Was ik ook weer!
net terug van Boekelo!! was er al om kwart voor 9 uit en net pas thuis gheghe
Eerst bespreking gehad over het nieuwe parcours..De voorzitter heeft ons nog even succes gewenst en een dierenarts heeft ons instructies gegeven wat te doen als een paard tussen de hindernis vast zit of onder water terecht komt..Allemaal wel heftig maar het mioet even doorgesproken worden..
Verder nog een heel verhaal en daarna met de onderhoudsploeg het parcours gaan lopen..
Dit jaar gaat de hele wedstrijd anders om dus alles word van de andere kant gesprongen..Bij langezaal(als ik de naam zo goed heb:p) is de hoge opsprong nu een afsprong geworden met een gigantische bppmstam ervoor..Ze verwachten dat veel paarden zich daarop gaan verkijken dus daar staan flink wat mensen van ons..
Waterpartij is nu ook andersom en niet extra pittig maar blijft leuk om te zijn..
Ik sta dit jaar weer bij de bijenkorf en die staat weer mooi technisch gebouwd..
Verder moeten jullie zelf maar gaan kijken! ik vind het een van de mooiste een technische crossen die er de laatste paar jaren in boekelo zijn gebouwd..
ik heb heel veel foto's gemaakt maaar kan ze nog niet op de pc krijgen..Ik zal toch s ff het kabeltje gaan zoeken..