Mandy: Dat is een groot verschil in punten
. Fijn dat paardjes wel fijn liepen.Rosalie: Gefeliciteeerd!
Ik heb vandaag m'n presentatie gehad. Ging best wel goed.Nu nog even druk met een opdracht aan de slag en daarna lekker naar bed
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Fijn dat paardjes wel fijn liepen.
. 
ladyzwien schreef:Bianca: jawel, maargoed me ouders zijn geen paardenmensen, maar die weten wel dat deze die ik op het oog is, ouder is en niet meer verkoopbaar is straks. en dat je er wel een max. aan zit hoeveel jaar die nog mee gaat.
En gebreken komen wanneer ouder zijn. En tja dan zijn mijn ouders wel moeilijk. Maar we zien wel.
.
Ik weet niet hoe oud het paard is wat je op het oog hebt, maar oudere ervaren paarden zijn prima te verkopen. Mits ze geen gebreken hebben. Pino is verkocht met 12 jaar, calypso met 11 jaar. Veel mensen zoeken een ouder, ervaren en betaalbaar paard. En een ouder paard hoeft echt geen gebreken te krijgen
Dus die redenering van je ouders is wel echt stom, sorry 

.
ik zou die zo willen bestellen.. allen wil ik hem dan wel eerst in het echt zien

.
. 

Zag laatst wel een soortgelijke cap (ander merk) voor 100 euro. Weet zo alleen even niet meer waar..

Dan maar even heel hard met een opdracht aan de slag
!!
...
hahaha!!
!!

. Succes met je schoolopdracht.
Daarna hard aan de leer
. 

Pfffffffffff... ik heb sinds februari geen nachtdiensten meer gehad, deze nachtdiensten waren echt zó bagger voor mijn gevoel... ik moet gewoon enorm inkomen, ook omdat het nieuw is, maar het ritme ben ik gewoon echt niet meer gewend
.
, goed weer om even te pitten. Ik hoop vandaag nog even naar Divoza te sjezen en een ritje te maken met één van mijn paarden, maar even kijken
.
Mijn luiken gaan sluiten.
Het weer was iets minder, maar toch hebben we ons supervermaakt