Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Prisjee91 schreef:FCSA; ik rij zelf ook die dag maar mocht het uitkomen met de starttijden kunnen we je altijd een handje helpen!
maj0 schreef:sterreke98 schreef:Ja helaas wel :c, omgeving Gelderland, of op z'n verst Drenthe, of Overijssel is mooi natuurlijk haha
Je mag wel keer met mij mee! Ik kom uit Enter
Gaat er hier iemand 7 april de cross van Westerbork nog verkennen? B
DewiFoto schreef:Ik start ook in Westerbork (za B paarden). Maar ik weet nog niet hoe ik het met het crosslopen ga doen.
Ik heb ongeveer 1,5 uur tussen de dressuur en het springen. Dus weet niet of ik het tussendoor ga redden.
Anders moeten we maar nog eerder komen 's ochtends
Steph__ schreef:Hoi allen,
Even een vraag, ben erg benieuwd naar hoe het werkt met SGW Vlietland (Leidschendam) het schijnt dat daar het NK wordt verreden, ten eerste hoe kom je in een team om voor het NK te rijden? en als 2e vraag, hoe kom ik erachter op welke dag het NK is en op welke dag de open rubriek?
Hopelijk kunnen jullie me helpen, thanks!!
Steph__ schreef:M_Vainqueur, enorm bedankt voor de super goede uitleg. Weet jij dan ook omdat de teams nog niet bekend zijn hoe het werkt met het inschrijven? Stel je wordt wel of niet geselecteerd? Schrijf je dan ook voor de open wedstrijd in?