Welkom!Oh dat eventingkamp, wat een afsluiter was dat in dat miniwedstrijdje, mijn trui gescheurd door paar keer te vallen.
En dacht het wel dat je M zou starten! 
Shuddy gisteren niet zo flink! Wou 'm laten rollen aan touw omdat er iemand anders in de piste aan het rijden was. Maar hij was precies al zo geweldig aan het rollen en ja vanaf dat hij recht kwam, direct beginnen steigeren en wegspringen... Duidelijk van teveel energie. Hij stond direct stil dat wel maar hij bleef zo wa uitdagend te doen. Persoon die aan het rijden was, even buiten de piste en heb hem dan maar los geklikt. Dan was het dikke feest.

Erna nog gereden, en opnieuw liep hij weer top!! 't Zal pieken nog 2 maanden wachten tot het zomerseizoen begint.
Maarja al te veel kosten gehad aan hem waardoor ik de wedstrijden enzo een beetje moet uitstellen. Maar hij heeft nog een aquatrainingsessie tegoed, die gaan we er ook tussen steken. En mss ook een les ertussen als er een struikelblok is in het rijden ofzo.Maar voorlopig dat hij zijn ijzers eraan mag houden! Al 1 los ijzer gehad.
En zeker in deze periode mag hij er geen aftrappen, want de smid is op vakantie.
Als hen dat lukt eet ik een sok op. De voorzitter blij dat ik eventing wil doen (doet zelf Z dacht ik, commandant blij dat ik ook springen en dressuur leuk vind.
! U ken ik wel, leuk paard heb je
.