop echt van wel, anders moet ik een andere opleiding gaan doen..... Dus duim ff allemaal mee!!!!
en dan mag ik hem gebruiken. Want krijg hem voor me verjaardag.

. Gaaf jasje!
. Ik moet van pap gaan werken, anders kan ik het crossen wel vergeten...