[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 11:26

:wave: goeiemorgen!

@ Rosalie: toch wel fijn, een bak die gewoon 20 x 40 is :).

@ PB: Beterschap! Raar dat je min een 4 moet halen om hem te mogen herkansen :=. Maar als het een goed vak van je is kun je dat beter anders doen inderdaad.

@ bvw: Fijn dat Frits weer naar huis komt! :)

@ Caroline: Oh oh, hopelijk krijg je snel weer energie ;). Is wel zo fijn voor morgen.

Ik heb een weekje vakantie :). Wel lekker, kan ik alles rustig pakken voor Thailand en nog even mensen gedag zeggen enzo volgende week :).

Hilde en ik gaan vanmiddag naar Westerbork om de cross vast te lopen. Ben erg benieuwd :).
Zal zo eerst Sofie even rijden.
Schimmeltje was begin deze week een beetje stout, toen ging papa even aan zijn kiezen voelen :=. Daar werd hij niet blij van, dus gister morgen mocht Bobo even naar de tandarts. En is alles weer even glad gemaakt en losse tandjes+kiezen zijn er uitgehaald (zaten alweer nieuwe onder). Maar die is nog even een dagje vrij vandaag dus ;).

_lautje_

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 13:22

Hmmm over zit prada's gesproken. Heb net via marktplaats de hand weten leggen op mooie prada's waar je wel op kan lopen :P Zwarte ballerina's.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 14:39

peanutbutter schreef:
Hmmm over zit prada's gesproken. Heb net via marktplaats de hand weten leggen op mooie prada's waar je wel op kan lopen :P Zwarte ballerina's.

Haha dat scheelt!! :D

Presentatie stelde weinig voor :) .. Heb een fijn gesprek gehad met mijn diff.begeleider, vind het prettig als ik concreet weet wat ik moet doen.. heb weinig aan mensen die alles mooi en goed vinden := , dus ben even streng toegesproken :) , kan weer mooi aan de slag.

@Noor: Haha leuk, huisjes kijken :D ... ("Iemand thuis!?" ;) ) Tijdje terug, stonden er twee vrouwen naar ons huis te kijken en te wijzen en toen bleek ons huis het ouderlijk huis te zijn van één van de twee.. ze stonden herinneringen op te halen. Dus toen heeft m'n moeder, de deur open gedaan, koffie gezet en een hele tour door het huis gegeven om te laten zien hoe het nu is geworden enzo.. was wel leuk!!
@BVW: Fijn dat Frits naar zijn eigen stekje terug mag komen :) .

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 14:44

Noorwijdenes schreef:
@ Bianca: fijn dat Frits weer naar huis mag! Moet hij nog 2 maanden rust, dat is wel lang zeg. Of gewoon rustig werken?

echt 2 maand rust, ze verwachten dat de wond dan pas dicht is...
Maar Frits is in elk geval thuis, vraag niet hoe...
Hij was heel vervelend op de trailer, hij stond enorm te bokken en te stijgeren!
Dus auto aan de kant en hem even streng toegesproken, rijden we weer begint hij tegen de deur te rammen!
En ja hoor, deur los...

Leuk lotte! Dat die mensen even op bezoek zijn geweest :D
In het huis waar wij in wonen is mijn moeder geboren en dat is door mijn opa gebouwd. Vind ik ook altijd wel bijzonder :D

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 15:09

:wave:

Bianca: Fijn dat Frits weer naar huis mag :)
PB: Vervelend dat je ziek bent :(:) Gaaf dat je wat moois op marktplaats hebt gekocht *D|
Kim: Hoop dat Bobo weer braaf is nu zijn tandjes weer goed zijn :D Hoe was de cross?
Shanouk: Lastig he zo'n breed paard.. :(:)

Mijn statistiek was zoals verwacht lastig. Doe verschrikkelijk mijn best, maar ben er zo'n ei in dat ik het voor mijn gevoel het weer helemaal verprutst heb.. %) Hoop dat ik toch nog genoeg punten bij elkaar heb weten te sprokkelen om samen met de punten die ik al voor SPSS heb gehaald (dat snap ik dan weer wel) toch nog op een voldoende uit te komen. Afwachten dus...

Ga morgen en volgende week wel meerijden in de springles. Heb er nu al zin in :) Nu gauw naar de uni om nog een onderzoekje af te nemen..

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 15:36

Ga vanavond eens naar je zadel kijken Noor!
Pff, ik ben helemaal gaar van 2 uurtjes werkgroep. Hoe saai kan je een vak maken (wat al saai is). Psychologie en Wetenschap, niets voor mij.. Ga nu lekker bijkomen bij Vorstin

:(:) Caroline
Veel plezier met crosslopen Kim!
Fijn dat je presentatie niet zo erg was Lotte!
Jeetje wat lang Bvw! En lekker dat Frits de trailer stond te slopen! Moet hij echt 2 maanden boxrust of mag hij wel naar buiten?
Hopelijk heb je hem gehaald Vief! En leuk dat je mee gaat doen met de springles!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 17:16

It's a beautiful daaaaaaaaayyyyyyyyy! :D :D :D :D

Terug van een erg fijn ritje door het bos met Jer. Hij stapte, draafde en galoppeerde zo het water in. Rondje bos gedaan, nog wat dressuurwerk op het veldje (waar met de SGW het springen is) en nog een half uur gestapt. Op het laatst nog 1 keer naar het water, stapte hij er fijn met lang teugeltje in. Ontspannen genoeg om een slokje water te nemen, dus met een goed gevoel naar Westerbork morgen. Hopelijk gaan we dan ook zo te water! :D

Ga nog even van de zon genieten met een boek, ga vanavond de auto vast inpakken en dan lees ik daarna wel bij. ;)
Vertrekken morgen rond 8 uur denk ik, dus morgenochtend sta ik weer op tijd te vlechten.. :z

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 17:26

fijn noor dat het vandaag zo lekker ging! Morgen gaat het vast ook prima, de waterbak is in westerbork heel fijn!

Shanouk, al weer bijgekomen van de werkgroep? Frits moet zoals het nu lijkt alleen op stal staan omdat de wond anders niet dichtgaat. Hopelijk gaat het na een paar weken wel wat beter zodat hij op een klein stukje mag staan, hij is nu namelijk al hoesterig!

Vief, ik zal voor je duimen voor een voldoende! Wat moest je eigenlijk precies doen met statistiek? Ik heb namelijk ook statistiek gehad...

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 17:29

Hopen dat je genoeg puntjes hebt Vief!
Leuk dat je met springles mee gaat doen ;).

Noor: Moet goed komen morgen in Westerbork. Ik heb de cross net verkend. En is prima te doen voor de B paarden. De waterbak is ook erg fijn :).

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 18:15

@ noor komt helemaal goed morgen.
@ bvw Frits wilde gewoon snel naar huis :D Mag je ook niet dagelijks stappen aan de hand? Lijkt mij dat hij gaat ontploffen als hij zolang op stal moet. Waar zit de wond dan precies?

Ik ben ook weer thuis van de paarden. Voel mij ietsje fitter dan vanmorgen maar morgen loop ik op adrenaline en panadol dus dat komt helemaal goed :D :D

Merrie staat gewassen op stal (zal wel weer voor niks zijn gedaan) en spullen zitten in de auto. Alleen morgen opstaan, paard vlechten, omkleden en op pad :o
Gekke ruin ook even gereden. Hij liep heel fijn tot mijn moeder kwam helpen toen ging hij maf lopen doen. Bokken als ik een sprongetje wilde doen. Blijkbaar wil hij extra aandacht. Hij moet nu langzaam wel weer in het gareel komen want wil hem 30-4 meenemen. Hij is dan sinds eind november niet mee geweest en denk erover om hem gewoon L te starten.

Ik ga eten en relaxen.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 20:12

Goede avond!
Nootr lekker gereden dus! komt goed :)
Bvw balen dat hij zo stout in de trailer was :+
Carolien, succes met je wallen :+ Succes morgen he!

Zo heb ook gereden ging wel fijn :)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 20:15

Cross ziet er in ieder geval veelbelovend uit in Westerbork :j
Zo nog even wat spullen klaarzetten.

Bianca: Balen dat het echt 2 maand rust is, maar het is voor een goed doel!
Carolien: veel succes ook morgen.
Vief: hopelijk heb je het toch gehaald!!

PB: in In De Strengen zag ik een stuk staan over Liefhebber. Gaat dit over de familie van Challenge? Waren allemaal C-tjes uit dezelfde merrie.. Kan haast niet missen dacht ik?

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 20:26

Succes dames!!

Ik ben douce :wave:

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 20:31

Vorstin liep gelukkig weer heel fijn aan de longeerlijn <3 Morgen weer longeren, en dan zondag crosseeeen :):)

Lekker dat Jer zo goed het water in ging Noor! Veel plezier vast morgen!
Dat is flink balen Bvw. Hopen dan dat het dichtblijft!
Veel plezier morgen Caroline!
En jij ook morgen met je wedstrijd Corien!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 20:56

Lekker snoek :)
Dankje ik ga ook nu op bed :o leker tv kijken :D

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 21:15

Goedenavond.

Ik heb mezelf 2 dagen moeten bannen van bokt omdat ik met een vreselijke praktische opdracht ( de naam van het vak: klassieke culturele vorming, zegt denk ik al genoeg :Y) ) zat die maar niet af kwam :+ , gisteravond was hij klaar: bijna 20 a4-tjes in lettertype 12 8)7 .
Wat gaan jullie hard, ben echt lang bezig geweest met bij lezen.

Pb: Zit-prada's _O- , wel gaaf dat je nu ecte loop-prada's hebt gevonden :D .
Kim: Fijn dat Bobo zijn tanden zijn gedaan.
WL: Fijn dat je nu goed weet waar je aan toe bent met je diff.begeleider. Wol heeft zich goed vermaakt met die ruin zo te lezen := .
Vief: Balen van je statistiek, ik hoop dat je genoeg punten hebt.
Noor: Stoer van Jer dat hij zo het water in ging 8-) , morgen net zo. Leuk dat je je droomhuis gevonden heb.
Bvw: Fijn dat Frits weer naar huis man, vervelend dat zijn herstel zo lang gaat duren :(:) .
Caroline: de ruin moest even showen zo te lezen.
Snoekiej: Fijn dat het longeren goed ging, en super dat je zondag eindlijk weer mag crossen :D !
Balen dat er geen een springzadel was dat paste.
Alle Markelo gangers succes!

Ik was vanochtend vrij, dus ik zat om half 9 al op Bandido voor springles, ik heb lekker gereden en uiteindelijk en superfijn parcours gesprongen waar echt alles gewoon helemaal klopte, de afstanden en het ritme zat ook helemaal goed, geweldig gevoel :D.Daarna heeft Bandido een tijdje in de paddock en stapmolen gestaan.

Nog even naar school geweest, daarna door naar stal en Bam in de padock gezet samen met zijn andalusiervriend, en ze hebben als echte kwajongens staan steigeren, rollen, rennen, bokken en kopworstelen :+ . Na de slobber en peentjes heeft Bam nog met zijn weidemaatje in de paddock gestaan, en die hebben fijn een tijdje staan krauwen in de zon :+:. Ten slotte hebben we nog even aan de hand gegraasd, dus het paardje is niet verwaarloost vandaag :Y) .

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 21:17

Evie lekker dagje dus!

Ik ga richting bed :wave:

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 21:18

Kcv vond ik niet zo vreselijk Evie, maar Ckv daarintegen :x Fijn dat je zo lekker gesprongen hebt!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 21:19

Hahah ik vond het ook altijd een vreselijk vak dat ckv :+

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 21:50

Bij ons heb je of CKV of KCV, KCV hoeft alleen bij het gymnasium.

KCV valt op zich ook wel mee, maar daar heb je echt tentamens en gigantische praktische opdrachten voor. Bij CKV daarentegen hoef je alleen een aantal verslagen van culturele activiteiten (bios, muziekfestival etc. mag ook allemaal :+ ) in de vierde klas, en daarna ben je er vanaf.

Ik had dus liever ckv gehad, maar je moet toch wat overhebben voor een mooi diploma ;) .

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 21:57

Avond :wave:
Ik vond beide vakken niet heel erg, het stelde vrij weinig voor en die verslagjes van CKV waren best grappig om te maken hahaha :D

Bianca: Fijn dat Frits weer naar huis gaat
Vief: Hopen dat je genoeg punten hebt gehaald
Iedereen die naar Westerbork gaat morgen: Heel veel succes! Ik ben er als hindernisjury ipv bij de da.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 22:01

Als je hulp nodig hebt met KCV moet je het maar zeggen Evie. Daar kan ik je wel bij helpen.

Noor: Kan wel kloppen ja! Allemaal C'tjes uit Wijffie en Harmonie. Chal komt uit Wijffie. Heb helaas de IDS niet meer dus heb het niet gelezen.

Net even springles gehad met Trakkie en Amati. Amati was ondeugend. Het was weer eerste keer buiten en hij moest de driesprong door (3 oxers) en dat vond meneer geen goed plan :+
Gelukkig werden we na enige discussie het weer eens.
Trakkie liep als een tierelier. Ook voor het eerst de driesprong gedaan en die fietste hij door alsof het doodnormaal was. Hopelijk springt hij ozndag ook zo in Etten-Leur. :D

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 00:00

Pb: Bedankt voor het aanbod, maar de po is al af, en we hoeven de rest van het jaar alleen nog maar voor te bereiden op de eindexamenstof die we bij Latijn krijgen.

Fijn dat het springen zo goed ging, ondanks dat Amati een beetje stout was.
Een driesprong met 3 oxers lijkt me ook niet makkelijk, dan moet je echt goede afstanden rijden wil je mooi uitkomen.

En ik bedenk me ineens dat ik ook nog nooit een driesprong met Bandido gesprongen heb :+ ?
Ook raar, ik dacht dat ik bijna alles intussen al gezien had met Bam, maar dat moet ik nog een keer gaan proberen.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 01:02

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 08:18

Wat een makkie Evie :P Ik heb gymnasium gedaa een, dus had zowiezo CKV en KCV. Maar KCV was gewoon een paar opdrachten maken over de oudheid (en al je al Latijn en Grieks hebt weet je daar toch al aardig wat van) en CKV was echt groot. Dan moest je ieder semester een hele grote opdracht maken, inclusief een heel verslag 'waarom de bal rond was en hoe je je daarbij voelt' :+ Helaas was CKV een van mijn profielvakken :P KCV haalde bij ons iedereen.

Lekker dat het springen zo fijn ging PB :D

Ik ga naar stal! Ga vanmiddag eindelijk de trailer wassen, is het vandaag net geen lekker weer :=