[SGW] [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 11:20

Daar geloof ik ook wel in Texelse. Neem mijn kussen eigenlijk nooit mee, maar merk wel dat ik daar toch wel echt het fijnste op slaap :D
Lielle: Dat klinkt niet verkeerd *D

Ben nog even druk geweest met wat jasjes en ga zo eerst maar even naar stal. Daarna nog even met een opdracht aan de slag, komt nog iemand een jasje passen en eind van de middag weer treinen, want vanavond nog met schoonfamilie uit eten wordt de 4e keer uiteten deze week :o Moet maar even een beetje haast gaan maken zie ik :Y)

Mootje

Re: [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 11:28

Lekker toch Vief!
Texelse, al weer helemaal gesetteld in jullie zomerverblijf?

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 11:32

Leuk Lielle!
Caro :(:) .
Jeroen heeft al weer veel gedaan _/-\o_ .
En er zijn er een stel lekker aan het rijden.
Vannacht gedroomd dat ik mijn auto niet meer kon vinden na een avondje weg............. Ik ga er maar vanuit dat die niet uit gaat komen :Y) .

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 11:41

Ik lees hier opinie & debat in de VK (ingezonden stukken):
Ik ben maar een eenvoudige psycholoog, maar als ik op de voepagina van vrijdag zij staan 'bezuinigen kosten geld en daarom moet er extra bezuinigd worden' dan denk ik dat het toch eens tijd is om eens langs te komen voor een afspraak.
:Y) 8-)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 12:18

Huis tuin en keuken psychologie, mootje?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 12:27

Nee, het was een ingezonden brief van een van de vele lezers (tevens psycholoog) die zich stoort aan de koppen in de Volkskrant :=

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 12:31

Ghehe..

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 12:34

Das om over na te denken Mootje.
Lielle, lekker zo een nachtje!
Texelse, mijn springpaard is ook panisch voor hindernismateriaal naast de bak, dus dat zegt ook niets. :Y)

Huis net gepoetst, was gedaan en nu lekker naar de paarden.
Gisteren een kitten weggebracht naar de nieuwe eigenaren. Dat is altijd feest voor die mensen en dat geeft een goed gevoel. Helaas hebben deze mensen de introductie met hun nieuwe kat nogal stom aangepakt en verliep het iets minder feestelijk. Kleine guppie zwaar in de stress en veranderde in een ware feeks. Hier baal ik van. :( De andere 2 gaan morgen lekker samen weg. tot nu toe heb ik mijn andere kittens ook allemaal 2 aan 2 verkocht (behalve die van gisteren dan) en dat gaat altijd perfect. En die morgen verhuizen gaan naar mijn vriendin, dus daar komt het zeker goed gelukkig.
Heb zin in aankomend weekend. Lekker met mijn vent naar Arnhem, beetje shoppen en toerist uithangen en lekker eten. Dan hotelletje en op zondag relaxen en savonds naar concert van Anouk. eindelijk weer eens een weekendje met mijn vent op stap ipv met mijn paard. :D

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 12:45

Goeiemoggel

@ Margriet wat een vieze mensen bestaan er toch! Mijn halsters stinken na een week nog niet. Vraag me dan af wat die mensen er mee doen.
@ Texelse met mooi weer wordt je al zo anders wakker! Hier is het iets mistig.
@ Mootje :o nou een soort van hand op de knip dan :P moet natuurlijk van alles hebben voor de kleine en als ik elke keer een beetje koop is het wat leuker voor mijn bankrekening! :+
Hier hebben wij ook gister avond om 00.00 nog beddengoed op moeten maken. Vreselijk vind ik dat.
@ Vief lekker toch! Eetsmakelijk.
@ F_E lekker weekendje dus!

Hier vandaag niet zoveel, Geert wilde nog wat cross hindernissen afmaken en straks proberen. Paps en mams komen straks effe kletsen en meer niet.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 12:50

Lekkere zondag, toch Marijke :D
Ik ben al naar Nick geweest, heb ook al de was gedaan en de badkamer schoongemaakt....

Wilde eigenlijk gaan fietsen, maar het is hier zulk druilerig weer dat ik daar geen zin in heb!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 12:50

Lekker rustig dagje Marijke!
FE: wat jammer van zo'n katje. Hopelijk komt de rust snel weer terug. Ik weet nog toen wij onze eerste aanloop kat introduceerden bij de drie al rondlopende jonge katjes, was het ook een soort ontploffing. Iedereen vloog de vensterbank op en kwam daar de eerste uren niet meer af := .

Ik ben net wat aan het harken geweest in de wei: de coniferen van de buren waren ook gekapt (waren meer bomen dan coniferen) en er ligt nog heel veel restant van op de grond. Maar na kwartiertje harken wil mijn rug al niet meer meedoen %) , dus ben maar weer gestopt. Misschien straks nog weer even verder.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 13:15

@Mootje: nog niet helemaal gesetteld, maar het begint er op te lijken. Meestal heb ik een kleine week nodig om beide huizen weer "klaar" te hebben. En dinsdag wordt ons nieuw bankstel voor de "zomerresidentie" gebracht, nu zitten we tijdelijk op de tuinstoelen.
@FE. dan hou ik nog maar even hoop dat het met springen helemaal goed komt. Hopelijk wel want ik wil weer mee naar de sgw's. Balen dat het met het kitten niet lekker liep, dan ga je toch met een rotgevoel weg.
@MM: hier is het inmiddels ook somber weer. Niet echt mistig, niet echt bewolkt, niet echt zonnig... uhhh, ik weet het!!! Vandaag hebben we hier geen weer. :-) Lekker dat je zo'n relaxte zondag hebt.

Zo, wat verhuisklusjes gedaan, en straks even op de fiets er op uit, bij pa en ma langs en even bij een bevriende schapenboer (landeigenaar en fanatiek lid van onze bouwploeg van de sgw) om de eerste lammetjes daar even te bewonderen.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 13:25

Hier ook opgeruimd, de stofzuiger en dweil erdoor gejast. Alleen nog wat kleren opvouwen en dan naar Jer.

Klinkt als een heerlijk weekend FE!!
mm, lekker rustig aan dus!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 13:56

@ Texelse ik heb normaal 3 kussen. 2 smalle en 1 grote. Ik lig wat apart zeg maar. Ik moet met mijn hoofd echt hoger liggen dan mijn schouder anders is het drama. Had nu 1 grote en 1 smalle en dat werkt dus niet. Springen met een puur dressuurpaard is vaak wel grappig want ze kunnen dan zo onnozel doen.
@ Fe wat voor kittens waren het ookal weer?

Ik heb eindelijk weer wat "echt" gesprongen met schimmel. Beetje B niveau en 3 hindernissen die je in een klein parcoursje kon springen. Paard deed het goed maar ik moet duidelijk mijn oog weer even trainen. Oude merrie vond de bejaardengym leuk :D
Nu een beetje opruimen in huis. Oa stapel was wegwerken..

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 14:51

Momenteel is op NDR euroclassics Bremen aan de gang. Het is eerder houtbewerking dan springen :o

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 15:03

Hallo! Eigenlijk is het veel te mooi weer om binnen te zitten. Hier schijnt het zonnetje. :)

Cursus houtbewerking op tv, beschamend.
Leuk caro, zal haar goed doen. En jou ook. :)
Texelse veel plezier met je fietstochtje!

Wij waren al vroeg op pad voor een mooie buitenrit, was weer genieten!
Tot 4 keer toe kunnen pootje baden in de beken, en lekker voluit over de zandpaden. Wat wil een mens nog meer. :D

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 15:31

Leuk he de 1e lammetjes Texelse! Hier ook al, ben vanochtend even wezen kijken. Zo leuk straks al die jonge dieren weer in de wei!
Iedereen is goed bezig hier. :)
Nog steeds druilerig weer daar Mootje? Hier is het echt heerlijk met zonnetje!
:(:) voor Evie voor wat ik op FB las.
Lekker Danielle, idd niet binnen blijven!

Net lekker gereden, helaas wel in de bak. Maar het is me een drukte in het bos dat ik het risico niet ga nemen. Ook wel eens goed voor ons een paar keer in de bak. Ga eigenlijk al te vaak het bos in.
Ga nu weer bezig met artikelen zoeken.. Zo frustrerend, heb je een goed artikel aan het abstract te zien kan je hem niet openen. ^)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 15:34

Je mag het mij wel even sturen Sannn? Misschien dat ik het via de UT wel kan openen :)

Fijn dat iedereen zo lekker gereden heeft. Hier mag niemand het bos in helaas... Hoorde ook al iets over een stal in Enschede. Hoop maar dat het niet waar is.. :\ Woll gelongeerd en die deed heel goed haar best, wel maar 20 minuutjes en veel gestapt, want moet het even rustig oppakken, maar ze loopt erg fijn :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 15:41

Leuk, Mikado :')
Aangezien ik volgende week een bank kwijt ben aan een bokker, heb ik even mijn huis opnieuw ingedeeld met autocad :D

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-12 16:37

marijke heeft relax weekdje
leliaardje is de heg aan het opruimen maar rug wil niet mee werken.
caro heeft gesprongen
sann heeft in de bak gereden
vief heeft wol gelongerd

vanmorgen gesprongen/gecrosst met ol en bay. Ol was eerst heel sloom zei al tegen pa laat ik spoortjes een keer af is hij niet vooruit te branden maar dat veranderde toen ik ging springen kreeg bijna vliegles.
daarna bay die sprong ook alles super tussendoor wel wat aan het stuiteren
net rondje met alle hondjes gelopen. oudje kan het niet zo goed meer vol houden.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 16:40

Autocad?
Mooi dat het fijn ging Mendy. Bijna naar Winterberg of niet? :D

Ik heb net weer woorden gehad hier en ga zo maar even naar de eigenaar van de stalhouderij hiervoor, ben dat penny gezeur nu zat. Alle paarden bedrijven hier in de buurt sluiten hun deuren en hij laat zijn klanten uit het hele land nog komen. Dat is tot daar aan toe, maar al die klanten gaan ook paardjes aaien in de buurt. Normaal vond ik het al niets en er hebben al borden gestaan, maar nu wil ik het helemaal niet.
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 04-03-12 16:40, in het totaal 1 keer bewerkt

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 16:40

hahaha nu moet ik nog haasten ook! Zeus rijden en om 17.00 in het restaurant zijn! Gezellig uiteten met mn ouders en mn broer en vrouw!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 16:41

Zitten jullie zo dicht aan de weg dan Sannn? bij ons kan echt geen vreemde de paarden aaien!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-12 16:42

san ja zo even kleren bij elkaar pakken. morgen moet ik gewoon werken want invaller kon niet.
zo ff foto's op pc zetten van het springen

ah dat die stal er niks aan doet ik echt balen san. vooral als ze ook nog paardjes gaan aaien.. grr

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 16:43

Sann bekend probleem. Hier ook van die gezellige toeristen die zelfs het erf op komen om paarden te aaien.
En vervolgens bij de paarden van de overburen verder aaien. Ja zo breng je ziektes ook wel over...
En bordjes ophangen helpt ook nog niet eens, stroomdraad maakt ook niks uit.