[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

rowo

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 08:52

Hier geen zon, dik pak bewolking helaas. Zal nog wel wat regen uit vallen, maar dat is hier ook wel nodig. Alles is zo droog.

Nachtdiensten waren ook niks voor mij. :n

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 08:53

Hier spatjes en ook grijs :\

Succes bij de tandarts zo Mandy :)
Marloes leuk dat het een geslaagd weekend was!

Zou ook niks voor mij zijn een nachtdienst :n

Heb mijn broodjes op dus ga mijn tas eens pakken :)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 08:58

Ik ben al bij de tandarts gweest ;) Zometeen naar school en dan nog stage.

Succes Vief!

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 09:05

Nachtdiensten is denk ik wel iets waar je aan moet wennen. Ik zou er niet per definitie problemen mee hebben, maar leuk is natuurijk anders :)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 09:35

Je moet je ritme omgooien en de een heeft er meer moeite mee als de ander. Ik heb over het algemeen niet zo veel moeite met het ritme, maar ik slaap heel slecht bij daglicht vooral in de zomer, dus mijn slaap wordt steeds onderbroken en daar wordt je echt heel brak van!! Als je eenmaal erin zit, dan gaat het wel, maar ik tel echt mijn nachten af, je bent echt ff afgesloten van 'de bewoonde wereld' zeg ik dan maar even :o .. Je spreekt niemand, je ziet niemand en je doet niks... Erg goed voor je sociale leven dit... ahum.. nu zijn dit er 'maar' vier, kun je nagaan dat ze 'vroegah' wel 7 nachtdiensten achter elkaar deden... je zit dan wel volledig in je ritme ja :j .. Maar prettig is anders...

Bovendien; we zijn er niet bepaald op gemaakt om 's nachts te leven en overdag te slapen, daar is ons bioritme niet op ingesteld. Er worden geloof ik ook nog onderzoeken naar gedaan, hoe schadelijk nachtdiensten zijn voor je bioritme (duur woord :P )..

Ik ben in ieder geval blij dat ik voor de komende 4 weken klaar ben, want dan begint het riedeltje weer :o ..*zucht* kijk er nu al naar uit..

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 09:39

Idd je bent er niet op ingesteld maar in sommige beroepen is het toch echt noodzakelijk kwaad. Dus moeten we allemaal blij zijn met de 'gekken' die het wel willen ;)
Lotte; het ziet er niet uit maar heb je geen baat bij zo'n verduisteringsding voor je ogen? Ik gebruikte dat ook wel eens ivm zelfde probleem en het helpt toch wel vind ik..

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 09:39

Ehh... ik slaap nog steeds niet >;) .. ik moet nu wachten tot er een dip komt en ik kwijlend hier voor de computer zit... dan is het juiste moment om even te gaan slapen... 8)7

Ben blij dat je op bokt niet kan webcammen... had een leuk gezicht geweest zijn... Zie je opeens Lotte *pok* voorover op haar toetsenbord gaan :=

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 09:41

malloesje schreef:
Idd je bent er niet op ingesteld maar in sommige beroepen is het toch echt noodzakelijk kwaad. Dus moeten we allemaal blij zijn met de 'gekken' die het wel willen ;)
Lotte; het ziet er niet uit maar heb je geen baat bij zo'n verduisteringsding voor je ogen? Ik gebruikte dat ook wel eens ivm zelfde probleem en het helpt toch wel vind ik..

Danku, ik voel me vereerd :o :)) .. Ja die heb ik ook.. weet niet wat ik doe, maar dat ding eindigt op mijn voorhoofd, onder mijn kussen of half in mijn mond, maar niet voor mijn ogen.. hoe strak ik hem ook doe }:0

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 09:42

Dan zit er nog maar 1 ding op.. Een bivakmuts en dan zonder ogen en met monduitsparing :D
Misschien eens een andere proberen met een andere/betere pasvorm?

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 09:47

Hahahahahaha!! _O- Wordt leuk als je met hoge nood naar de wc moet.. Candid camera! :))
Ja, wellicht even kijken voor een ander.. Mijn moeder heeft een keer de luiken van ons huis dichtgedaan, aardedonker was mijn kamer, heeeerlijk!! :D Maar om nou iedere keer half uit het raam te hangen zo hoog en dan zeker met dit weer... Bovendien gaan die luiken ook niet heel makkelijk los, zie mezelf al hangen >;) ..

*ik voel.... ik voel... mijn inkakmoment* duurt ff, maar dan heb je ook wat _/-\o_

:z Ik ga mezelf maar even naar bed schoppen

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 09:50

Slaap lekker :z

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 09:53

Goeiemorgen!
@Lotte: Slaap lekker!
@Malloesje: Fijn dat je het lekker hebt gehad in Duitsland, wel jammer van het weer!
@Vief: Gelukkig dat je je weer fit voelt!
@Mandy: Hopelijk viel het mee bij de tandarts!

Ik ben weer bezig met de verslagen, nog 2 weken voordat ze moeten worden ingeleverd. Dus moet nog even flink aan de bak helaas, maar heb nog altijd te weinig motivatie :o

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 10:33

Goedemorgen

Haha die Lotte, maar idd nachtdienst zou ook niks voor mij zijn.
Jn: succes met je verslagen.

Hier ook grijs en elke keer wat regen. MOet ook nog wat dingen inleveren voor school, dus zal even bezig. Maar ook ik heb geen motivatie..... ( hele jaar al niet, heb zo;n hekel aan school)

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 10:34

Goeiemorgen!

Slaaplekker Lotte!

Hier ook een dik pak bewolking.
Ik ga nog maar eens op pad voor werk, nu bij twee bukkers wat allebei minstens een uur fietsen bij mij vandaan ligt ;(. Ik mag het natuurlijk niet zeggen, maar stiekem hoop ik een klein beetje dat het niks wordt en dat die pleurissupermarkt eindelijk eens iets van zich zal laten horen.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-09 11:48

Goeiemorgen :)
Ik zit hier een beetje te stressen, morgen naar de keuring met Vorstin en ik kan nergens mijn paardenpaspoort vinden :\

@ Corien, ik ga ook naar de Vlietlanden :) Mag op zondag. Doe jij oefencross of B?
Mooi jasje Mirthe! Enne, leuk zo'n date ;)
Fijn dat het zo lekker ging Anthea!
Succes met je opdracht Vief!
Lekker Lotte, kan je weer ff een gewoon ritme houden :)
Klinkt als een lekker weekendje Marloes :)
Succes met jullie verslagen Benthe en Ilse!

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 12:51

Ahh heul geen uur fietsen! Vanaf mijn huis is het met dit weer (heul harde wind) ongeveer 25 minuutjes fietsen en vanaf mijn vriends huis ongeveer 10 minuutjes. Ik dacht dat de kweker helemaal aan het eind van de straat zat (dat had wel ongeveer een uur geweest), maar hij zit helemaal aan het begin!
Ik begin dus morgen eindelijk met werken (7 uur beginnen :z), zodat ik eindelijk niet meer hoef te stressen en kan beginnen met afbetalen van leningen/voorgeschoten bedragen bij vrienden en vriendinnen (zoveel was dat heus niet hoor :+) en kan ik weer lekker gaan lessen (dat had ik even stil gelegd toen er geen geld meer binnen kwam).

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 13:08

heb niet echt bijgelezen. Ben al sinds afgelopen donderdag ziek. Vandaag heb ik weer wat energie om wat te typen hier. Heb gisteren nog wel even wat gelezen op bokt maar weinig. Heb een flinke griep te pakken, met alles erop en eraan. Hoop morgen weer wat meer te kunnen doen.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 13:58

Beterschap nog Sussie85!

Ik ben ook het hele weekend niet geweest, heb het weer enorm druk gehad!
Ik had zaterdag concour, zondag combinerace en gister hele dag school!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-09 14:56

Beterschap Sussie!

GODZIJDANK! Ik heb mijn paspoort gevonden *\o/*
Of beter gezegd: Mijn broertje heeft hem gevonden! Ik heb allebei mijn huizen helemaal systematisch afgezocht, en mijn broertje heeft hem in 5 minuten! Hij lag in een tasje van de Universiteit, op een plek waar ik vandaag al 3x had gezocht. Er valt echt 1000 kilo van mijn schouders!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 14:59

@Sussie: Beterschap!
@Shanouk: Gelukkig heb je hem weer gevonden! En wat leuk dat je met Vorstin naar de keuring gaat! Waarvoor ga je?
@BWV: Hoe is het gegaan op concours en met de race?

Mijn motivatie is echt tot het ultieme 0-punt gedaald :o Ga dus maar naar huis, want nu gaat het niet meer goed komen. Vanavond maar weer even verder werken eraan.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-09 15:04

We gaan voor opname in het stamboek. Ze is nu nog een VB merrie. Ster zou helemaal geweldig zijn natuurlijk, maar ik denk niet dat er een kans in zit. We zien het morgen wel :)

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 15:53

Er is me hier toch een hoosbui :oo Echt niet normaal..

Snoekiej; gelukkig zeg, kan me voorstellen dat je in de piepzak zat..

Tamara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 15:54

Ik kom even inbreken. Een vraag aan jullie als echt SGW-ers. Wat vinden jullie belangrijke karakter eigenschappen voor een goed SGW paard?!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 16:03

@ Tamara_, in principe kan je met elk paard een SGW rijden, een goed SGW paard, imo moet die ervoor gaan en weinig tempo-aansporingen te hebben, maar wel onder controle, maar dat verschilt volgens mij per persoon ;)

Ilse gaat mij even helpen met Meno :)

Tamara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 16:08

Ik stel deze vraag voor mijn afsluitende verslag voor school ;) vandaar dat ik graag jullie mening hoor.

@ Mistrid bedankt!