Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
! Phoe, dapper hoor. En dan nog 3de worden ook. Ik wist trouwens niet dat dat mocht (Net zoals dat bij de dressuur d ponies niet hoger dan z2 mogen lopen, maar ja in duitsland mag dat dan weer wel
).
Scum schreef:Ik ben tegen voetbal. Afschaffen die hap
.
. De crosshindernissen gingen super fijn! Overal een mooi voorwaarts tempo op en hij heeft nergens op gekeken
.
). Resultaat: 194 punten in de B proef en 198 in de L1 proef
. Dus ik ben super tevreden. Ik was in de dressuur uiteindelijk 2e van de 8 geworden (en wat baalde ik dat ik dan net neit eerste was
).
)
GvdT schreef:Gomir ben al weer terug, ik vond het een hele verbetering tov Poelenburg. Vooral het losrijden vond ik super. Echt lekker ruim. Ik had 1 balk in het B hc en 2 in het L. Ze sprong wel in 1 keer het slootje, terwijl ze dat nog nooit gedaan heeft. Ik vond wel dat de meeste paarden kijkerig waren, maar dat zal ook wel door de wind gekomen zijn.

Ik was blij dat ik mijn ponystiftjes toch nog niet weggegooid had
Otje ging echt super tot en met negen(slootje), in de wending naar tien besloot hij linksom te schieten en toen wilde hij helemaal niets meer

Hopelijk gaat die maffe schimmel van mij het ook zo doen
gomir schreef:Ik heb bij de poelenburg nooit gereden, bodem was mij daar veel te slecht
Vond de bodem hier nu ook niet super, leek wel betonIk was blij dat ik mijn ponystiftjes toch nog niet weggegooid had
![]()
Mooi dat het goed gingOtje ging echt super tot en met negen(slootje), in de wending naar tien besloot hij linksom te schieten en toen wilde hij helemaal niets meer
![]()
Weet niet of jullie hetzelfde parcours hadden, waren wel lastige lijnen allemaal, ook allemaal van die halve afstanden
Bij mij ging alleen het lijntje van 5 (dubbel) naar 6 niet zo fijn, maar dat was mijn fout. Volgens mij had je dan wel hetzelfde parcours als mij, in het L was 9 ook het slootje en dan rechtsom naar de dubbel.
en eergister met verkleed springen
weer 3 wp verzameld in de Z
SGWuppie schreef:Die Le Samurai in dat andere filmpje doet zich vlak voor de finish flink pijn volgens mij...komt strompelend binnen!
wel echt gaaf hoor die pony!