[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 22:20

Snoekiej schreef:
Van de auto bleken het trouwens niet de remmen te zijn, maar er waren 4 bouten uit een wiel! Vorige week waren de banden verwisseld, en schijnbaar zijn ze vergeten ze terug te zetten. Echt levensgevaarlijk! Wat een geluk dat ie een week op 1 bout gereden heeft!

Heb ik ook een keer gehad met mijn mini! Had ook een engeltje op mijn schouder toen.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 22:26

_Sim_ schreef:
Snoekiej schreef:
Van de auto bleken het trouwens niet de remmen te zijn, maar er waren 4 bouten uit een wiel! Vorige week waren de banden verwisseld, en schijnbaar zijn ze vergeten ze terug te zetten. Echt levensgevaarlijk! Wat een geluk dat ie een week op 1 bout gereden heeft!

Heb ik ook een keer gehad met mijn mini! Had ook een engeltje op mijn schouder toen.

Zie je, ik dacht al dat iemand die ik kende het ook had gehad. Echt ongelofelijk dat de auto het heeft gehouden, en dat hij nou net bij mijn vader raar begon te doen en niet bij mijn morgen onderweg naar Hernen!

Sim

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 22:28

Je schrikt je echt een ongeluk. Het is een behoorlijk eng geluid en je zou idd je trailer er maar achter hebben hangen.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 22:33

zo dat is zeker geluk hebben zeg.
apart dat het vergeten is om terug te doen.

vanmiddag weer een giga hoofdpijn gekregen maar zou wel komen door het stressen op het werk. en iets benauwd weer. hadden echt veel operaties staan (9stuks). kwam er nog een hond met een gebroken poot bij (zit nu plaatje op en 6 schroeven) daarna nog een hele vieze tumor, rare kleur/stinken.
nu lekker heel lang weekend tot dinsdag 16.00uur dan moet ik weer werken haha.
dan alleen dat weekje nog en dan 2wkn vakantie :D
morgen bay en zoeff even longeren en ol rijden. en dan lekker buiten wat doen.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-11 22:39

Jeetje dat is schrikken Shanoek! Leuk van het veulentje,ik vind ook dat er Clooney achter moet :D . Als het veulentje dat bij ons nog geboren moet worden een hengstje wordt, gaat hij waaschijnljk Georgio Armani heten. Dan doop ik Sjonnie om tot Sjimmie en dan hebbben we Sjors en Sjimmie :P

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 22:40

Dat is schrikken zeg!!! Wij hadden ook zo mazzel, bout afgebroken in de auto en die zaterdag daarvoor nog naar Markelo geweest!

Ik ga me bedje opzoeken, heb morgen laatste keer testdag voor sportopleiding, als ik hier niet wordt toegelaten dan moet ik wat anders gaan doen. Dus goed fit zijn :D

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 22:44

Goedenavond.
Noor: Fijn dat je even lekker gereden hebt.
Lau: Die da vond Bam ook een erg mooi paard zei die, maar Maat is natuurlijk veel knapper.
Caro: Dat is dan inderdaad dezelfde da, vond het al zo gek dat hij zo nadrukkelijk zei "paard en amazone helemaal goedgekeurd", ik snapte de grap niet :+ .
Corien: Ik denk dat ik het gemist heb, maar heeft Danny vakantie op de wei of iets?
Tientjeh: Fijn dat je eerste keer weer werken goed ging :) .
Snoekiej: Gelukkig ben je er op tijd achter gekomen, maar wel balen van je training.
Xitsme: Fijn dat je lang weekend hebt!

Vanavond dressuurles gehad, was er helaas niet helemaal bij met mijn hoofd, voel me heel de dag al niet zo tof met hoofdpijn enzo, maar kreeg hem uiteindelijk toch wel fijn aan het lopen.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 22:45

@ eef toen ik moest had hij gelukkig even pauze want ik was vast zwaar aan de beurt geweest hem kennende..

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 22:46

lijkt me zo eng om tijdens het rijden je wiel verliezen!
Sanurie zorg jij maar dat je fit bent, succes morgen
Georgio Armani is idd leuke naam voor een veulen! En George moet idd George Clooney heten :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 22:48

_Noor schreef:
Jeetje dat is schrikken Shanoek! Leuk van het veulentje,ik vind ook dat er Clooney achter moet :D . Als het veulentje dat bij ons nog geboren moet worden een hengstje wordt, gaat hij waaschijnljk Georgio Armani heten. Dan doop ik Sjonnie om tot Sjimmie en dan hebbben we Sjors en Sjimmie :P

Oehh, da's ook echt heel leuk bedacht Noor :D! Nu maar hopen dat het een hengstje wordt!

Eef_Bam

Wat voor laarzen had jij aan op die foto's trouwens Bianca?
Ik heb ze wel eens eerder gezien in het rood, maar de zwart-witte zouden erg goed bij mijn nieuwe crossoutfit passen O:)

mistid

Sanne, ik hoop voor je dat je nu wordt toegelaten!

Als het goed is heb ik mijn Scapa uitrijdeken erg goed verkocht *\o/* . Nu wachten tot het geld is overgemaakt.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 22:52

zoals mirthe al opmerkte, Tretorn laarzen

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 22:55

Bevallen ze goed, heb je niet minder grip in vergelijking met leren laarzen?

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 23:03

Bianca, tijd voor een krukje?? :P

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 23:07

hoii

Lekker Noor dat je effe gehobbeld hebt. Even aan iets anders proberen te denken. Heel veel sterkte morgen avond.
Fijn dat je eerste werkdag je goed bevallen is Jantine.
Mendy heeft lekker lang weekend en daarna gauw vakantie... ik ben jaloers, ik heb pas 10 september 3 weken vakantie :(

Mijn ouders wouden jaren geleden komen kijken naar de cross les in Renswoude. Voor ons toch gauw 1.5 uur rijden. Ik was met Geert vooruit gegaan en zei onderweg tegen Geert dat ik er zo'n naar gevoel bij had dat ze kwamen kijken en dat ik ging bellen dat ze thuis moesten blijven. Geert vond dat ik niet moest zeuren. Mijn ouders waren aangekomen in Renswoude en er viel 100 kg van mn schouders. Terug naar huis ook goed aangekomen. Maar wat bleek nou paps had de winterbanden omgezet naar de zomerbanden en alle banden aangedraaid tot het niet verder kon... maar alle 4 de banden er niet diep genoeg opgezet. Dus met 4 !!! losse banden naar Renswoude gereden. Moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 23:11

bvw schreef:

Vind ze zo lelijk..... :=

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 23:14

_Sim_ schreef:
bvw schreef:

Ik wou het niet zeggen... :D

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 23:16

@BVW: Een krukje is best handig met opstappen hoor :P
@Vief: Ben nu toch wel benieuwd naar je eigen gemaakte kip kerrie :P Wat leuk trouwens dat je ook mee kunt doen met de clubkampioenschappen :D
@Caro: Terrein in Dl ziet er mooi uit! En wat balen dat er nog steeds geen veulen is....
@Noor: Fijn dat je even wat afleiding hebt kunnen vinden bij de paarden. Alvast heel veel sterkte voor morgen :(:) dat zal inderdaad ook wel weer flink heftig zijn....
@Mendy: Balen van je hoofdpijn, hopelijk ben je morgen weer fit!
@EB: Fijn dat je les uiteindelijk toch wel goed ging.
@Snoekiej: Oeps, wat schrikken van de auto zeg!!! Wel balen dat je morgen dan niet kunt gaan trainen, of kan dat nu nog wel?
@Corien: Succes morgen met je vroege opstaan.
@Tientjeh: Weer wat anders na die tijd thuis lijkt me ook wel weer fijn denk ik :o Gelukkig viel het allemaal wel mee zo te lezen.

Hier is de oude pony gelukkig weer een stuk beter :) Diertje is inmiddels zo'n 38 en heeft al heel wat meegemaakt in haar leventje :o Het is zelfs zo erg dat ze geen brokken/muesli eet als ik niet thuis ben, zo erg is ze aan me gehecht :o Ik heb inmiddels ook met de DA overlegd en ik ga haar nu toch senioren voer geven om te kijken hoe ze het daar op doet. Heeft iemand misschien nog tips over een goede variant die ik eventueel kan weken voor haar?
Verder nu wel aardig gebroken na ook nog een dag aan het werk te zijn geweest en vanavond ook nog dressuurles te hebben gehad. Dat ging trouwens wel erg fijn met Anoesje :D Weer genoeg huiswerk voor de komende tijd, maar ze was positief verast over haar :D
Morgen nog een dagje werken en dan lekker lang weekend *\o/*

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 23:36

TeeGee schreef:

Ik wou het al niet zeggen.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 23:49

muts_marijke schreef:
_Sim_ schreef:

Ik wou het niet zeggen... :D

Gelukkig vind ik ze zelf wel <3
Evie de laarzen bevallen super, je hebt minstens zoveel grip als bij gewone laarzen.

bianca1980 schreef:
TeeGee schreef:

Ik wou het al niet zeggen.

Blijf zo wel lenig :P
gelukkig ziet het er op de foto's erger uit dan het is!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-11 08:48

Moggel.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 08:49

Morning.
Zo lekker dressuurles. Zin in!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 08:55

Morgen :wave:

Benthe: Wat fijn dat de pony alweer opknapt! Ik wil wel een foto van de kipkerrie maken, maar het ziet er niet heel bijzonder uit ofzo :+
Sim: Geniet van je dressuurles!

Moet wel om de discussies elke keer over die laars lachen. Volgens mij volgt die standaard op een foto met die laarzen :D

Hier komt zo iemand een jasje passen, benieuwd of het is wat ze gehoopt had en of het een beetje past :) Verder ga ik vanavond voor (hopelijk) mezelf op jasjesjacht. Heb een prachtig Alessandro Albanese gevonden <3

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 09:01

Morgen!

Vief ik ben heel benieuwd wat je scoord op je jasjesjacht :D