[SGW] [HK]Muts mee met SGWay! (deeltje 9)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

hyppolyte

Re: [HK]Muts mee met SGWay! (deeltje 9)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 11:57

Ik kom even mijn berichtje spammen over de SGW shirts/vesten:

Ola! Ik heb bericht gehad van een miep van het bedrijf, en die heeft doorgegeven dat de blauwe fleece vesten niet op voorraad zijn en pas eind mei weer bij ze binnen komen, de zwarte vesten zijn nog wel op voorraad. Dus nu mijn vraag aan alle mensen met een blauw vest, willen jullie liever wachten tot eind mei op een blauw vest, of hebben jullie dan liever een zwart vest over een paar weken? Ik moet het wel vrij snel even weten, want anders vertraagt het natuurlijk alleen maar meer.

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 12:48

goeiemorgen

kim: fijn dat de les goed ging
hyppolyte: heb gereageerd in dat andere topic

Zo vanmorgen mars gereden, voor de 2e keer met S&T. En hij loopt als een trein Haha!.
Hij pakt het heel goed op.
Straks om 1 uur weer stage lopen.

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 13:57

miss_jumpy schreef:
hee ingrid heb je nou 2 vzh zadels gekocht?

Nee ik heb er 2 te leen, Omdat het zo slecht weer werd kon ik niet goed kijken welke van de 2 zadels mij het best beviel.
Ik heb gister avond weer met beide zadels gereden en ben er nu uit welke ik neem dus die andere breng ik vrijdag terug en dan betaal ik die andere meteen.
Ze heeft het zadel van Voll weer meegenomen, kreeg ik die nieuwprijs - 50 euro nog voor terug.
Ben ik wel blij mee.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 14:03

Goeiemiddag Doei!

Hypo: Tof dat ze nu echt besteld worden Haha!
Ilse: Fijn zeg dat Mars het zo goed oppikt!!

Vanochtend lekker gereden. Bak was nog bevroren dus eerst met stalgenootje rondje in het bos gestapt.
Was wel spannend maar ze vond het wel heel leuk. Daarna was door het felle zonnetje de bak ook weer goed dus ook nog even wat gedressuurd. Ging super Lachen Ga nu even vriendinnetje van het station halen Doei!

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 14:08

fijn dat het goed ging vief... De jazz ging ook super vandaag

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 14:38

Luxket: Zondag ook met de jazz-merrie gereden van vriendje. Och ik rijd echt graag op dat paard! Lachen En zo bewegen, alles gaat dan precies vanzelf. Je moet haar wel aan het werk krijgen en ze kan nogal een beetje raar uit de hoek komen Vork
Ik vraag me af hoe ze dat in de cross zal gaan doen.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 15:07

hyppolyte schreef:
Ik kom even mijn berichtje spammen over de SGW shirts/vesten:

Ola! Ik heb bericht gehad van een miep van het bedrijf, en die heeft doorgegeven dat de blauwe fleece vesten niet op voorraad zijn en pas eind mei weer bij ze binnen komen, de zwarte vesten zijn nog wel op voorraad. Dus nu mijn vraag aan alle mensen met een blauw vest, willen jullie liever wachten tot eind mei op een blauw vest, of hebben jullie dan liever een zwart vest over een paar weken? Ik moet het wel vrij snel even weten, want anders vertraagt het natuurlijk alleen maar meer.

Ik had al zwart besteld Lachen

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 15:08

Zo net het filmpje van gister van het rijden op me comp gezet, wat een spanning zeg Wow!
Al dat commentaar, ik heb der echt niks van gehoord allemaal het waaide veels te hard Clown
Ik moet eerst maar eens leren te gaan ontspannen Clown
maja ik heb al heel gauw dat als er iets gebeurd dat ik meteen in paniek raak, dan krijg ik meteen weer dat beeld van Voll voor me.
Schiet ik meteen in de stress dat ie dat straks ook gaat doen ofzo Clown

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 15:14

Ingridje: Plaats je het filmpje hier? Ik heb voor bippoli ook een erg paard gehad, ik heb je daarover gepb't Knipoog en het heeft ook een tijdje geduurt voor ik mijn vertrouwen terug had hoor! Maar het komt terug! In Bip had ik al vrij snel vertrouwen maar dan op de paarden van mn vriend zat ik vaak met heel veel schrik als we in een rare situatie kwamen. Nu gaat dit ook erg goed want toen vriendje op reis was heb ik ze zelf de hele tijd gereden Lachen
Dus ik geloof er in dat het bij jou ook wel goed komt! Knipoog

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 15:27

Shanna_W schreef:
Ingridje: Plaats je het filmpje hier? Ik heb voor bippoli ook een erg paard gehad, ik heb je daarover gepb't Knipoog en het heeft ook een tijdje geduurt voor ik mijn vertrouwen terug had hoor! Maar het komt terug! In Bip had ik al vrij snel vertrouwen maar dan op de paarden van mn vriend zat ik vaak met heel veel schrik als we in een rare situatie kwamen. Nu gaat dit ook erg goed want toen vriendje op reis was heb ik ze zelf de hele tijd gereden Lachen
Dus ik geloof er in dat het bij jou ook wel goed komt! Knipoog

Hier is het filmpje:
http://nl.youtube.com/watch?v=A5vHdOR18Co

Ik vind het zo ook niet echt leuk paardrijden, ik was vroeger nergens bang van en die val ik al bijna van schrik van het paard als die zich verstapt Clown

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 15:34

Komt wel goed Ingridje!!! Leuk paardje is het Ja

Je moet wel ff op het goede been lichtijden Knipoog En een kleine tip; ga voltes rijden, figuren, overgangen etc. Met hoefslag rijden train je je paardje niet. Daarnaast houd je ze bezig als je figuren en oefeningen doet, dus heeft ie de aandacht bij jou.

Maar maak je niet druk, het komt echt wel goed!! Die angst verdwijnt vanzelf wel weer...

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 15:37

Ik vind het echt een leuk paard Ja Maar zoals rowo al zei, veel doen zodat die aandacht bij jou blijft!
Maar dit komt helemaal goed Ja

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 15:44

rowo schreef:
Komt wel goed Ingridje!!! Leuk paardje is het Ja

Je moet wel ff op het goede been lichtijden Knipoog En een kleine tip; ga voltes rijden, figuren, overgangen etc. Met hoefslag rijden train je je paardje niet. Daarnaast houd je ze bezig als je figuren en oefeningen doet, dus heeft ie de aandacht bij jou.

Maar maak je niet druk, het komt echt wel goed!! Die angst verdwijnt vanzelf wel weer...

Ja ik zag idd dat ik op het verkeerde been lichtrij. Dat heb ik wel vaker, ik vergeet ook heel vaak om erop te letten.
Dan ben ik met zoveel andere dingen bezig.
Figuren en overgangen heb ik inderdaad gisteravond geprobeert ging wel iets beter.
Dit was nog s'middags en er viel eigelijk geen normaal figuur mee te rijden.
Hij werd echt een beetje gek van dat weer ofzo, weet het ook niet.

Ga me maar even omkleden kijken hoe het vandaag gaat Clown

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 15:49

T is natuurlijk wel zo als jij er een beetje gespannen op zit, dat paardje dat uiteraard direct merkt. Dan zullen ze des te eerder es schrikken. T hoeft ook niet direct allemaal perfect te gaan.

Gewoon positief blijven!!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 16:22

Doei!

Ben druk met samenvattingen lezen voor mijn modeling van literatuur over 10 boeken. Erg saai Tong uitsteken.
Ze zijn hier bezig met het nieuwe hekwerk dat om de paddock en bak komt Haha!.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 16:55

Goed bezig Kim, succes ermee!

Ingrid: Echt een leuk paardje zeg, en inderdaad, ik ga helemaal mee met wat rowo zei Ja

Zometeen even naar de tandarts voor controle, ben benieuwd wat ie over m'n net doorgekomen verstandskies zegt... Nagelbijten / Gniffelen

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 17:17

Veel plezier nog op wintersport JN!
Lekker van die punten Vief!
Dat is inderdaad wel extra balen dan Rowo!
Ingrid, ik wilde ook eerst een veelzijdigheid, omdat ik op een springzadel minder goed zit. Ben nu toch wel blij met mijn springzadeltje!`Welke zadelmaker heb je laten komen? Volgens mij herken ik de stem namelijk.. Idd, goeie been lichtrijden!
Fijn dat Mars het zo lekker doet op S&T LZ!

Ben weer thuis van school. Ik heb het 7e een ingeroosterd tussenuur, daarna 8e bio. Viel het 8e blijkbaar uit! Stond nergens, maar heb wel een uur voor niets gewacht.

psst

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 17:19

Snoekiej schreef:
Rot Amber. Hopelijk zijn het 'maar' haken. Ik wil voor Vorstin de tandarts ook weer eens laten komen, maar ik heb geen idee welke. Wat doen jullie trouwens met wolfstanden?
Vervelend Rowo! Dat er mensen zo stom zijn om het te zeggen! Aan de andere kant kwamen ze er toch wel achter, en had je die toets voor niets gedaan.

Vorstin liep heel erg fijn aan de longe vandaag. Ze was nogal druk vanwege het weer Clown

Ik laat Christie altijd komen voor Max. Weet ff niet hoe ze van achteren heet maar ik vind haar wel goed! Laat het trouwens altijd op de kliniek doen bij van Toor maar ze komt volgens mij ook wel aan huis.

psst

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 17:21

Juventus schreef:
Hi!!!!!!!
wie heeft er weleens les gehad bij of van Wendela Schlimmer in Ede? Ga maandag 10/3 en heb er zin in Haha!

Ik heb eind vorig jaar een keer bij haar gelest en vond het erg leerzaam Lachen
Ga het dit jaar zeker nog een keer doen!

edit; typo

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 18:32

Shanna_W schreef:
Luxket: Zondag ook met de jazz-merrie gereden van vriendje. Och ik rijd echt graag op dat paard! Lachen En zo bewegen, alles gaat dan precies vanzelf. Je moet haar wel aan het werk krijgen en ze kan nogal een beetje raar uit de hoek komen Vork
Ik vraag me af hoe ze dat in de cross zal gaan doen.

jah dat zou ik met dees nooit doen denk ik Tong uitsteken Hoe bedoel je raar uit de hoek komen?

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 18:35

Snoekiej schreef:
Ingrid, ik wilde ook eerst een veelzijdigheid, omdat ik op een springzadel minder goed zit. Ben nu toch wel blij met mijn springzadeltje!`Welke zadelmaker heb je laten komen? Volgens mij herken ik de stem namelijk.. Idd, goeie been lichtrijden!

Anneke van schie, van Van schie ruitersport uit zwaanshoek.

Ik ga ook later pas een springzadel kopen. Nu kan ik eerst ff aan mezelf werken.
echt springen zit er toch nog niet in.

Vandaag weer gereden, me ma is mee geweest foto's maken. Vind ik wel makkelijk kan ik zien wat ik fout doe.
Ging vandaag wel heel goed, hij was niet zo druk, dus kon ontspannen zitten.
Wel stonden er allemaal paarden gek te doen buiten. Dus hij wilde meespelen.
Echt alle aandacht had ik dus niet, want hij ging de hele tijd gek mee springen Clown
Hij vond me blijkbaar niet interessant genoeg, overgangen en figuren rijden hielp wel, maar dan was z'n aandacht zo alweer weg.
Laatst bijgewerkt door Ingridje16 op 05-03-08 18:38, in het totaal 2 keer bewerkt

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 18:35

vief: mooi dat het goed ging, ik had ook last van een bevroren bak, ben maar naar de manege gegaan.
ingrid: vindt het idd een leuk paard, en het komt vanzelf wel goed, straks heb je weer genoeg vertrouwen.
snoekiej: dat is vervelend zeg, en vooral met dit mooie weer!

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 19:08

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 19:18

heb gereageerd ingrid Haha!
en snap best die foto;s haha.

Ik ga even eten en dan naar een vriendin toe, even samen bij het oefenparcour kijken.

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 19:20

ladyzwien schreef:
heb gereageerd ingrid Haha!
en snap best die foto;s haha.

Ja ik vind dat toch altijd leuk, en zeker zo in het begin.
Dan kan je over een paar maanden zien of we vooruit zijn gegaan, of achteruit Clown