Ik had een losgeslagen kamikaze-paard en ben na het water gestopt. Had gewoon geen controle over het tempo, Jer wilde niet vegen waardoor we mega over een haag van (hoe hoog was dat kreng meiden achter op het veld?1.30/ 1.40 m?? Voor mijn gevoel in ieder geval wel). Technische lijntjes stuur je hem zo doorheen, maar hij was verder gewoon helemaal door het dolle heen. Te weinig getraind de afgelopen weken misschien? Jammer, maar vind het belangrijker om heel thuis te komen.
Hij staat weer lekker op het land en ik ga ff met de voetjes omhoog.
Zulke grote sprongen dat hij al met zijn neus in de volgende sprong van de combinatie zat bij de landing Baal wel hoor. Maar, het springen ging wel erg fijn!
Parcour was vandaag erg technisch en dik gebouwd! Eerste parcour ging ook flut! 3 balken! Tweede ging top en overal vet overheen! Ruimte zat steeds! Tweede was direct op tijd! Zat zo na te denken hoe ik af kon snijden dat ik bijna 7 miste! Max sprong toch maar helaas 1 pech balkje! Eigen schuld... Maar na 2x L gestart te hebben en 4 wp's mag ik niet klagen....
Dat is inderdaad niet verkeerd Henny! Jammer van je eerste parcours, wel netjes van je 2de.
muts_marijke
Geplaatst: 02-06-12 17:03
Hoi hoi
@ Kris klinkt top zo'n stal! Wel balen dat je het hele weekend moet werken @ Margreet dat klinkt niet heel blij.. what happened? @ Noor oeps dan wordt het wel een beetje link... goed dat je gestopt bent. @ Henny goed hoor!! 4 wp in 2 parcoursen is hartstikke netjes!
Ik heb net de lasagnette in de oven gezet. Lekker met stokbrood en kruidenboter. Zeus was uberhappy want die mocht een uurtje in zn nieuwe wei, vol gras Daarna maar gauw weer overgezet naar zn ''oude'' wei want zijn hoofd is in dat uur niet omhoog geweest
Joki
Geplaatst: 02-06-12 17:07
Danielle en mistert sterkte met het schrijfwerk Noor balen dat je te weinig controle had maar gelukkig wel fijn gesprongen Kris die stal klinkt echt super Henny netjes van je l parcours
Ik verga van de spierpijn, lang niet meer gehad na crossles. Ferrose vanmorgen al gereden naar die had weinig last
Leliaardje
Geplaatst: 02-06-12 17:21
Netjes Henny! Jammer van dat pechbalkje. Oh ja: Joki: lekker dat de crossles goed ging!!! Jammer van de spierpijn nu .
caro29
Geplaatst: 02-06-12 17:22
@ Noor wat jammer maar wel goed dat je bent gestopt. Komende 2 weken maar even hard aan het werk zetten. Een blij paard is leuk maar het moet wel veilig blijven. @ Kris fijn dat de nieuwe stal bevalt @ Henny netjes gereden!
Ik ben druk geweest vandaag. Begonnen met paard te longeren en stallen te mesten. Vanmiddag de 3 slaapkamers boven uitgemest en schoongemaakt plus boodschappen gedaan. Ik heb mijzelf een heerlijk geurtje cadeau gedaan van Thierry Mugler Alien. Had ik wel even verdiend vond ik
Sim
Geplaatst: 02-06-12 17:24
caro29 schreef:
Ik heb mijzelf een heerlijk geurtje cadeau gedaan van Thierry Mugler Alien. Had ik wel even verdiend vond ik
Die is wel heeel erg lekker maar hij moet zooooo bij je passen. Voor mij issie veeeeel te zwaar maar bij een kennis vind ik hem elke keer heeeeerlijk!
caro29
Geplaatst: 02-06-12 17:27
Ja een vriendin had hem maar vond hem te duur. Had van mijn werk een vvv bon dus gelijk naar de winkel. Schade viel mee . Heb normaal Lolita dus dat er een walm altijd om mij heen hangt is iedereen wel gewend