Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mootje schreef:Jij bent echt nog jong Evie
(als het allemaal volgens plan gaat tenminste)
.

Ik kan idd ook melden dat 1 pony niet werkt met 2 zussen.
Mijn moeder heeft van mijn vader ooit een paard op haar verjaardag gekregen. Daar zat ik wel eens op. Maar toen kwam er een pony en nog 1. En een veulen en nog 1 en nog meer paarden en inmiddels hebben we er alweer bijna 20. Mijn moeder rijdt niet meer. En mijn zus na diverse nare vallen ook niet meer. Maar ze is wel mijn trouwe groom.

Ik ben gewoon stom toevallig begonnen. Mij pa en tante hadden gereden en opa heeft de 2 rijverenigingen in het dorp op gericht. Met aller eerste pony is er nog en heb ik echt alles mee gewonnen. Mijn nichtje is er daarna opgegaan. Verder rijdt er niemand in de familie. Oom en tante hebben wel een manege/pension/opfok.

dacht dat je dat al was joh

. Dat was lang leven de lol en iets MOETEN deed hij niet. Hij stopte er naar een jaar mee want hij vond het niet leuk dat hij zoveel moest. Hij moest op school al zoveel, en dan had je pony les en dan: moet je recht op zitten, moet je op het goeie been licht rijden.. Juist ja, dat is nou mijn broertje
.
.
. Have fun.