Met de blauwe route kruis je idd je eigen lijn, net als je tussen A en B een volte zou draaien. Dat mag in principe niet, tenzij het dus aangegeven staat dat het wel mag. Afhankelijk van hoe de armen van het kruis staan zou ik beslissen hoe ik zou springen!
Vief: volgens mij bevalt het studentenleven wel he?
Zo ik ben weer terug van het springen. Jipje was weer super braaf. In het klassiek 2 keer foutloos en aardig snel, of ik de snelste was dat weet ik niet. Daarna nog progressief gesprongen en ook dat ging super! Weer foutloos en super snel. Dus ben benieuwd morgen naar de prijsuitreiking. Hij staat nu in ieder geval weer lekker in zijn stalletje en morgen ochten mogen we nog een dressuurproefje rijden. Dan daarna snel naar huis en naar het werk, helaas. Maar ja, kon er niet onderuit komen.
@TG: Over het midden zijn ze wel mooi opgesloten door de wieken, heb hem nog niet in het echt gezien, dus echt oordelen kan ik niet. Je kunt ook kijken hoe hij onderweg aanvoelt en dan beslissen.
Ik ga maar is even douchen en dan lekker mijn bedje in. Morgen er weer op tijd uit om Jipje te vlechten voor de dressuur. Truste allemaal!
wat hoor ik nou op het nieuws Je kan een uitvaarsverzekering voor je paard afsluiten. Dat ga ik zeker doen. Mijn paard gaat dus echt niet naar de slager als die dood is Ik zou er echt niet mee kunnen leven dat iemand straks mijn paard op ze bord heeft Dan heeft ie ze hele leven z'n best voor je gedaan dan laat je hem opvreten door een ander
Klinkt hard, maar ik zou mijn paard denk ik wel naar de slager brengen. Ik heb gezien hoe het er aan toe gaat en het gaat in alle rust en vrede. Als je ze inslaapt thuis dan moeten ze nog weggesleept worden etc etc. Gaat allemaal veel langzamer..
Ik ben weer terug vanuit Saasveld. Ipv een klassiek parcours, schotelde brinkman ons een 2fasen parcours voor.. Stond fair gebouwd, alleen ging helaas hindernis 8 eraf, dus mocht niet door na het 2e gedeelte van het parcours..