Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
TypicalDutch schreef:Gomir: ik weet eindelijk wie je bedoelt! Marian van de Geest! Ze had der paard alleen niet mee, vandaar dat ik er zo lang over na moest denken. Haar paard heet in ieder geval Promis, dus dat begint inderdaad met een P! Ze was te laat met opgeven, dus ging ze maar paardloos mee...
minnie_muis schreef:Hey TypicalDutch!! Dus jij rijd met een Krack cross en springen?? Misschien is er dna toch nog hoop voor die van mij!
andrea16 schreef:Typical Dutch: volgens mij heb ik jou dan wel zien rijden in Nijeberkoop. Er was in ieder geval een paard nogal overenthousiast bij het losspringen en wij waren de 2 die de hoogste stijlpunten in de cross hadden dacht ik. Wel allebei dus een minuut te snel, had ik ook al last van
_Jitske_ schreef:Jullie ook al, ik kan ook al zo goed te snel rijden
viefdepief schreef:Ik ben ook altijd te langzaam..
Laatste keer trouwens maar 1 seconde
Maarja Sam heeft nogal moeite met de start, hij heeft altijd zoiets van hindernis 1 is toch echt de andere kant op
Inderdaad een lekker momentje Andrea![]()
Laatst was Emmy hier nog even gingen we nog even wat filmpjes van Q kijken, ook van laatst toen ik erheen was geweest en toen zagen we ook nog een stukje van de cross.. Hoorde je echt heel hard Andrea met Madine goed over hindernis blabla hahaha, ik zo hé dat is Andrea!!
Keken me hier thuis allemaal raar aan