Shanouk, veel plezier in Moordrecht! Tientjeh, succes met je springwedstrijd! En de EL gangers, maak er een mooie dag van!
Ik heb gisteren ook een mooie dag gehad in Westerbork. Verslag staat wel in het verslagen-topic. Ga vanmiddag even foto's en filmpjes aan mijn opa en oma laten zien, ze waren graag komen kijken maar mijn opa is er te ziek voor op dit moment. Verder lekker rustig aan doen vandaag
Iedereen succes vandaag op wedstrijd! En Shanouk jij in Moordrecht! Jammer dat je opa te ziek ervoor is, gelukkig is vandaag de dag alles digitaal zodat hij er toch nog iets van kan zien!
Iedereen veel succes en plezier vandaag!! Ik ga de hele dag groomen/chauffeuren voor anderen vandaag. Niet heel veel zin in, maar goed. Beloofd is beloofd en anderen doen ook wel eens wat voor mij
even vlug bijgelezen, moet namelijk weer aan de studie! Mensen die op concour gaan, succes
Las iets over voorplukjes, helvetia kan er over mee praten, die heeft een "bert en ernie voorplukje" zal even kijken of ik er een foto van kan vinden. Snappen jullie precies wat ik bedoel
Snoekiej
Geplaatst: 11-04-10 14:48
Ik ben weer terug uit Moordrecht! Ik heb echt genoten. Vorstin ging weliswaar hard (ze was mega-enthousiast, ze had het zeker gemist ), maar ze pakte alles echt super aan! Nergens langslopers of stops. Gelijk via een lijntje over de boom het water in, puntje-wit smalletje, hindernissen voor het water, het ging echt allemaal supersimpel! Ben wel iets eerder gestopt omdat Vorstin het zat was. Maar nog wel voor het leed geschied was. Nu hopen dat ze goed herstelt, dan mag ze volgende week weer! En anders laat ik 1 week vallen, en dan mag ze over 2 weken weer!
AntheaV
Geplaatst: 11-04-10 15:17
Klinkt super Snoekiej! Bianca: Ik ben wel benieuwd naar je foto Tientjeh: Succes vandaag! EL gangers: Ook veel succes Rosalie: Veel plezier bij je opa en oma
Ik heb net het vosje even gereden. Dat ging wel goed. Hij mag donderdag voor het eerst mee op concours, dus ik ben benieuwd hoe dat gaat. Ik kan zelf al best wel weer goed rijden, zelfs even doorzitten geoefend en dat ging ook niet eens zo verkeerd Alleen als ik afstap, dan voel ik m'n stuitje wel echt. Maar dat vosje is heel makkelijk te rijden en doet ook nooit gek, dus een dressuurproefje moet wel lukken.
Bianca Super Shanouk !!! Fijn Anthea dat het weer wat beter gaat!
CoriienRN
Geplaatst: 11-04-10 16:36
Goede midag live vanuit de auto onder weg naar huis!
Heb een hoop bokkers gezien: lielle, simmie, wollinlotte, vivere, hetismij, pb En Evie moet ik extra bedanken omdat der mama mij voorgelezen heeft tanx nog!
Zo mijn verslagje Dressuur 194 Springen foutloos Cross ook foutloos!!! In een tijd van als ik het goed heb 5.03(heb niet voor de tijd gereden) En een voldoende voor stijl. Na de finish heb ik echt lopen huilen van blijdschap en dat we nu echt een team zijn. Dus ik ben suuuuuuper blij. We zijn nu wel onderweg naar huis stel ik eindig goed op de lijst zou het secateriaat de evnt prijs op sturen. Foto s volgen nog. En dat op zijn verjaardag
Bedankt allemaal! Ik ben ook helemaal in love Super Corien! Het is je van harte gegund!
Laatst bijgewerkt door Snoekiej op 11-04-10 16:59, in het totaal 1 keer bewerkt
AntheaV
Geplaatst: 11-04-10 16:55
Wat goed zeg Corien, gefeliciteerd
WolinLotte
Geplaatst: 11-04-10 18:43
Hoooi!!
Weer terug uit Etten Leur.. niet echt een geslaagde dag voor de combinatie die ik groomde, de dressuur ging ontzettend netjes, maar in het parcours had ze een val op hindernis 3, vermoedelijk door het scherpere bitje wat we erin hebben gedaan.. nouja.. binnenkort een oefenparcours om toch te wennen aan het bit. We stonden praktisch naast PB!! Heb Lielle gezien, Simmie, Corien en volgens mij ook Jetske..
Corien wat goed!! Gefeliciteerd!! Jammer dat ik je daarna niet meer even heb gesproken!! Maar dat zijn mooie resultaten! Vief, wat een leuke foto's!! Die Wolles ...
Mijn moeder had Wolin al voor mij gedaan, al lekker de stalletjes gemest en ze los gegooid, Wo sprong wel een beetje de pan uit, naar wat ik heb begrepen.. het is ook best wel fris!!
oh dat is wel erg jammer lotte! Maar Wo springt toch altijd "de pan uit"
Met Frits gaat het goed, hij lijkt niet veel pijn te hebben en ik krijg tot nu toe zijn medicijnen nog bij hem naar binnen Als we de stal mesten komt hij even buiten aan de muur te staan en verder staat hij op zijn stal. Gelukkig vind hij het tot nu toe nog prima...
Hihihih ja ze is altijd wel een 'spring in 't veld' inderdaad , maar ik hoorde van mijn moeder dat ze toch ook wel even op de achterbenen heeft gestaan, dus ik twijfel of ik toch nog even naar stal zal gaan om haar even te longeren...
Fijn dat Frits zich in de situatie kan schikken.. Gelukkig maar .
WolinLotte
Geplaatst: 11-04-10 19:07
Heb wat foto'tjes gemaild van mijn telefoon naar mijn mail... want mijn kabeltje is al die tijd al kwijt... kan ik mijn telefoon eens opschonen.