[SGW] Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Canter

Re: Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 14:00

Wauw, dat is echt knap! Ik denk dat de hindernissen er toch beduidend hoger uitzien vanaf de rug van een pony. Nagelbijten / Gniffelen

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 14:00

ja, en het is ook geen grote e-pony!!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 14:03

Afbeelding

Afbeelding

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 14:08

Suus, ik heb jou ook niet gezien. Had wel de cd bij. Anders moet je hem in C'ray ff komen afhalen.

Online had 184 in het M2. Kaatje geen wp. En jij?

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 15:14

Wat gaaf, die pony! Ik zou nog steeds een keer een cross willen rijden met een heel groot paard. Gewoon om te zien of dat nu uitmaakt (psychisch) Haha!
Iedereen weer gefeliciteerd met de behaalde punten.
RK, het ziet er grappig uit!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 15:24

Wat een gave pony,echt super dat die de cross doorkomt.

Gomir ben al weer terug, ik vond het een hele verbetering tov Poelenburg. Vooral het losrijden vond ik super. Echt lekker ruim. Ik had 1 balk in het B hc en 2 in het L. Ze sprong wel in 1 keer het slootje, terwijl ze dat nog nooit gedaan heeft. Ik vond wel dat de meeste paarden kijkerig waren, maar dat zal ook wel door de wind gekomen zijn.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 17:44

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 17:58

In HAW mogen maar 15 foto's, maar ik heb er nog een paar. Die zet ik dan maar gewoon hier Haha!

Suus:
Afbeelding

Bitwise:
Afbeelding

RK:
Afbeelding

Madelene:
Afbeelding

Scum:
Afbeelding

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 18:05

Ik kom even snel langs wippen

Ik zag een leuke verkleedfoto van RK!
En een hele knappe D-pony.. damn die kan echt lopen!

Ik heb gister concour gehad in Middel. Valdi vind het op concour nog steeds allemaal heel spannend. Daarnaast heeft de osteopatie behandeling van laatst goed geholpen, maar ze is nog niet 100%.
In de dressuur een terechte 179pnt (maar ik baal wel dat ik niet 1 puntje meer kreeg... Tong uitsteken)
En met springen 3 balken.. paard was op de dubbelsprong erg braaf. Was een kijkerige dubbel. Ze zwabberde er op af, gleed weg met haar achterbenen, nam de bovenste balk finaal mee, ik vond het levensgevaarlijk om oxer B nog te springen, maar Valdi redde zich braaf over de B sprong.. pff kreeg wel een beste klap in mn rug. Maar paard is braaf.. Lachen
Nog een paar mooie plaatjes:
Met inspringen, kijk goed naar haar benen... Clown
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En de mooiste:
Afbeelding

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 18:07

Leuke foto's Scum en Sjaan!
Kentucky met een pony van 1.42 Afgod ! Phoe, dapper hoor. En dan nog 3de worden ook. Ik wist trouwens niet dat dat mocht (Net zoals dat bij de dressuur d ponies niet hoger dan z2 mogen lopen, maar ja in duitsland mag dat dan weer wel Rolleyes ).

Ik heb vandaag heerlijk alle paardjes gereden en ben lekker heel de dag bij stal bezig geweest. Moeten ze elke week doen zo'n vrije maandag! Haha!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 18:08

Was dat al B Sjaan? Foto's zijn mooi geworden!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 18:10

Scum, ja dit was B. Haar 3e B parcoursje!

SimJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-07 18:13

Ze doet toch geen verkeerde dingen met springen Sjaan.

Op de foto's van Kentucky lijkt het beestje wel groter dan 1.42...maar dat neemt niet weg dat ik het een superprestatie vind! Er is dus hoop voor mij en mijn "pony" van 1.62! Haha!

isverwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 20:43

Scum schreef:
Ik ben tegen voetbal. Afschaffen die hap Ja

Naja, ik hoef het ook niet te zien hoor. Maarja wat wil je als je vader en 2 broertjes elk weekend voetbal willen kijken. . . . Verward

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 21:03

Iedereen die weer een hoop ellende heeft meegemaakt: Ach gut

Scum: op naar de B!
Canter: jammer van Jim. Wel leuk dat hij op laag niveau toch mag blijven springen/ crossen!

Die pony van 1.42! Knap hoor! Die hindernissen zijn zowat even hoog als hem zelf Cool .

Sjaan: mooie foto's van Valdi en nog veel sterkte met het verlies van Nena...

De rest ben ik even vergeten...
Vrijdag weer crosstraining gehad. Tijdens het inspringen al een paar stuiterpartijen gehad omdat meneer zo blij was weer hindernissen te zien Bloos . De crosshindernissen gingen super fijn! Overal een mooi voorwaarts tempo op en hij heeft nergens op gekeken Pling .
Zondag had ik nog clubkampioenschappen. Ik had besloten om niet te gaan springen, omdat ik dat teveel voor Hercules zou vinden. Het hoofddoel was een generale repetitie in de dressuur. Proefjes gingen allebei aardig netjes. Tweede kon ik er iets meer aan rijden en trol hij er zelf beter aan (maar daar was de galop weer iets ongecontroleerd Clown ). Resultaat: 194 punten in de B proef en 198 in de L1 proef Haha! . Dus ik ben super tevreden. Ik was in de dressuur uiteindelijk 2e van de 8 geworden (en wat baalde ik dat ik dan net neit eerste was Boos!).

MissM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 22:13

Leuke foto's Scum en Sjaan!

Op de foto's lijkt die pony idd wel groter, maar wat een knappe prestatie!

Simmie: Ik keek net even in je profiel, wat een leuke nieuwe "pony" heb je!

Ben vanmorgen heerlijk met Marple naar het strand geweest. Dat mag hier TOT 1 mei, dus vandaag was de laatste kans t/m 1 oktober (of je moet 's morgens voor 8.00 gaan Slapen )
Ik ben vanuit Egmond naar het zuiden gereden, en dan is ze zoveel braver dan andersom, ze kon nu aan de lange teugel stappen, heerlijk Haha!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 23:16

GvdT schreef:
Gomir ben al weer terug, ik vond het een hele verbetering tov Poelenburg. Vooral het losrijden vond ik super. Echt lekker ruim. Ik had 1 balk in het B hc en 2 in het L. Ze sprong wel in 1 keer het slootje, terwijl ze dat nog nooit gedaan heeft. Ik vond wel dat de meeste paarden kijkerig waren, maar dat zal ook wel door de wind gekomen zijn.

Ik heb bij de poelenburg nooit gereden, bodem was mij daar veel te slecht Clown
Vond de bodem hier nu ook niet super, leek wel beton Bloos Ik was blij dat ik mijn ponystiftjes toch nog niet weggegooid had Knipoog

Mooi dat het goed ging Ja Otje ging echt super tot en met negen(slootje), in de wending naar tien besloot hij linksom te schieten en toen wilde hij helemaal niets meer Bloos
Weet niet of jullie hetzelfde parcours hadden, waren wel lastige lijnen allemaal, ook allemaal van die halve afstanden Clown

Fijn MissM. Ik ben tegenwoordig veel langs de kanoroute aan het trainen bij ons, dat is ook wel erg lekker Ja

Stoere pony zeg!

Ziet er goed uit Sjaan Ja Hopelijk gaat die maffe schimmel van mij het ook zo doen Knipoog
Heb haar vandaag opgehaald dus ik ben benieuwd.

Leuke foto's Scum!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 07:19

Sjaan en Scum leuke foto's.

Mijn paard is eigenlijk altijd wel braaf buiten, mijn pony ook, alleen heeft die altijd haast Clown

gomir schreef:
Ik heb bij de poelenburg nooit gereden, bodem was mij daar veel te slecht Clown
Vond de bodem hier nu ook niet super, leek wel beton Bloos Ik was blij dat ik mijn ponystiftjes toch nog niet weggegooid had Knipoog

Mooi dat het goed ging Ja Otje ging echt super tot en met negen(slootje), in de wending naar tien besloot hij linksom te schieten en toen wilde hij helemaal niets meer Bloos
Weet niet of jullie hetzelfde parcours hadden, waren wel lastige lijnen allemaal, ook allemaal van die halve afstanden Clown

Bodem was bij ons nog wel goed te doen, hij heeft iig wel een aantal dagen staan sproeien en dat merkte je. Maar volgens mij is al het grasland nu hard en met die wind droogt het natuurlijk wel heel snel op.
Ik vond het wel een fijn parcours, halve afstanden heb ik niet gemerkt, Rabette zoekt dat zelf uit Knipoog Bij mij ging alleen het lijntje van 5 (dubbel) naar 6 niet zo fijn, maar dat was mijn fout. Volgens mij had je dan wel hetzelfde parcours als mij, in het L was 9 ook het slootje en dan rechtsom naar de dubbel.

Balen dat hij na 9 afsloeg, maar zo te lezen wel een fijn rondje voor de rest. Heb je nog wel het 2de parcours gereden?

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 07:43

Gomir, is je schimmel nu al ingereden of ga je dat zelf doen?
Wel balen dat Otje niet meer wilde..

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 08:47

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 08:48

ziet er goe uit Sjaan!!! dat wordt nog wel eens wat volgens mij Haha!

GvdT en Gomir in oudkarspel geweest? beetje mooi?

Ik ben gister even in Groningen geweest Haha! en eergister met verkleed springen Knipoog weer 3 wp verzameld in de Z Bloos Tong uitsteken

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 09:01

Die Le Samurai in dat andere filmpje doet zich vlak voor de finish flink pijn volgens mij...komt strompelend binnen!

wel echt gaaf hoor die pony!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 09:04

SGWuppie schreef:
Die Le Samurai in dat andere filmpje doet zich vlak voor de finish flink pijn volgens mij...komt strompelend binnen!

wel echt gaaf hoor die pony!

ik heb even verder zitten zoeken, maar die samurai heeft iets met (af)gescheurd ligament ofzo, door die verstapping... Brrrr, ik vraag me af of het nog erger geworden is doordat ze de wedstrijd uitgereden heeft....

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 09:21

Je ziet het gebeuren in die bocht voor de laatste hindernis, leek eerst net of ie in draf viel, maar volgens mij verstapt ie zich daar.

Kan me wel voorstellen dat je de laatste hindernis nog springt, kan ook zijn dat ie gewoon in een kuiltje stapte. Maar na de laatste hindernis staat ie wel bijna accuut stil, brrr eng hoor!

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 09:23

ieuw arm paard, en zo braaf nog doorspringen ook!