Noor: graag gedaan, we hadden graag meer gedaan.....
Sim
Geplaatst: 21-04-11 14:09
Noor, het is het minste wat we hebben kunnen doen om jullie bij te staan. De kaart die er bij hoort zal ook wel spoedig komen (had gedacht dat die er al zou zijn).
muts_marijke
Geplaatst: 21-04-11 14:10
texelse schreef:
Noor: graag gedaan, we hadden graag meer gedaan.....
Mo, ik had hem maar was niet goed Nieuwe toet rijdt echt geweldig!
Snoekiej
Geplaatst: 21-04-11 15:06
Goeiemiddag, Ben weer terug van stal. Vorstin heeft lekker op het land gelopen en daarna heb ik haar gelongeerd met de pessoa. Heb het veulentje vandaag ook buiten gezien, wat een schatje Hij had het meelopen ook wel heel snel door en ging zelfs al voorop! Net vast paasboodschappen gedaan met mijn moeder.
Noor, we hadden idd graag meer gedaan, maar het is iig iets Leuk dat Schimp het afsprongetje deed TG! Mag ie binnenkort al mee naar crosstraining? Fijn dat de paardjes lekker gingen Itsme Mootje, mijn zadel krijg ik ook maar niet verkocht, terwijl het een onwijs fijn zadel is, en echt wel meer waard dan wat ik ervoor vraag. Fijn dat de paarden lekker gingen MM Leuk dat Beat het zo goed oppakte Evony
Noor graag gedaan, hopelijk een klein steuntje in de rug. Texelse zegt het inderdaad mooi, eigenlijk hadden we graag meer gedaan
Snoek en Moo, kunnen jullie je zadel niet gewoon aan een zadelmaker verkopen? Dan krijg je er minder voor dan bij een particulier, maar dan ben je het wel kwijt. Ik heb dat toen met mijn veelzijdigheidszadel ook gedaan. Hoppa, meteen meegegeven toen hij zei dat het niet meer paste. Weg ermee. Evony leuk dat je zo lekker gereden hebt!
Vies heeft weer nette voetjes. De smid kwam en hij had heel goed nieuws! Hij denkt dat hij de voeten toch nog helemaal kan gaan corrigeren. Hij zag het een jaar geleden niet echt gebeuren dat daar 'ruimte' voor zou zijn. Omdat hij dacht dat hij ze niet kon laten zakken, maar ze zijn nu in zoverre gelijk en goed dat hij het toch wil doen. Over 8 weken moest hij weer komen om de correctie voort te zetten. (Is voor mijn doen snel, want ik vijl zelf bij en daarom hoeft hij bijna nooit naar de smid) Hij zegt ook dat Vies dan waarschijnlijk een stuk ruimer zal gaan lopen. Ben benieuwd! Nadat de smid was geweest nog een mini-rondje buiten gedaan. Ik mocht vanwege de iets gecorrigeerde voeten niet te gek doen en wilde daarom het rondje doen wat we wel eens met startende klantjes doen. Dan doen we er altijd precies een half uur over, nou, met Vies duurt dat rondje dus maar 10 minuten Haha Ik heb het rondje maar twee keer gereden en nu staat hij weer op de wei. Morgen weer in de bak aan het werk.
Shanouk, ja dat wil ik wel maar heb nog niet z'on goede rem dus eerst maar even kijken wat ie zondag doet. Zou hem wel graag een keer mee willen naar Moordrecht of naar Wendela/Alice. 1 mei van Rob in BN lijkt me ook heel leuk maar misschien moet ik dan alleen en dat durf ik nog niet met schimpie.
Sannnn
Geplaatst: 21-04-11 15:56
Zoals iedereen inderdaad al zegt Noor, we hadden graag meer gedaan. De kaart zal vast snel komen denk ik. Ben benieuwd naar Schimpie TG, leuk dat ie het zo makkelijk deed. Mooi dat het zo leuk was bij Alice Evony.
M'n spullen uit Engeland zijn binnen. Nieuwe setje is dus compleet op bruin truitje na!
Stoer San complete set Anne fijn dat de voeten van Vies helemaal goed komen Schimpie heeft zijn eerste afsprong overleefd. Ik las wat over banden die niet vast zaten, dood eng. Noor graag gedaan.
Ben vandaag bezig geweest met mijn rijjasje pimpen. Heb roze steentjes op de zakken en langs het kraagje. Ook op mijn laarzen een rijtje roze steentjes. heel leuk geworden:!
Zal vragen of zusje foto´s maakt zaterdag op wedstrijd!
sanurie
Geplaatst: 21-04-11 16:17
Middag!!
benthe, fijn dat met de pony al weer beter gaat Vief, succes met je jasjesjacht !!! En leuk dat je woll in de gaten kan houden, en die is ook niet bepaald dun meer Noor, doe aan waar je je zelf fijn in voelt en wat je vader mooi had gevonden. En geen dank, dat is inderdaad het minst wat we kunnen doen! Evony, leuk dat beat zo leuk aanpakte!!! tientjeh, foto's, zo te horen heel leuk!!!
Nou, ik was zo bij de school, dichterbij dan waar ik nu zit en dat heb ik weer hoor, eerst spel, door me enkel, best last van vooral met veel kracht/druk er op! maar toch was alles voldoende dus was door naar de gesprekken, nu tot woensdag/donderdag wachten tot ik weet of ik echt ben toegelaten. Ik hoop echt van wel, anders moet ik een andere opleiding gaan doen..... Dus duim ff allemaal mee!!!! Me cap was ook binnen gekomen, dus gister al opgehaald en die zit super, nog 1 weekje wachten en dan mag ik hem gebruiken. Want krijg hem voor me verjaardag. Vanavond springles, heb er zin in!
heleenxx
Geplaatst: 21-04-11 16:23
Graag gedaan Noor en Margreet. Een teken van medeleven!
Ik heb vanavond dressuurwedstrijd met Uitje. Zal wel warm zijn in de binnenbak
Heleen, de zon heeft er de hele dag opgestaan. Dat wordt zweten! Succes alvast.
mistid
Geplaatst: 21-04-11 16:36
Noor en Margreet, dat was het minste wat we voor jullie konden doen. Jantine is creabea bezig geweest Schimpie van Karen doet het goed. Vief heeft een huge Woll, of is het nu Boll . Gaaf jasje!
Ik ga zo boodschappen doen met m'n kleine zusje. Hoop dat ze daar ook een vacature hebben maar ga daar neit naar informeren als ik Marieke mee heb, want dat komt niet goed . Ik moet van pap gaan werken, anders kan ik het crossen wel vergeten...
xxitsmexx
Geplaatst: 21-04-11 16:36
pff in de binnenbak zou het zeker wel warm zijn heleen. jantine ik ben ook benieuwd naar foto's, heb je dit met hotfix (of hoe noemen ze dat) gedaan? mirthe nouja paar uurtjes werken kan ook geen kwaad toch?
Nee kan geen kwaad inderdaad, maar ik ben zo'n verlegen muts. Kassawerk lijkt me het makkelijkst, dan kan ik niet zoveel verkeerd doen. *Blieb* *blieb* "Dat wordt dan 2 euro 95" *geeft wisselgeld* "Spaart u ook zegeltjes?" *geeft zegeltjes* "Fijne dag verder". Het werken vind ik het ergste niet, het tijd inleveren wel.
je kan ook een krantenwijk doen. Heb ik ook jaren gedaan met de brommert. Vroeg opstaan en je komt weinig mensen tegen. Moet je wel een dagblad doen want anders verdient het erg weinig. Heb je de rest van de dag in elk geval nog.
bvw
Geplaatst: 21-04-11 16:53
heleenxx schreef:
Graag gedaan Noor en Margreet. Een teken van medeleven!
Ik heb vanavond dressuurwedstrijd met Uitje. Zal wel warm zijn in de binnenbak