Op de trailer gebruik ik meestal geen beschermers hoogstens peesbeschermers. Als ik les heb of zo dan zet ik ze met beschermers erin. De merrie ook als ik wedstrijd heb want die presteert het met vieze benen van de trailer te komen
Als ik me een beetje bedenk hoe Zeus zal reageren gaat hij nooit meer de trailer in. '' Hey vrouwtje zegt ie dan er zit een spook in de trailer wat mijn naam roept!!!! hahahaha
Dat bukken is ook lach wekkend. Maar kan het me wel voorstellen
Weet jij dat zo Sim, of dat maat gebonden is? dat vest.
Sim
Geplaatst: 24-01-11 21:39
De maten zijn S, M, L enzo. Denk dat jij een L zou moeten en Geert toch wel een XL. Ze zijn wel verstelbaar dus misschien met wat mazzel kunnen jullie met een L toe.
* edit * jullie mogen de mijne wel een keer passen. Zijn jullie in BN of Chaam? Ja toch?
Zou enorm schelen als we er 1 kunnen delen natuurlijk. Geert is wel 20 cm groter als mij en heeft wel een hele lange rug. Maar passen kan altijd.
Sannnn
Geplaatst: 24-01-11 21:41
Ik zet ze ook bijna altijd zonder iets op de trailer, als het makkelijker is met peesbeschermers. Voor les bv. Verder bijna altijd zonder iets. Ben ook aan het sparen voor een Air Jacket, die krengen zijn zo duur. Maar wil er wel graag 1 met mijn rug blessure.
2 nieuwe caps Rowo?
Heb echt zin in Ede, alweer bijna! Voor je het weet begint het SGW seizoen weer.
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 24-01-11 21:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Met 2 man 1 airjacket zou aanzienlijk schelen. Maar stel dat degene die um het eerst aan heeft iets krijgt en hij gaat af. Kun je dat dan snel weer herstellen? (of hoe noem je dat?)
@ Sann: idd 2 ja. Heb nl een bruin springjasje en een blauwe voor dressuur. Dus ik moet wel voor 2 gaan, of weer een zwarte nemen. Maar das saai natuurlijk
Sim
Geplaatst: 24-01-11 21:45
Ik ben er ook voor het L in Chaam en maak wel een leuk paskamertje van mijn trailer voor jullie.
Ja mandy inderdaad. Als Geert en ik samen kunnen doen is het nog een keer leuk. Moet je wel als hij af gaat de kans hebben hem te herstellen. Anders mag Geert gewoon niet meer vallen
Is een kwestie van een nieuw gaspatroon in het vest stoppen en het koord er aan bevestigen. Zo gebeurd. Je moet alleen wel zorgen dat je een reservepatroon bij je hebt!!
Ja inderdaad. Vorig jaar scheurde hij uit zijn witte rijbroek tijdens een spring concours. En meneer heeft schijt aan een witte boxershort... had weer eens een zwarte aan! Scheurde uit zijn broek met opstappen van voor tot achter over de naad zeg maar. En hij moest nog springen. Ik zei al als je er nu af valt kan iedereen het zien. (grote kans van onvrijwillig afstappen want hij had die moeilijke Concorde mee) hahaha ik heb me bescheurd van het lachen. Gelukkig voor hem is hij blijven zitten. Hoewel er na het concours wel een aantal na me toe kwamen dat Geert zo'n lekker kontje had! hahahahaha