Lekker Mo! Ik moet morgen helaas gewoon werken. Bianca, krukje is wel fijner voor je paard. Helemaal voor die grote, ik stap altijd op met een krukje op voetje bij T. Noor, lekker is dat even je gedachten verzetten bij de paardjes. Vief, dat merk ken ik niet. Plaatje? Benthe, jee wat een leeftijd zeg!
T liep gister echt fijn met dressuurles en Schimpie ging ook leuk. Zondag mag ie mee naar het oefen bij Zeinstra. Ben benieuwd!
viefdepief
Geplaatst: 21-04-11 09:55
De advertentie is al verwijderd, dus ik heb zo geen plaatje. Na wat gegoogle denk ik dat ie hier wel behoorlijk op lijkt, is iig hetzelfde merk
Mootje: Succes nog even!! TG: Wat leuk dat schimpie mag gaan oefenspringen
Ik ga maar eens gauw op zoek naar een verjaarscadeautje voor mijn broertje.. Denk dat het nu nog wel lekker rustig is in de stad
gefeliciteerd met je broertje en succes met de jacht op het cadeautje.
TG, klinkt goed
madelene
Geplaatst: 21-04-11 10:02
vief, ik heb nu 2x mijn bij jou gekochte jasje aangehad..het was wel even slikken hoor om zo'n licht jasje aan te trekken tussen al die donkere.. ik had ook mijn donkere voor de zekerheid nog maar meegenomen.. maar toen ik hem aangetrokken had, voelde ik me er prima in... succes met je nieuwe jasjesjacht!
misschien nog wat laat, maar Noor... ook van mij heel veel sterkte gewenst..
Jipje niekje... 38 jaar!! wat een leeftijd!! geweldig!!
Ik stap altijd met een krukje op..is veel beter voor zadel en paard..
En ik moet er niet aan denken om een wiel te verliezen, volgens mij zou ik ik niet weten wat ik moest doen..
verder probeer ik wel wat mee te lezen, maar ik krijg het tempo niet echt bijgehouden om nog een beetje op tijd te reageren, dus weinig te vertellen van mijn kant..
viefdepief
Geplaatst: 21-04-11 10:08
Lielle: Ja, je vraagt je wel een beetje af waar het nou om gaat met die foto Maar bedankt voor de felicitatie alvast!
Madeleine: Kan me wel voorstellen dat het even wennen is Het is ook wel heel erg afhankelijk van de kring hoeveel mensen wat aparts aanhebben vind ik.. Maar fijn dat je jasje bevalt!
in de stal naast haar staat ook gewoon een normaal paard van 1.62m, zal wel iets door de hoek van de cam komen, maar toch..
Goeiemorgen! Ga zo Vorstin binnenhalen, daarna ff longeren aan de pessoa. Morgen heeft ze een dagje vrij Ik kan idd niet naar de training, want ik heb geen auto. Vanavond voor het eerst officieel werken bij Soldaat van Oranje!
Lekker dat je deken verkocht is Mirthe! Met mijn spullen gaat het helaas niet zo hard. Jeetje, dat is ook echt een eng verhaal MM! Wow Benthe, 38 al!!! Ik heb hele goede verhalen gehoord over Senior Priores (oid) voer van Cavalor, maar ik weet niet of dat geweekt gevoerd kan worden. Succes met je dressuurles Sim! Succes met jasjes en een cadeautje scoren Vief! Echt leuk ook dat je Woll in de gaten kan houden via de cam! Heeft ze ook een band om 's nachts? En ze ziet er wel heeeeuuul breed uit Bikkel ze Mootje, nog 1 dagje! Fijn dat ze allebei lekker gingen Karen!
Ik heb net even een stukje hardgelopen. Ging voor geen meter Ga zo Tayla wegbrengen, die gaat 2 nachtjes logeren bij het pension, boodschappen doen en alle bloemstukken (weer) water geven. Best gek dat het zulk mooi weer is nu...
Morgen ga ik nog even kijken in het stadje voor een jurkje oid, weet niet zo goed wat ik aan moet zaterdag. bekende verhaal van kast vol maar niks om aan te trekken.
Hallo. Hier giga druk dus helaas verder niet bijgelezen. Heb wel grappige foto's van BVW gezien. En gelezen dat er een wiel bijna los ging. Dat is echt niet grappig. Wij hebben een paar jaar geleden een veulen weg gebracht naar vlakbij Rotterdam. Op de terug weg was er ineen een vreemd geluid, waren de bouten allemaal los gelopen. Brrr en dat wel met een paard in de trailer op de snelweg.
Het is idd bizar mooi weer Noor. Haha vief zo lijkt het wel een reus.
Noor, moeilijk is dat he. Toen met Rem zn broer was iedereen casual, dus lekker spijkerbroek enzo. Maar inderdaad wat Lielle zegt en waar je je zelf fijn in voelt.
Vief, mooi jasje!
Mo, mooi zadel je stubben!
Schimpie heeft gister al zn eerste afsprongtje gedaan maar hij was niet op de indruk. Cross paard???
Sim
Geplaatst: 21-04-11 12:16
Moelijk Noor, maar uiteindelijk zul je toch een juiste keus kunnen maken. Doe wat je gevoel je in geeft.
Vief, zowel voor de foto van het jasje als de foto van je enorme paard.
_Noor
Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-11 12:17
Lielle schreef:
ik zou iets aan doen dat je vader mooi vond
Dus in ieder geval haren in de staart en niet los. Dat vond ie altijd "slordig".
benthe. zo dat is een leeftijd zeg. Vief mooi jasje Karen mooi dat schimpie niet onder de indruk ws met het springen. noor ja zeker mooi weer. en gewoon aantrekken wat je fijn vind.
vanmorgen om half 9 ol al gereden (half uurtje ofzo) hij liep echt lekker daarna zoeff en bay gelongeerd die liepen ook weer super. daarna stallen gedaan en was ik half 11 weer binnen toen maar gaan douche en daarna eventjes in het zonnetje gezeten met konijn op het gras. Kreeg het toch iets te warm dus dacht ga maar even naar binnen meteen even middageten en daarna nog maar wat dingen in huis doen (strijken/stofzuigen etc) Morgenvroeg weer 1e keer met ol naar oefenparcours. Helaas wel in me uppie maarja dan maar paar keer op en af stappen om hoger te zetten.
@ TG knappe schimpie @ vief jeetje wat is zij dik.... @ itsme lekker druk bezig
Wat een enge verhalen over loszittende willen..bah Ik zit weer een dagje aan de helpdesk. Vanmiddag om 1700 weekend tot als het goed is woensdag. ramen open en zonnetje schijnt.
Wat een weer! Heerlijk. Net weer ff geprobeerd te rijden. Wil morgen weer werken. Beide paardjes liepen fijn. Allebei waren ze in het begin gek en daarna super fijn. Waren natuurlijk ook nog niet buiten geweest en dan zijn ze meestal wat baldadiger. Zo nog ff de stalletjes doen. Boodschappen halen.
Noor ik zou inderdaad het zelfde doen als wat Lielle zegt, iets wat je vader mooi vond staan. Mendy is al weer druk geweest vandaag. Jeeee Vief die is breed! Niet normaal joh. Veulen wordt vast mega!
Lieve meiden (en heer), Héél erg bedankt voor de schitterende bloemen. Ze zijn prachtig!
Lau & Tineke, Heleen & Henk, bedankt voor de kaart! Echt super.
Liefs, Noor & Margreet
Evony
Geplaatst: 21-04-11 14:05
Hello hello
Ik ben weer terug van Alice, ik ga vanavond bij lezen (beloofd ) Het was echt super leuk en leerzaam, goed huiswerk mee gekregen maar ze was echt te spreken over Beat in het terrein. Zo voor het eerst over de trakhener En ook de rest deed ze echt super goed en makkelijk zoals smalletjes en het water. Moet wel gaan trainen op het op de achterhand zetten bij het springen want daar wordt ze wat te enthousiast in zodat ze van het achterbeen afloopt. Maar een mens moet bezig blijven