[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lappie_Lap

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 20:49

Ah Vief .. heb je filmpje eindelijk kunnen bekijken! Haha! Ziet er goed uit, lekker op z'n gemakjes OK dan!

@ luxket ... Sterkte! Ach gut
@ Heleen ... hihi, ik vind het wel grappig dat je je ijzer bent kwijtgeraakt ... terwijl je toch nog richting hoefsmid door zou rijden. Fijn dat het 'spelen' zo goed ging! Haha!
@ PB ... erg mooi voortuig idd, jammer dat ze zo kostbaar zijn Bloos
@ Jantine ... balen dat je in je beurs moet tasten voor nieuwe beschermers. Maar ze hebben iig goed dienst gedaan waarvoor je ze aangeschaft had Lachen
@ Rowo ... Zetje gaat royaal over de hupskes Tong uitsteken Bijna B-debuut zag ik in je onderschrift staan, spannend!

Vanaaf op de Lap gereden ... weet niet of het door het springen kwam of niet .. maar wat was ze mooi rustig. Heb zelfs enkele voltes kunnen halsstrekken, een unicum (helaas Bloos ). Geeft de burger weer moed om ooit weer een (goed) proefje te kunnen starten Haha!

marielle123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 20:53

luxket: heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd.. Ach gut

ik heb een leuke foto gekregen via bokt.. in Heino gemaakt met de sgw.. ( let niet op mijn baggere houding ik kan nog niet zo goed springen Bloos )

maar zien jullie ook dat ik wel voor me kijk maar m'n paard niet, stout paard Gestoord .!!!
zit gewoon te springen en ondertussen naar de mensen aan de kant te kijken ahahahaha
MAFKEES..

Afbeelding

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 21:42

Marielle: leuke foto!! Lachen

Heleen: alvast succes OK dan! Gaat zeker goedkomen.

PB: erg mooi voortuig Vingers aflikken

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 22:05

Goedenavond!
Wat hebben jullie veel gekletst zeg!
Vorstin lekker gereden Lachen Morgen een kort buitenritje, en zondag SGW Princenhage Haha!

Gefeliciteerd met je titel Benthe! Gefeliciteerd Haha!
Fijn dat Undercover weer beter is Tientjeh!
Mooie foto's hoor Rowo Ja
Gelukkig zijn Armani en Mars braaf zijn Ilse!
Leuk filmpje Vief Haha! Wol is braaf hoor!
Jemig wat erg Luxtet! Sterkte Ach gut
Fijn dat je lekker getraind hebt Heleen!
Leuke foto Marielle!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 22:41

tientjeh schreef:
de mijne heb ik nog nooit geschoren, ben dat eerlijk gezegd ook niet van plan. Ik heb hem dit jaar op speciaal voer in dit seizoen ( cross-seizoen) en daar blijft hij superdun van in zn vacht. Vaak als je er eenmaal aan begint, blijf je elk jaar scheren. En ik stel dat uit Tong uitsteken

Vief: heeft de jouwe met dit weer 150 grams op? die van ons lopen nog met een 0 grams regendeken. Zolang het overdag nog boven de 15 graden blijft, blijft dat ook zo.

Ik scheer ook niet, om dezelfde redenen. En Wo staat nu snachts met een 150 grams staldekentje op, overdag gaat die af, veel te warm!!

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 07:52

Mijn paard staat ook onder een 0 grams dekentje, als het straks echt vies herfstweer wordt en kouder, wil ik eigenlijk nog wel een ong. 150 grams waterdichte deken aanschaffen. Ik heb wel een 370 grams waterdichte deken maar die vind ik nu nog veeeeel te warm.

Ik ga zo weer naar stage, mijn begeleider van school komt vandaag langs.

Luxket, heel veel sterkte, ik heb het zondag nog gezien op Hart van Nederland. Echt vreselijk.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 07:56

Goeiemorgen Doei!

Idd staat de mijne ook nog onder een 0 grams. T is imo overdag nog veel te warm voor meer. Daarnaast heeft vooral Zetje het nog steeds behoorlijk warm onder die deken.
Op onze vereniging zijn er zelfs mensen die nu al zowat een 300grams erop hebben liggen, kan ik gewoon niet snappen, maar ieder zijn ding natuurlijk.

@ marielle: wat grappje dat je paardje zo in de camera keek. Ziet er echt schattig uit.

@ wolinlotte: hoezo doe jij de deken op en af dan? Das toch een gesleep en daarnaast ook niet echt gezond voor een paard.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 08:23

Goeiemorgen!
@Luxket: Veel sterkte!!
@Marielle: Leuke foto zeg!
@Rosalie: Veel succes vandaag met het bezoek van je stagebegeleider.
@Heleen: Fijn dat je lekker getraind hebt!

Ik ga de paarden ook binnenkort scheren, het valt nu nog wel mee, maar kom er toch niet onder uit. Doe het wel zelf, ben dan wel even bezig maar het ziet er nog wel aardig uit al zeg ik hetzelf Haha!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 08:29

Zoë moet eigenlijk wel geschoren worden, maar die slaat ons denk ik morsdood als we dat doen. Ze zit vrij dik in het haar en zweet heel snel. Echt balen!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 08:35

Trakkie moet ook geschorenworden. Hij staat al onder een dikke deken (staat anders echt te schudden van de kou), maar is nu echt aan het doorschieten. Als ik tijd heb doe ik het vanavond. Vorig jaar was hij volgens mij makelijk te doen.

TeZzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 08:38

Goeiemorgen Lachen

Luxket: jeetje wat vreselijk zeg... heel veel sterkte Ach gut
Heleen: fijn dat het trainen zo goed ging!
Marielle: leuke foto Lachen
Ik ga zondag misschien nog even in Princenhage kijken, woon er 20 min vandaan Lachen
Bij Mirjam staan ze ook nog onder een 0 grams. Ollie verhaart altijd wel maar zit daarna nog net zo dun in zijn vacht als in de zomer Tong uitsteken Hoeft dus ook niet geschoren te worden Lachen

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 08:41

Os staat nog zonder deken, ik dacht, ik laat hem deze winter maar naakt want we trainen toch nog niet erg hard. Maar hij heeft nog niet echt een dikke vacht. Ben benieuwd of dat nog komt. En of hij hier anders genoeg aan heeft... hij heeft het gelukkig niet snel koud.

@PB, als een paard met dikke haren nu een deken nodig heeft omdat hij het anders koud heeft zou ik hem wel laten checken geloof ik, dat is echt niet normaal en gezond!

marielle123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 09:06

goeimorgen Knipoog

rowo: ja dat beest van mij spoort ook echt niet. Ze denkt af en toe dat ze de leukste thuis is en ondertussen zo lief kijken he.. ahah
rosalie: succes op je stage.!
jipje niekje: Succes met scheren komt vast wel goed.! Knipoog

ik ga maar weer... moet zo werken... doei doei Doei!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 09:08

Morguh!!

Haha grappig paard heb je Marielle!
PB: echt een mooi borsttuig, als ik geld overheb wil ik die ook!

TG scheer ik zelf, die vind het heerlijk die aandacht. Vorig jaar ook wel paarden voor anderen geschoren maar nu met fulltime baan weet ik niet of ik daar nog wel zin in heb.

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 09:19

Goedemorgen!
Jeetje wat een verhaal luxket, sterkte Ach gut
Leuke foto Marielle Knipoog

Ik heb de mijne met die warme dagen onder een 100 grams gezet. Daarvoor stond ie al onder een 200 grams.
Maar nu blijft die 100 grams er op tot de temperatuur weer een beetje daalt.

Heb nu iemand gevonden die scheert voor 25 euro, maar die scheert het hoofd tot aan de bakstukken, verder niet.
Iemand daar ervaringen mee, volgens mij ziet dat er echt vrij raar uit Clown

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 09:27

Je hebt een vos ingrid, vaak vind ik dat je op een vos niet eens zoveel ziet van scheerranden. Tenminste, niet bij die van mij. En omdat je ook al zei dat die van jou toch niet al te dik in het haar zit zou ik dat wel aandurven. En anders kan je altijd zelf met een kleine tondeuse nog wat bijwerken!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 09:31

Morgen Doei!

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 09:41

MJ_ schreef:
Je hebt een vos ingrid, vaak vind ik dat je op een vos niet eens zoveel ziet van scheerranden. Tenminste, niet bij die van mij. En omdat je ook al zei dat die van jou toch niet al te dik in het haar zit zou ik dat wel aandurven. En anders kan je altijd zelf met een kleine tondeuse nog wat bijwerken!

Owke, ja ik weet niet hoe erg het verschil is zijn hoofd is, zeker aan de onderkant, erg pluizig.
Maar het bespaart wel 25 euro, dus ja. Denk dat ik dan dat maar doe.
Ze had zelf geen tondeuse maar die heb ik wel.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 09:44

Er zijn genoeg mensen die maar scheren tot de bakstukken Ingrid. En omdat precies je hoofdstel er overheen ligt, valt het niet zo op hoor Lachen
Maar als ie het wil hebben zou ik wel het hele hoofd doen, vind ik persoonlijk toch mooier.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 10:02

Ik mag al blij zijn als ik de onderkant van de hals mag doen, wangen lukt niet dus hoofd al helemaal niet Clown
Ze heeft al een keer een hulpje het ziekenhuis ingewerkt met scheren, dus de spoeling wordt dun Knipoog

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 10:06

Pino heeft ook ooit eens op een haar mijn oom gemist met haar voorbenen. Die werd echt zooo gevaarlijk. Hoofd toen maar afgemaakt met een kleine tondeuse. Niet mooi, maar een half geschoren hoofd is helemaal lelijk.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 10:34

MJ: Hij heeft gewoon een heel dun huidje. En dat is echt alleen s'nachts. Overdag heeft hij er geen last van, maar het is hier al een par keer s'nachts onder de 10 graden geweest en dat is voor hem echt te koud. Denk dat hij daarom ook die haren heeft aangemaakt, plus dat hij altijd geschoren wordt in de winter. Dan kun je er de donder op zeggen dat ze een dikke vacht aanmaken.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 10:43

Goeiemorgen Doei!
Vorstin staat nu 's nachts onder een 150/200 grams deken, en na de molen krijgt ze haar zomerdeken op. Als het weer wat kouder wordt gaat ze gewoon dag en nacht onder de 150/200 grams.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 10:48

Morgen Doei!

Ik heb vannacht m'n slaap van het weekend ingehaald, heerlijk tot 10 uur geslapen Lachen Nog maar even wat voor school doen straks en ik denk ook maar even naar de kapper, is hard nodig, het is minstens meer dan een halfjaar geleden Bloos

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 13:07

goedemiddag

Ik scheer altijd helemaal.
ken iemand met een vos ( kylyco@ bokt) die scheert tot aan het hoofd omda thet verder niet wil.
moet zeggen vindt het niet mooi.

Mars en Armani staan ook al ondere dikkere dekens. mars omdat ik die normaal schoor en dat nu niet wil doen.

Vanmorgen is de hoefsmid geweest, mars weer nieuwe ijzers en Armani weer kortere hoeven.
Heb Armani met krukken uit het land gehaald Haha! braaf paard hahaha.