[SGW] [HK]Cross met ons mee, Holladiejee (DEEL7)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ils_K

Re: [HK]Cross met ons mee, Holladiejee (DEEL7)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 17:25

heey

zo ben een poosje niet geweest, maarja vant weekend op clubkamp ( van de rijvereniging) geweest was erg gezellig en leuk.
verder wat druk gehad met het werk

hoe is het hier verder?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 17:28

Snoekiej: het vraagprogramma voor Vlietlanden staat al een poosje online (op startlijsten of de site van Vlietland zelf). Daarin kun je het adres vinden waar je je coupons naar toe moet sturen en wat de sluitingsdatum voor inschrijving is.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 17:30

okej bedankt Haha!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 17:44

Pff, lastig dat inschrijven Haha!
Ik heb nu een dressuurcoupon ingevuld (uit automatisme SGW en mennen eerst doorgestreept Clown) en ben nu voor mn vader op aan het schrijven hoeveel geld en op welke rekening ie het startgeld moet overmaken. Vraagje: moet je de toeslag van de breekboom nog bij het inschrijfgeld doen of zit dit er al in?

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 17:53

Nouja, het zij zo, ik heb iig al de coupon op de bus gedaan (samen met nog coupons voor 3 andere wedstrijden ofzo *LOL*

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 17:55

Ik heb me vanochtend ook nog ff opgegeven voor Markelo 4 aug. en 26 aug. Bathmen.. Sorry Mandy doe nie bij jullie mee Haha!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 18:01

Snoekiej: toeslag voor de breekbomen (2,50 euro) moet je nog bij het inschrijfgeld optellen.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 18:07

okej, ik vermoedde het al, omdat het er nog onder stond, maar ik wist het niet zeker. Bedankt iig:)
Vind het wel al spannend hoor, Vlietlanden word mijn debuut Vork

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 18:07

Hebben jullie de site www.sgwtexel.nl al bekeken? Zou leuk zijn als jullie een berichtje achterlieten Lachen

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 18:08

Net Ukkie gereden Lovers

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 18:09

BuenaVista schreef:
Ik heb me vanochtend ook nog ff opgegeven voor Markelo 4 aug. en 26 aug. Bathmen.. Sorry Mandy doe nie bij jullie mee Haha!

Haha, moet je zelf weten hoor! Ik heb me nog niet eens opgegeven voor de selectie van 1 juli Bloos

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 18:18

Hilde: liep ze ook met rijden weer helemaal goed? Lachen

Velvet mag zo mee naar de ponyclubles, ben benieuwd Lachen
(sinds kort mogen we ook met paarden bij de ponyclub rijden)

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 19:32

Net Loempia gereden. Maar die deed me toch raar Nagelbijten / Gniffelen.
Met losstappen ging die wel fijn, maar als ik mijn been er tegen aan legde en hem wat wou wijken laten enzo begon die er weer tegen in de leunen. Niet opzij willen. Nou gewoon maar doorgereden, later was ik aan het galloperen en ineens staat ie stil en vliegt de andere kant uit Scheve mond. En ineens alles weer eng vinden en doen. Hij was echt vervelend Nagelbijten / Gniffelen

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 20:18

Kim: balen dat Loempia zo deed Ach gut
Hilde: was zeker wel fijn om weer op Uk te rijden? Lachen

Heb net ook gereden. Kameel begint eindelijk door te hebben dat ie ook nog achterwaarts kan Tong uitsteken Ben van plan na de kampioenschappen L2 te starten dus dan moet ie dat wel kunnen

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 21:09

Doei!

Mijn laatste examen ging wel aardig. Zaten wat instinkertjes in, maar wel een goed gevoel over Lachen

Hilde; wat een naaistreek! Hoe liep Uk?
Kim; Verveld dat Loempia zo deed!
Rowo; Hoe was het met de kopers? Fijn dat Uvanta zo fijn ging!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 21:14

Snoekiej schreef:
Pff, lastig dat inschrijven Haha!
Ik heb nu een dressuurcoupon ingevuld (uit automatisme SGW en mennen eerst doorgestreept Clown) en ben nu voor mn vader op aan het schrijven hoeveel geld en op welke rekening ie het startgeld moet overmaken. Vraagje: moet je de toeslag van de breekboom nog bij het inschrijfgeld doen of zit dit er al in?

Leuk dat je meedoet bij ons! Startgeld mag je ook gewoon op de wedstrijd betalen hoor!!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 21:16

ohhhh Tong uitsteken ik dacht dat je het al moest overmaken! Nou, dan doe ik het op de wedstrijd wel Lachen en moet je zelf voor een rugnummerhouder zorgen of kan je die (zoals in de FAQ staat) ook bij het secretariaat huren? Heb me vandaag ook ingeschreven voor 30 juni Haha!
Nu gaan we wel echt meeten he Tong uitsteken

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 21:19

Snoekiej schreef:
ohhhh Tong uitsteken ik dacht dat je het al moest overmaken! Nou, dan doe ik het op de wedstrijd wel Lachen en moet je zelf voor een rugnummerhouder zorgen of kan je die (zoals in de FAQ staat) ook bij het secretariaat huren? Heb me vandaag ook ingeschreven voor 30 juni Haha!
Nu gaan we wel echt meeten he Tong uitsteken

Ja meeten moet lukken!
Dat van het startgeld overmaken staat standaard in het vraagprogramma maar zo'n 75% van de deelnemers betaalt gewoon op de wedstrijd!
Rugnummerdrager moet je zelf regelen. Je mag de mijne lenen, dan moet je me daar wel voor de wedstrijd nog een paar keer aan helpen herinneren! Ik zal op zaterdag zelf starten en op zondag ben ik gewoon de hele dag aanwezig dusje mag hem lenen!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 21:24

Ok als het niet lukt voor die tijd wil ik m graag lenen, maar ik denk dat ik er gewoon 1 voor mijn verjaardag vraag Haha! net als nog 1000 andere crossspulletjes Lachen Crossbeschermers (heb ik nog steeds niet *schaam*), middeltje om de spieren te laten ontspannen na de cross, middeltje om benen te koelen, enz.. mijn ouders schijnen niet te snappen dat je voor crossen meer spullen nodig hebt. Zaterdag heb ik een oefencrossje in Rijpwetering, stelt geloof ik niet zo veel voor, maar ga dr lekker even oefenen Lachen Als het eerste rondje goed gaat kan ik misschien het tweede rondje wel met het tempo aan de gang

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 21:26

Is goed! Als je iets wil lenen hoor ik het tegen die tijd wel!
Veel plezier aanstaande zaterdag!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 21:30

Bedankt Lachen Ga je zelf ook starten in Voorschoten eigenlijk of rijd je helemaal geen dressuur meer?

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 21:31

IS: fijn dat je laatste examen wel goed ging! Nu lekker lang vakantie zeker Tong uitsteken

Zo, ik heb net mijn huiswerk af. Ga nu mijn moeder nog eventjes helpen Doei!

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 21:36

Snoekiej: Als je begint met crossen heb je die spullen niet allemaal perse nodig. Zo start ik zelf ook nog met pijpkousen ipv echte crossbeschermers in de cross en heb ik ook geen middeltje om de spieren soepel te houden. Wel gebruik ik coolinggel, maar dat is meer omdat Hercules een geschiedenis van peesblessures heeft. Je kunt best alles in de loop der tijd kopen!

Ik ben net klaar met mijn 2 chocotaarten. Pff wat een gedoe altijd, maar ze zijn zoooo lekker!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 21:44

Snoekiej schreef:
Bedankt Lachen Ga je zelf ook starten in Voorschoten eigenlijk of rijd je helemaal geen dressuur meer?

nee, ik rij geen dressuurwedstrijden en in voorschoten zit ik de hele dag te rekenen dus dan zou ik er sowieso geen tijd voor hebben!

Zorg maar voor mooie puntjes Haha!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 21:45

Crossbeschermers wil ik zowiezo, dat vind ik echt belangrijk, want ik rijd trainingen en wil dan ook sgw gaan starten, en ze hoeft zich maar 1x te bezeren en t is over. Een set crossbeschermers is ook minder duur dan een dierenartsrekening denk ik maar. En die dingen voor de spieren enzo, tjsa, t lijkt me gewoon handig, en dan heb ik ook tenminste het gevoel dat ik Echt goed voor dr zorg, en t niet een beetje laat zitten bij afspuiten/sponzen. Ze kan namelijk ook 's nachts de wei niet op, ik heb alleen maar de mogelijkheid om haar overdag een uurtje, soms iets meer, op het land te doen