Nachtdiensten waren ook niks voor mij.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zometeen naar school en dan nog stage.
.. Je spreekt niemand, je ziet niemand en je doet niks... Erg goed voor je sociale leven dit... ahum.. nu zijn dit er 'maar' vier, kun je nagaan dat ze 'vroegah' wel 7 nachtdiensten achter elkaar deden... je zit dan wel volledig in je ritme ja
.. Maar prettig is anders...
)..
..*zucht* kijk er nu al naar uit..
.. ik moet nu wachten tot er een dip komt en ik kwijlend hier voor de computer zit... dan is het juiste moment om even te gaan slapen...
malloesje schreef:Idd je bent er niet op ingesteld maar in sommige beroepen is het toch echt noodzakelijk kwaad. Dus moeten we allemaal blij zijn met de 'gekken' die het wel willen![]()
Lotte; het ziet er niet uit maar heb je geen baat bij zo'n verduisteringsding voor je ogen? Ik gebruikte dat ook wel eens ivm zelfde probleem en het helpt toch wel vind ik..
.. Ja die heb ik ook.. weet niet wat ik doe, maar dat ding eindigt op mijn voorhoofd, onder mijn kussen of half in mijn mond, maar niet voor mijn ogen.. hoe strak ik hem ook doe
Wordt leuk als je met hoge nood naar de wc moet.. Candid camera!
Maar om nou iedere keer half uit het raam te hangen zo hoog en dan zeker met dit weer... Bovendien gaan die luiken ook niet heel makkelijk los, zie mezelf al hangen
..
Ik ga mezelf maar even naar bed schoppen
. Ik mag het natuurlijk niet zeggen, maar stiekem hoop ik een klein beetje dat het niks wordt en dat die pleurissupermarkt eindelijk eens iets van zich zal laten horen. 

Mag op zondag. Doe jij oefencross of B?

), zodat ik eindelijk niet meer hoef te stressen en kan beginnen met afbetalen van leningen/voorgeschoten bedragen bij vrienden en vriendinnen (zoveel was dat heus niet hoor
) en kan ik weer lekker gaan lessen (dat had ik even stil gelegd toen er geen geld meer binnen kwam).
Ga dus maar naar huis, want nu gaat het niet meer goed komen. Vanavond maar weer even verder werken eraan.
Echt niet normaal..
vandaar dat ik graag jullie mening hoor.