als ie groot afgaat, kan je is proberen een balk 3,5 m. voor een steilsprongte leggen en een balk 3,5 m, na de hindernis. dan wordt ie minder breed en gaat ie meer de hoogte in. wel laag beginnen om eraan te wennen!
Ga ik vanavond gelijk even oefenen. Kan er slecht tegen als iets niet lukt. Hoewel ik tijdens de wedstrijd er ook niet teveel mee bezig wilde zijn, zeker niet als hij kijkerig is, dan is mijn eerste zorg dat hij gewoon aanpakt. Maar het is wel mooier als je terug blijft zitten en ook noodzakelijk als je eens een smalletje na een afsprong krijgt bijv.
BV; Was Bruins gister nog een groot feest? Heb ik nog veel gemist?
Neej je hebt weinig gemist. Was wel druk en 1 en al carnavals muziek (raar he, het is carnaval ) Vond het jammer dat ze de Campell's, de grote zaal en de Taveerne los hadden als 1 grote zaal!! De delle was jammer genoeg ook dicht! Vind gewoon zondag bruins leuker!!
Hallo allemaal! Al langere tijd lees ik hier mee, maar nu moet het er toch maar van komen dat ik ook actief ga bokken!! Tja.. voorstellen hoort er hier bij dus... Ik ben Cindy, mijn achternaam is de mannelijke variant van de kip. Heb al wat meer gecrosst, alleen de laatste 5 jaar niet. Nu ben ik weer begonnen met een paardje die ik voor iemand anders rijd. En met haar (today, 7 jr. merrie Derrick x Elcaro) mag ik ook crossen... dus... here we come... eh... mocht je meer willen weten, vraag maar raak!!
Yep, springen doen we in de B, met de vorige amazone geen succes en ik was de 2e x foutloos en de 3e keer een balk op de laatste (mijn fout) Enne dressuren doen we in de L1, maar daar moeten we nog wat meer een combinatie worden... maar we zijn op de goede weg!
Ik kom uit het oosten des lands. SGWuppie, jou ken ik wel. Dat wil zeggen... Ik heb een tijdje bij Rob (Jansen) gewerkt op Neerbosch, wat paarden voor hem gereden en les gegeven daar. Volgens mij reed je toen nog met Chico. Ik heb zelf Z sgw gereden met Beaudine (Nrps merrietje van ong. 1.60) totdat ze een blessure kreeg. Ik heb ook nog met een volbloedje (Once Upon a Time) van Rob gecrossd. En natuurlijk meerdere paarden in het speelweitje van Rob gereden....
jaaa dat dacht ik al! Beaudine ken ik ook wel, lekker vlug beestje was dat! Leuk dat je weer bent gaan crossen, ik heb me wel eens afgevraagd waar je gebleven was!
Net gereden. Lipso ging fijn Daarna nog even een ander paardje van stal gereden, maar die hield zich een beetje vast. Ging later wel wat beter, maar hij had niet echt zijn dag
Oeps, daar gaat mijn anonimiteit... Ik heb even een vreemde uitspatting gemaakt, Beautje had last van een blessure aan het kroongewricht waardoor ze niet meer geschikt was voor cross en springen dus toen ben ik met haar gaan ..... Mennen. We hebben het geschopt tot klasse 2 enkelspan, maar ze was ook voor het mennen vrij vlug (lees in de laatste wedstrijd zijn we op ons kant gegaan omdat madam zo vlug was...) en de blessure kwam ook weer terug. Ik heb voor haar een fijn recreatie adres gevonden in de buurt van Breda ergens... daar mag ze lekker oud worden... Zij blij, nieuwe eigenaresse blij en ik ook heel blij.
Maar dat ik nu weer actief kan crossen vindt ik wel helemaal toppie!