ben je net nie zo 1 dag te laat voor 25 euro korting te hebben

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mila_furrie schreef:welkom winnie. Heb jij vorige seizoen niet vaak gewonnen? je naam komt me bekend voor![]()
wij rijden ook vlp. omdat de wedstrijden tijdens de zomer vallen, dus vaak beter weer, terreinen liggen er beter bij. Vaak vindt ik ook de wedstrijden mooier en veiliger gemaakt dan bij LRV. Ook geen verplichtingen als lid van VLP. Je betaald wel meer maar je hebt ook mooiere wedstrijden vindt ik.
Antonius: Heb de twee filmpjes gezien. Leuk van je jonge. hij ziet er veel belovend uiten mooi ook
een zwartje??
Je spring parcours zag er ook heel net uit! je bent in elk geval op de goede weg![]()
Die van mij is echt ook erg spooky. piste waar ze al jaren komt schrikt ze nog steeds op de zelfde plaats. Verleg je een deken, dan is het de volgende toer weer drama omdat het deken ergens anders ligt. Aangenaam is het niet maar het betert stilletjes aan.
PP: Waren er bij jou ook zoveel van tussen gevallen? Ik wou savonds naar een vriendin komen kijken. die moest normaal rond 6u20 rijden. Ik kwam er toe rond 6u10. ze had al gereden. zoveel paarden die weer afgezegd hadden![]()
Hier was een rustig weekendje, zaterdag nog wat los gaan rijden en gisteren een klein uurtje gaan stappen. ze was erg rustig en ontspannen ook kleine stukje in draf gedaan en ze bleef echt heel rustig
Varekaj schreef:Die kentucky's, is dat de d30 eventing set die jullie bedoelen? Bij canter equipment is de set aan €150 in promotie ipv €298. Het enige wat me wel tegenvalt is bij de specificaties, namelijk de maat. Die zit "tussen cob en full". Vind ik persoonlijk nogal raar?