ik ga slapen.. in bed is het vast warmer

d0eg

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Biem schreef:Met een P?????
Geen idee...
Citaat:Maar je kan mij wel gezien hebben!!!
Maar nu ben ik wel benieuwd wie jij bent![]()
( ik had een donkerblauw bijna zwart jasje met een bordeaux vest.. en een sjaalEn een blauwe paardrijbroek met roze sokken (met strepen) En ik had witte met blauwe addidas schoenen aan
![]()
GvdT schreef:Geeft niets hoorBen ik ook weer eens.
Gomir ik weet wat ik gister belooft had, maar de merrie leek iets koliekerig en ik slaap slecht van mijn schouder dus om 21.00 ging bij mij het licht uit![]()
Otje ging ook echt superfijn en die merrie vond ik ook heel braaf. Was even onwennig in het begin, maar toen ze het spelletje doorkreeg pakte ze super aan!Citaat:Ik vond zowel Ot als dat andere paardje fijn crossen.
Ze was op het voorterrein aardig wakker jaCitaat:Mijn paard had super veel zin om weer te crossen. Na 5 stappassen zag ze de inspringboom en ging ze met de staart in de lucht aan de ren![]()
gomir schreef:JJ: Ik vond het gezellig vandaag! Ben je nog veilig thuisgekomen met je superfijne leenauto![]()
Ik had terug iets van 3 kwartier vertraging, schoot niet echt op(met leren wel trouwens als je zo lang stil staat
)
jollyjoker schreef:Denk de dressuurkant, maar ze heeft zo'n slechte hals voor dressuur
Kom je de 15de eerst hier eten, gaan we daarna naar breukelen. Er gaan er vast een paar hier van stal mee.