Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
miss_jumpy schreef:hee ingrid heb je nou 2 vzh zadels gekocht?
hyppolyte schreef:Ik kom even mijn berichtje spammen over de SGW shirts/vesten:
Ola! Ik heb bericht gehad van een miep van het bedrijf, en die heeft doorgegeven dat de blauwe fleece vesten niet op voorraad zijn en pas eind mei weer bij ze binnen komen, de zwarte vesten zijn nog wel op voorraad. Dus nu mijn vraag aan alle mensen met een blauw vest, willen jullie liever wachten tot eind mei op een blauw vest, of hebben jullie dan liever een zwart vest over een paar weken? Ik moet het wel vrij snel even weten, want anders vertraagt het natuurlijk alleen maar meer.
Shanna_W schreef:Ingridje: Plaats je het filmpje hier? Ik heb voor bippoli ook een erg paard gehad, ik heb je daarover gepb'ten het heeft ook een tijdje geduurt voor ik mijn vertrouwen terug had hoor! Maar het komt terug! In Bip had ik al vrij snel vertrouwen maar dan op de paarden van mn vriend zat ik vaak met heel veel schrik als we in een rare situatie kwamen. Nu gaat dit ook erg goed want toen vriendje op reis was heb ik ze zelf de hele tijd gereden
![]()
Dus ik geloof er in dat het bij jou ook wel goed komt!
rowo schreef:Komt wel goed Ingridje!!! Leuk paardje is het
Je moet wel ff op het goede been lichtijdenEn een kleine tip; ga voltes rijden, figuren, overgangen etc. Met hoefslag rijden train je je paardje niet. Daarnaast houd je ze bezig als je figuren en oefeningen doet, dus heeft ie de aandacht bij jou.
Maar maak je niet druk, het komt echt wel goed!! Die angst verdwijnt vanzelf wel weer...
Snoekiej schreef:Rot Amber. Hopelijk zijn het 'maar' haken. Ik wil voor Vorstin de tandarts ook weer eens laten komen, maar ik heb geen idee welke. Wat doen jullie trouwens met wolfstanden?
Vervelend Rowo! Dat er mensen zo stom zijn om het te zeggen! Aan de andere kant kwamen ze er toch wel achter, en had je die toets voor niets gedaan.
Vorstin liep heel erg fijn aan de longe vandaag. Ze was nogal druk vanwege het weer
Juventus schreef:Hi!!!!!!!
wie heeft er weleens les gehad bij of van Wendela Schlimmer in Ede? Ga maandag 10/3 en heb er zin in
Shanna_W schreef:Luxket: Zondag ook met de jazz-merrie gereden van vriendje. Och ik rijd echt graag op dat paard!En zo bewegen, alles gaat dan precies vanzelf. Je moet haar wel aan het werk krijgen en ze kan nogal een beetje raar uit de hoek komen
![]()
Ik vraag me af hoe ze dat in de cross zal gaan doen.
Snoekiej schreef:Ingrid, ik wilde ook eerst een veelzijdigheid, omdat ik op een springzadel minder goed zit. Ben nu toch wel blij met mijn springzadeltje!`Welke zadelmaker heb je laten komen? Volgens mij herken ik de stem namelijk.. Idd, goeie been lichtrijden!
ladyzwien schreef:heb gereageerd ingrid
en snap best die foto;s haha.